Weet je toevallig wat die proberen te maken?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, die waren van alles zwart aan het schilderen..
Nee, ik heb het me ook al lopen afvragen .. Als ik moet gokken denk ik een kast.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:51 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat die proberen te maken?
Vergelijk het met Gordon of John de Bever waarbij de keuze dan valt op die eerstequote:Op zondag 30 oktober 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vals kreng is beter
Heeft niks met gay zijn te maken
Wel met eenkarakter
lijkt wel zn dagtaakquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:52 schreef mikekomen het volgende:
Nadir weer bezig hoe hij in de groep ligt en naar buiten overkomt. Ga toch naar huis met je gejank
Een gokkast?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het me ook al lopen afvragen .. Als ik moet gokken denk ik een kast.
Heeft verder ook geen gesprekstof, heb hem nooit een inhoudelijk gesprek horen voeren. Alleen miepen en zeuren, verder komt er weinig uit. Hopelijk gaat hij snel naar huis.quote:
Lekker iedere dag in de hottubquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat mooi vlot met het brandhout.
[ afbeelding ]
Zal wel het geplak bij GJ zijnquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:01 schreef Kakadylo het volgende:
Blijkbaar zit Alicia in de rats en weet iedereen het daar dus wie kan ons even bijpraten
Geen happy end voor Rupiequote:
Het boos knopje.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft hij op het verkeerde knopje gedrukt?
KimD heeft waarschijnlijk de vibe weer terug van Zoequote:Op zondag 30 oktober 2022 17:08 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor codetaal? Snap er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |