SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronSPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Zie mijn bron die ik hierboven poste.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:31 schreef Molo het volgende:
[..]
En je kunt een korte tijd minder kans hebben op infecties maar erna gewoon weer wel. De vaccinaties verhelpen dit niet en zeker niet volledig
Het sluit elkaar totaal niet uit dus en je kunt dit puur op papier met elkaar vergelijken maar dat heeft nul waarde
Sterker nog, met een vaccinatie (en zeker meerdere) weet je zeker dat je een extra risico op bijwerkingen loopt, terwijl je er bovenop ook nog coronainfecties kunt krijgen. Wat er bovenop komt dus.
Erg afhankelijk van het individu en de risico's in eigen lijf en situatie dus en welke conclusies diegene trekt in wat verstandig is te doen
De stelling dat jongeren meer risico lopen op implicaties van COVID dan het vaccin is op z'n minst controversieel, en afgaand op andere bronnen misschien zelfs wel misinformatie (onbewust) geweest.
Tel daarbij andere bijwerkingen zoals heftige menstruaties bij vrouwen, de normale bijwerkingen die volwassenen ook ervaren, en andere bijwerkingen op. Dan is mijn inziens de slotsom dan het nemen van een vaccin als gezonde jongere onverstandig en onnodig is
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
En ik geef dus vooral aan dat je het niet op hele groepen kunt plottenquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie mijn bron die ik hierboven poste.
De stelling dat jongeren meer risico lopen op implicaties van COVID dan het vaccin is op z'n minst controversieel, en afgaand op andere bronnen misschien zelfs wel misinformatie (onbewust) geweest.
Tel daarbij andere bijwerkingen zoals heftige menstruaties bij vrouwen, de normale bijwerkingen die volwassenen ook ervaren, en andere bijwerkingen op. Dan is mijn inziens de slotsom dan het nemen van een vaccin als gezonde jongere onverstandig en onnodig is
Dat het toch niet gek vele meerwaarde lijkt te hebben en wel bijwerkingen bij gezonde jongeren was inmiddels wel bekend ja. Onverstandig en onnodig is een conclusie die ik daar niet aan zou willen verbinden, dat zijn puur jouw woordenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat er over de genuanceerde waarheid en toenemende kennis niet bepaald moeilijk gedaan werd om te verdraaien, uit context te plaatsen of lekker zwart wit tegenover elkaar te zetten was ook twee jaar terug al heel duidelijk.
Politiek versus medische/publieke gezondheid afwegingenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn bewering zijn ook op macro niveau en niet op individuen gericht.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:58 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik geef dus vooral aan dat je het niet op hele groepen kunt plotten
Dat het toch niet gek vele meerwaarde lijkt te hebben en wel bijwerkingen bij gezonde jongeren was inmiddels wel bekend ja. Onverstandig en onnodig is een conclusie die ik daar niet aan zou willen verbinden, dat zijn puur jouw woorden
Maar we zijn het eens lees ik op het punt na dat aan de reeds aanwezige kennis geen conclusies verbonden kunnen worden.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Matige sneer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:00 schreef Molo het volgende:
Dat er over de genuanceerde waarheid en toenemende kennis niet bepaald moeilijk gedaan werd om te verdraaien, uit context te plaatsen of lekker zwart wit tegenover elkaar te zetten was ook twee jaar terug al heel duidelijk.
Politiek versus medische/publieke gezondheid afwegingenMan is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
¿Que?quote:
Ik had het over uitingen in de media en door politici. Die tot veel beleid hebben geleid wat vooral damage control voor verantwoordelijken zorgde en veel schade voor (vele) anderenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Excuus. Dacht dat je mij bedoelde met verdraaien enzoquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
¿Que?
Ik had het over uitingen in de media en door politici. Die tot veel beleid hebben geleid wat vooral damage control voor verantwoordelijken zorgde en veel schade voor (vele) anderen
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.![]()
Beter lezen vriendquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Excuus. Dacht dat je mij bedoelde met verdraaien enzoOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Voor degenen die geloven of geloofden dat de rioolwatermetingen representatief zijn voor de coronabesmettingen; heden (1900 PD) net zoveel virusdeeltjes in het rioolwater als tijdens de hoogste covid piek (103.000 PD) die we ooit hadden:![]()
![]()
Ik las in een recent paper dat het Omicron sowieso voor 80% vaccin geïnduceerde antilichamen ontweek. Tel daarbij dat het vaccin bij slechts 20% van de ouderen iets doet (en dan ook nog eens weinig, want geen robuuste immuunsystemen), dan is de vraag voor wie het überhaupt nut heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
Dan is mijn inziens de slotsom dan het nemen van een vaccin als gezonde jongere onverstandig en onnodig is![]()
bron?quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik las in een recent paper dat het Omicron sowieso voor 80% vaccin geïnduceerde antilichamen ontweek. Tel daarbij dat het vaccin bij slechts 20% van de ouderen iets doet (en dan ook nog eens weinig, want geen robuuste immuunsystemen), dan is de vraag voor wie het überhaupt nut heeft.![]()
daar ben ik zelfs van overtuigd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik las in een recent paper dat het Omicron sowieso voor 80% vaccin geïnduceerde antilichamen ontweek. Tel daarbij dat het vaccin bij slechts 20% van de ouderen iets doet (en dan ook nog eens weinig, want geen robuuste immuunsystemen), dan is de vraag voor wie het überhaupt nut heeft.![]()
Bezoekers opgesloten in Disneyland Sjanghai door plotselinge coronalockdown
Quote:
"Ook op andere plaatsen in Sjanghai zitten mensen opgesloten op locaties die ze toevallig bezochten toen de lockdown werd ingesteld. Zo zijn er mensen die een vestiging van IKEA niet uit mogen."
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.![]()
![]()
Horrorstör.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:36 schreef Morri2 het volgende:
Quote:
"Ook op andere plaatsen in Sjanghai zitten mensen opgesloten op locaties die ze toevallig bezochten toen de lockdown werd ingesteld. Zo zijn er mensen die een vestiging van IKEA niet uit mogen."
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.Tap tap tap![]()
Deel dat paper even, of een linkje ernaar toe.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:21 schreef Za het volgende:
[..]
Ik las in een recent paper dat het Omicron sowieso voor 80% vaccin geïnduceerde antilichamen ontweek. Tel daarbij dat het vaccin bij slechts 20% van de ouderen iets doet (en dan ook nog eens weinig, want geen robuuste immuunsystemen), dan is de vraag voor wie het überhaupt nut heeft.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ja, maar long covid.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:36 schreef Morri2 het volgende:
Quote:
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.
Anyway, Ikea Ikea, er zijn rottere plekken om vast te zitten. Bedden, banken, vreten en ballenbak.
Nee, dan een Carpetland ofzo. Hels.Go hard or go home![]()
In de Chinese kruidvat. Of all you can eat. Dagen lang.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, maar long covid.
Anyway, Ikea Ikea, er zijn rottere plekken om vast te zitten. Bedden, banken, vreten en ballenbak.
Nee, dan een Carpetland ofzo. Hels.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
10 dagen soberzoquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef capricia het volgende:
[..]
In de Chinese kruidvat. Of all you can eat. Dagen lang.Go hard or go home![]()
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2022.10.13.512134v1.fullquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:13 schreef miss_sly het volgende:
Deel dat paper even, of een linkje ernaar toe.![]()
Ik kan prima overleven op gehaktballetjes en hotdogs.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:36 schreef Morri2 het volgende:
Quote:
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.![]()
Ik lees nergens dat voor 20% van de ouderen het vaccin iets doet, of lees ik er over heen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:27 schreef Za het volgende:
[..]
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2022.10.13.512134v1.full![]()
Dit is wel next level lockdownen hoor. Niet eens aankondigen en wachten tot iedereen thuis is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:36 schreef Morri2 het volgende:
Quote:
Dagenlang in de IKEA vast zitten. Dat lijkt me echt een nachtmerrie.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Soort stoelendans.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is wel next level lockdownen hoor. Niet eens aankondigen en wachten tot iedereen thuis is.Tap tap tap
Forum Opties Forumhop: Hop naar: