abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206513013
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Ik zou trouwens best geld over hebben voor een betere versie van Twitter. Ik volg nu wat mensen die ik op hun vakgebied wel interessant vind, maar die zich dan ook opeens gaan bemoeien met de #ophef van de dag. Die drek mag er in mijn algoritme uitgefilterd worden. Alles in de trend van Sander Schimmelpenninck vs Wierd Duk ook eruit. Alleen kwaliteitscontent en graag alleen reacties met een minimum aantal likes. Geen herhaling van nieuws. Geen advertenties en geen geplug.
Dat gaat hem nooit worden, natuurlijk.
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:39:13 #252
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206513055
quote:
Ik zou trouwens best geld over hebben voor een betere versie van Twitter. Ik volg nu wat mensen die ik op hun vakgebied wel interessant vind, maar die zich dan ook opeens gaan bemoeien met de #ophef van de dag. Die drek mag er in mijn algoritme uitgefilterd worden. Alles in de trend van Sander Schimmelpenninck vs Wierd Duk ook eruit. Alleen kwaliteitscontent en graag alleen reacties met een minimum aantal likes. Geen herhaling van nieuws. Geen advertenties en geen geplug.
Ja das wel een goed punt. Soms denk je wat meer info onder een tweet te kunnen vinden, kom je opeens de meest rare berichten tegen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206513101
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het feit dat hem gevraagd wordt of Trump terugkomt zegt niets over het wel of niet terugwillen van Trump.
Nou nou, niet zo negatief over zijn grote held, daar kan hij niet tegen ;)
  maandag 31 oktober 2022 @ 19:43:55 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206513156
Ik heb er wel wat voor over dat ik niet al die "Pietje vindt dit leuk" en "Jantje heeft hier op gereageerd" en "Pietje, Jantje en nog 3 mensen die je kent volgen Huppelkut594"

Mobiel gaat het tegenwoordig wel door in te stellen op "nieuwste tweets" maar de default instelling is dus al die andere meuk er ook bij want "aanbevolen tweets", en op de laptop lukt het me maar niet om dat om te zetten, want het interesseert me niets dat mensen die ik volg Huppelkut594 volgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206513209
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wij als Nederlandse gebruikers kunnen *nog* geen notes/of raten van Tweets. Of zelfs lezen.
Bij die van Biden zijn allemaal notes gemaakt waarin biden's zijn claims worden gechecked, en die note heeft hele hoge rating dankzij de gebruikers.

Het is Birdwatch https://twitter.com/i/birdwatch/

"readers added context they thought people might want to know" Staat onder de tweet van Biden
Ik vind dingen op microniveau ontzettend positief
- een eventuele editknop
- herkomst van bepaalde media en waaraan ze gelinked zijn.
- fact checken, met zelfs supportgevende bronnen (!)

Die post van Biden met ondersteuning voor wat hij zegt "kan" ook als een middelvinger naar Trump gelden. Want een claim "fundamenteel onderbouwen" met Reuters is niet iets wat Trump als iets in goede richting zou aannemen.

Er is gelukkig niet zoiets als "Breitbart / Infowars mentions..."

Maar dit alleen sleept hem er absoluut niet doorheen. Dat is zoiets als verbeteringen aan een al zinkende Titanic aanbrengen.
  Moderator maandag 31 oktober 2022 @ 19:48:35 #256
236264 crew  capricia
pi_206513230
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wij als Nederlandse gebruikers kunnen *nog* geen notes/of raten van Tweets. Of zelfs lezen.
Bij die van Biden zijn allemaal notes gemaakt waarin biden's zijn claims worden gechecked, en die note heeft hele hoge rating dankzij de gebruikers.

Het is Birdwatch https://twitter.com/i/birdwatch/

"readers added context they thought people might want to know" Staat onder de tweet van Biden
^O^
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206515234
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 19:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is een aanname.
Een terechte, want zelfs twitter weet dat.

Moderator maandag 31 oktober 2022 @ 22:37:44 #258
236264 crew  capricia
pi_206515370
Wie?

quote:
Celebrities are starting to leave Twitter. Here's a running list.

TV powerhouse Shonda Rhimes, "Madam Secretary" actor Téa Leoni and others in the entertainment world say they're dropping the platform after Elon Musk's takeover.
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma

"Téa Leoni, Shonda Rhimes, Alex Winter and Sara Bareilles are among the celebrities who say they plan to quit Twitter now that it is owned by the mogul Elon Musk. "
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206515533
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Wie?
[..]

"Téa Leoni, Shonda Rhimes, Alex Winter and Sara Bareilles are among the celebrities who say they plan to quit Twitter now that it is owned by the mogul Elon Musk. "
Tea Leoni kent iedereen wel, echter weet niemand dat ze dat weten. Volgens mij was zij ook getrouwd met Mulder van the XFiles
-nee-
  Moderator maandag 31 oktober 2022 @ 22:52:31 #260
236264 crew  capricia
pi_206515563
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2022 22:50 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Tea Leoni kent iedereen wel, echter weet niemand dat ze dat weten. Volgens mij was zij ook getrouwd met Mulder van the XFiles
Oh, okay. Toni Braxton staat ook bij de namen. Die ken ik wel van naam. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 31 oktober 2022 @ 22:54:17 #261
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206515584
quote:
Téa Leoni
Zijn die mensen bang voor andere meningen of zo , man man man :|W :|W

/edit de rest van de quote is verdwenen :?
Ik ben inmiddels overleden
pi_206515587
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2022 22:52 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh, okay. Toni Braxton staat ook bij de namen. Die ken ik wel van naam. :)
Pfoeh, die moeten we allemaal maar missen.
-nee-
pi_206515599
quote:
Tja, zoiets heette vroeger een kwaliteitskrant :) Er zijn wat mij betreft nog steeds sites die dat soort dingen doen.
pi_206515686
quote:
Gewoon die mensen blocken, scheelt een hoop.
pi_206515861
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 22:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Tja, zoiets heette vroeger een kwaliteitskrant :) Er zijn wat mij betreft nog steeds sites die dat soort dingen doen.
Sterker nog, er zijn nog gewoon kwaliteitskranten waar de eigenaar niet als een gestoorde kleuter achterlijke leugenverhalen herhaalt en dan schielijk verwijderd als hij voor lul staat.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2022 23:22:17 ]
pi_206515988
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 23:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Sterker nog, er zijn nog gewoon kwaliteitskranten waar de eigenaar niet als een gestoorde kleuter achterlijke leugenverhalen herhaalt en dan schielijk verwijderd als hij voor lul staat.
Steeds minder helaas. Veel te veel van die zogenaamde kwaliteitskranten zijn bijna volledig afhankelijk van en tegelijkertijd bang voor twitteraars.
  dinsdag 1 november 2022 @ 00:04:29 #267
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206516216
quote:
Je kunt tegenwoordig filteren op trends en nieuwe accounts, sinds ik dat heb ingesteld scheelt het een hoop bagger. Beroepsmatig is Twitter voor mij wel belangrijk omdat een aantal belangrijke mensen dit als primaire bron gebruiken, vooral op security gebied, bijvoorbeeld Brian Kebs, Goshy the Dog en Swift on Security..
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_206516289
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 22:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Teletekst 101 is volgens mij een prima no-nonsense bron voor alle headlines.
pi_206516291
quote:
Wie?
[..]

Zullen vast veel "wie??" Amerikanen zijn. Maar als er een trend wordt ingezet is dat wel een teken aan de wand. Stephen King ook mogelijk weg, dan heb je wel een groot hek van de dam.
pi_206516311
twitter

twitter
pi_206516318
Ah blijkbaar denkt Musk onder het betalen van de ontslagvergoedingen uit te kunnen komen door zijn executives 'for cause' te ontslaan.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206516321
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2022 02:27 schreef Kijkertje het volgende:
Ah blijkbaar denkt Musk onder het betalen van de ontslagvergoedingen uit te kunnen komen door zijn executives 'for cause' te ontslaan.

[ twitter ]
Wie is dit nou weer? 22k volgers. En dan moeten we van jou maar gewoon aannemen wat hij zegt?
pi_206516322
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 02:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wie is dit nou weer? 22k volgers. En dan moeten we van jou maar gewoon aannemen wat hij zegt?
Wat aannemen? Dat hij moet bewijzen dat ze terecht 'for cause' zijn ontslagen?

Dat lijkt me vrij logisch. Zou een beetje raar zijn als het niet zo was :D

Bovendien zegt het aantal volgers helemaal niets over het waarheidsgehalte van de tweet :{w

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2022 02:58:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206516324
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2022 02:27 schreef Kijkertje het volgende:

[ twitter ]
Wat is zijn argument?

"Jullie hebben niet voor gezorgd dat de aandeelhouders goed betaald werden door mij?"

Ik denk niet dat dat stand gaat houden. Het is overduidelijk dat Musk veel te veel heeft betaald, dus de directie van Twitter heeft zijn werk goed gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')