Goed voor de portemonneequote:
Zei het tochquote:Op donderdag 3 november 2022 10:22 schreef Houtenbeen het volgende:
@:nattekat je kunt weer blij zijn, de sneeuw en de kou zijn weer verdwenen uit de modellen.
Beter. De zon is niet krachtig genoeg meer om het huis op te warmen, dus elke zonnige dag is een dag stoken minder.quote:
Na 4 uur al zo schemerig. Even wennen weer.quote:
Ik zit net webcams te bekijken van Lapland, maar daar is pas weinig zonlicht. De zon komt daar met moeite boven het land uit...quote:
Dat is gewoon onderdeel van de ervaring daar.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit net webcams te bekijken van Lapland, maar daar is pas weinig zonlicht. De zon komt daar met moeite boven het land uit...
Je moet er tegen kunnen. En dat kunnen heel veel niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon onderdeel van de ervaring daar.
Hier wen ik nooit aan. Ik heb er zelfs een bloedhekel aan.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 4 uur al zo schemerig. Even wennen weer.
Het is donker, het regent, het is treurig, het wordt veel te vroeg donker en ik heb gewoon een gigantische hekel aan de maanden november tot februariquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is donker, het regent, het is treurig, het wordt veel te vroeg donker en ik heb gewoon een gigantische hekel aan de maanden november tot februari
Ik woon aan het wad. Volop zonquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je die lijn met witte wolken? Daar zit ik onder.
Er gaat niets boven 't Wadquote:
Hier ook amper zon. Telkens 5 minuten ofzo. Blegh.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je die lijn met witte wolken? Daar zit ik onder.
Nu snap ik het niet meer. Je woont er wel en werkt er niet?quote:
Ik woon in Harlingen, maar werk daar niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meer. Je woont er wel en werkt er niet?
Wat een eind weg! @DKUpquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik woon in Harlingen, maar werk daar niet.
Ik ben er zelfs nog nooit geweestquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een eind weg! @:DKUp
Ik dacht dat je misschien op Texel woonde.![]()
Nou, nou, nou.quote:
kan jij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik woon in Harlingen, maar werk daar niet.
Ieder zijn plekkie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
kan jij ook niks aan doen![]()
of wel, natuurlijk
Ik vind het hier in de Achterhoek wel prima. Ontbreken alleen bergen
En weinig moslims.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ieder zijn plekkie.
Het enige wat ik hier mis is bos. Ik moet minstens 3 kwartier rijden voor ik in een beetje bos ben.
Maar de zee is ook geweldig...
op zich woon ik qua locatie wel gunstig.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ieder zijn plekkie.
Het enige wat ik hier mis is bos. Ik moet minstens 3 kwartier rijden voor ik in een beetje bos ben.
Maar de zee is ook geweldig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |