Niet allemaal waarschijnlijk, maar gezien het feit dat ze de 5 helemaal lijkt te hebben laten varen heeft ze ook weer niet zo'n extreem programma.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:51 schreef Marcoss het volgende:
Kans wel aanwezig dat Antwanet geen WB rijdt op deze afstand
Ook geen slechte 1000 meter dit.quote:
Roest is (niet onprettig) gestoord.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:27 schreef noodgang het volgende:
Laatste rondje van Roest was sneller op de 10k
Dat kan echt niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:27 schreef noodgang het volgende:
Laatste rondje van Roest was sneller op de 10k
Als er straks nog eentje 0:01 sneller rijdt, dan... komt het echt wel in de buurt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:38 schreef wimderon het volgende:
Deze race had alles van een Hein-race.
Nou ja, op een net niet-resultaat na dan.
Joep wel.quote:
Lijkt correct te zijn: https://www.schaatsstatis(...)hialf&g=m&event=1000. Snelste wat ik tegen kwam is een 1.08,98quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Papa Erben heeft denk ik niet veel harder in Thialf gereden
VROUWENquote:0.500m
1-4-5 Westenbroek, Botman, Otterspeer (Reggeborgh)
2-3 Scheperkamp, N'tab (Jumbo-Visma)
1.000m
1-3-5 Otterspeer, L. Hollaar, Dijs (Reggeborgh)
2-4 Wennemars, Krol (Jumbo-Visma)
1.500m
1-2-4 Roest, L. Hollaar, Dijs (Reggeborgh)
3-5 Krol, Van Workum (Jumbo-Visma)
5.000m
1-4 Roest, Bosker (Reggeborgh)
2-3-5 Bergsma, Snellink, Jansman (Jumbo-Visma)
10.000m
1 Roest (Reggeborgh)
2-3-4-5 Bergsma, Stoltenborg, Snellink, Jansman (Jumbo-Visma)
quote:0.500m
1 Leerdam (Jumbo-Visma)
2-3-4 Kok, Fledderus, M. de Jong (Reggeborgh)
5 Voskamp (Novus)
1.000m
1-2 Leerdam, Rijpma-De Jong (Jumbo-Visma)
3-4 M. de Jong, Fledderus (Reggeborgh)
5 Grevelt (Gewest Fryslân)
1.500m
1-3-5 Rijpma-De Jong, Leerdam, Anema (Jumbo-Visma)
2 M. Groenewoud (AH-Zaanlander)
4 Beune (IKO)
3.000m
1-3 Schouten, M. Groenewoud (AH-Zaanlander)
2-5 Rijpma-De Jong, Conijn (Jumbo-Visma)
4 Beune (IKO)
5.000m
1-3 Schouten, Pruisscher (AH-Zaanlander)
2 In 't Hof (Gewest Fryslân)
4 Conijn (Jumbo-Visma)
5 Beune (IKO)
fixedquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erben is wel het tegenovergestelde van Martin als het gaat over praten over je kinderen.
Joep is dus veel sneller; al kun je dit Thialf niet vergelijken met dat van 15 jaar geleden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Lijkt correct te zijn: https://www.schaatsstatis(...)hialf&g=m&event=1000. Snelste wat ik tegen kwam is een 1.08,98
En de matrix dan?quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Hollaar is ook wel een interessante voor de TP.
Erben geeft wel commentaar na de rit (al zou het me ook niks verbazen als het tijdens de rit niks anders zou zijn)quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erben is wel het tegenovergestelde van Martin als het gaat over praten over je kinderen.
Ja, in 2014 (!) was het baanrecord nog gewoon 1.08,25.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Joep is dus veel sneller; al kun je dit Thialf niet vergelijken met dat van 15 jaar geleden.
Ik snap wel dat je dit kwalificatietoernooi af doet als een moetje. Vroeger viel dit samen nog met het NK afstanden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:46 schreef BasEnAad het volgende:
Een moetje
Je doet zelf ook afbraak aan de sport door het halve seizoen af te doen als moetje.
Paar jaar ervoor had je in deze periode nog de IJsselcup...dat was pas een moetje.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dit kwalificatietoernooi af doet als een moetje. Vroeger viel dit samen nog met het NK afstanden.
Die is er nog steeds.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paar jaar ervoor had je in deze periode nog de IJselcup...dat was pas een moetje.
Als kind dacht ik dat IJssel naar het ijs verwees.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die is er nog steeds.
Hebben we net gehad.
Kon zelf ook redelijk schaatsen!quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:57 schreef Toby56 het volgende:
Hm, deze bondscoach bevalt me tot nu toe redelijk. Ha!
Ik verwacht dat hij gewoon veel kordater knopen gaat doorhakken dan menige voorganger. En zich minder laat imponeren door gelobby en geseur van diverse teamcoaches.quote:
Heeft ook iets meer aanzien dan Jantje Koopmans of all placesquote:
Toch mooi voor Groot dat ze hierin goed kan meedoen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:09 schreef Remco het volgende:
Lol, gewoon zonder versnelling iedereen op een hoop gereden.
Het punt is dat hij z'n trucje niet meer kan uitvoeren als er geen afmaker is die alles controleert en dat de concurrentie er inmiddels ook wel achter is dat je hem geen gat moet geven. Ik weet niet of het niveau nou per se veel hoger is geworden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:22 schreef Remco het volgende:
Niveau bij de mannen op de ploegenachtervolging is internationaal zo hoog geworden laatste tijd dat zelfs Bergsma er weinig meer te zoeken heeft.
Dat is bij de mass start.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het punt is dat hij z'n trucje niet meer kan uitvoeren als er geen afmaker is die alles controleert en dat de concurrentie er inmiddels ook wel achter is dat je hem geen gat moet geven. Ik weet niet of het niveau nou per se veel hoger is geworden.
Het NK Afstanden is de plaatsingswedstrijd voor de laatste 2 wereldbekers en het WK Afstanden. Dat is pas begin februari. Daarvoor heb je nog het NK Sprint/Allround rond kerst en oud&nieuw als plaatsing voor het EK Sprint/Allround in januari.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:23 schreef Idisrom het volgende:
Waarom was dit niet gecombineerd met de NK afstanden dit jaar?
Of gebeurt dat nu eind december?
NK afstanden is alleen in Olympische seizoenen nog de seizoenopener. Het is al jaren KNSB Cup of nu gewoon WBKT.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:23 schreef Idisrom het volgende:
Waarom was dit niet gecombineerd met de NK afstanden dit jaar?
Of gebeurt dat nu eind december?
Dit is terecht. Laat de vijf besten van dit toermooi zich eerst maar bewijzen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |