Dat gaat hem nooit worden, natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Ik zou trouwens best geld over hebben voor een betere versie van Twitter. Ik volg nu wat mensen die ik op hun vakgebied wel interessant vind, maar die zich dan ook opeens gaan bemoeien met de #ophef van de dag. Die drek mag er in mijn algoritme uitgefilterd worden. Alles in de trend van Sander Schimmelpenninck vs Wierd Duk ook eruit. Alleen kwaliteitscontent en graag alleen reacties met een minimum aantal likes. Geen herhaling van nieuws. Geen advertenties en geen geplug.
Ja das wel een goed punt. Soms denk je wat meer info onder een tweet te kunnen vinden, kom je opeens de meest rare berichten tegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Ik zou trouwens best geld over hebben voor een betere versie van Twitter. Ik volg nu wat mensen die ik op hun vakgebied wel interessant vind, maar die zich dan ook opeens gaan bemoeien met de #ophef van de dag. Die drek mag er in mijn algoritme uitgefilterd worden. Alles in de trend van Sander Schimmelpenninck vs Wierd Duk ook eruit. Alleen kwaliteitscontent en graag alleen reacties met een minimum aantal likes. Geen herhaling van nieuws. Geen advertenties en geen geplug.
Nou nou, niet zo negatief over zijn grote held, daar kan hij niet tegenquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het feit dat hem gevraagd wordt of Trump terugkomt zegt niets over het wel of niet terugwillen van Trump.
Ik vind dingen op microniveau ontzettend positiefquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wij als Nederlandse gebruikers kunnen *nog* geen notes/of raten van Tweets. Of zelfs lezen.
Bij die van Biden zijn allemaal notes gemaakt waarin biden's zijn claims worden gechecked, en die note heeft hele hoge rating dankzij de gebruikers.
Het is Birdwatch https://twitter.com/i/birdwatch/
"readers added context they thought people might want to know" Staat onder de tweet van Biden
quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wij als Nederlandse gebruikers kunnen *nog* geen notes/of raten van Tweets. Of zelfs lezen.
Bij die van Biden zijn allemaal notes gemaakt waarin biden's zijn claims worden gechecked, en die note heeft hele hoge rating dankzij de gebruikers.
Het is Birdwatch https://twitter.com/i/birdwatch/
"readers added context they thought people might want to know" Staat onder de tweet van Biden
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_maquote:Celebrities are starting to leave Twitter. Here's a running list.
TV powerhouse Shonda Rhimes, "Madam Secretary" actor Téa Leoni and others in the entertainment world say they're dropping the platform after Elon Musk's takeover.
Tea Leoni kent iedereen wel, echter weet niemand dat ze dat weten. Volgens mij was zij ook getrouwd met Mulder van the XFilesquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Wie?
[..]
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma
"Téa Leoni, Shonda Rhimes, Alex Winter and Sara Bareilles are among the celebrities who say they plan to quit Twitter now that it is owned by the mogul Elon Musk. "
Oh, okay. Toni Braxton staat ook bij de namen. Die ken ik wel van naam.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tea Leoni kent iedereen wel, echter weet niemand dat ze dat weten. Volgens mij was zij ook getrouwd met Mulder van the XFiles
Zijn die mensen bang voor andere meningen of zo , man man manquote:
Pfoeh, die moeten we allemaal maar missen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, okay. Toni Braxton staat ook bij de namen. Die ken ik wel van naam.
Tja, zoiets heette vroeger een kwaliteitskrantquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Gewoon die mensen blocken, scheelt een hoop.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Sterker nog, er zijn nog gewoon kwaliteitskranten waar de eigenaar niet als een gestoorde kleuter achterlijke leugenverhalen herhaalt en dan schielijk verwijderd als hij voor lul staat.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tja, zoiets heette vroeger een kwaliteitskrantEr zijn wat mij betreft nog steeds sites die dat soort dingen doen.
Steeds minder helaas. Veel te veel van die zogenaamde kwaliteitskranten zijn bijna volledig afhankelijk van en tegelijkertijd bang voor twitteraars.quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn nog gewoon kwaliteitskranten waar de eigenaar niet als een gestoorde kleuter achterlijke leugenverhalen herhaalt en dan schielijk verwijderd als hij voor lul staat.
Je kunt tegenwoordig filteren op trends en nieuwe accounts, sinds ik dat heb ingesteld scheelt het een hoop bagger. Beroepsmatig is Twitter voor mij wel belangrijk omdat een aantal belangrijke mensen dit als primaire bron gebruiken, vooral op security gebied, bijvoorbeeld Brian Kebs, Goshy the Dog en Swift on Security..quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Heph844 het volgende:
Teletekst 101 is volgens mij een prima no-nonsense bron voor alle headlines.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tja, zoiets heette vroeger een kwaliteitskrantEr zijn wat mij betreft nog steeds sites die dat soort dingen doen.
Zullen vast veel "wie??" Amerikanen zijn. Maar als er een trend wordt ingezet is dat wel een teken aan de wand. Stephen King ook mogelijk weg, dan heb je wel een groot hek van de dam.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
Wie?
[..]
https://www.nbcnews.com/p(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma
"Téa Leoni, Shonda Rhimes, Alex Winter and Sara Bareilles are among the celebrities who say they plan to quit Twitter now that it is owned by the mogul Elon Musk. "
Wie is dit nou weer? 22k volgers. En dan moeten we van jou maar gewoon aannemen wat hij zegt?quote:Op dinsdag 1 november 2022 02:27 schreef Kijkertje het volgende:
Ah blijkbaar denkt Musk onder het betalen van de ontslagvergoedingen uit te kunnen komen door zijn executives 'for cause' te ontslaan.
[ twitter ]
Wat aannemen? Dat hij moet bewijzen dat ze terecht 'for cause' zijn ontslagen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 02:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wie is dit nou weer? 22k volgers. En dan moeten we van jou maar gewoon aannemen wat hij zegt?
Wat is zijn argument?quote:Op dinsdag 1 november 2022 02:27 schreef Kijkertje het volgende:
Ah blijkbaar denkt Musk onder het betalen van de ontslagvergoedingen uit te kunnen komen door zijn executives 'for cause' te ontslaan.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |