Kon zelf ook redelijk schaatsen!quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:57 schreef Toby56 het volgende:
Hm, deze bondscoach bevalt me tot nu toe redelijk. Ha!
Ik verwacht dat hij gewoon veel kordater knopen gaat doorhakken dan menige voorganger. En zich minder laat imponeren door gelobby en geseur van diverse teamcoaches.quote:
Toch mooi voor Groot dat ze hierin goed kan meedoen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:09 schreef Remco het volgende:
Lol, gewoon zonder versnelling iedereen op een hoop gereden.
Gewoon 1 deelnemer per land afvaardigen.quote:
Het punt is dat hij z'n trucje niet meer kan uitvoeren als er geen afmaker is die alles controleert en dat de concurrentie er inmiddels ook wel achter is dat je hem geen gat moet geven. Ik weet niet of het niveau nou per se veel hoger is geworden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:22 schreef Remco het volgende:
Niveau bij de mannen op de ploegenachtervolging is internationaal zo hoog geworden laatste tijd dat zelfs Bergsma er weinig meer te zoeken heeft.
Dat is bij de mass start.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het punt is dat hij z'n trucje niet meer kan uitvoeren als er geen afmaker is die alles controleert en dat de concurrentie er inmiddels ook wel achter is dat je hem geen gat moet geven. Ik weet niet of het niveau nou per se veel hoger is geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |