War on cash genotquote:Op maandag 31 oktober 2022 16:23 schreef alpeko het volgende:
Ik kreeg net mail over de levering van de babykamer morgen.
[..]Pintransacties tot een minimum beperken vanwege corona. Extra maatregelen
Wat een slecht excuus.
Ja, beter lachen we China niet uit met onze uitverkochte pleepapier.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:21 schreef SilverEyes het volgende:
Haha ja of de potloden bij stemhokje die niet hergebruikt mochten worden
nee hoor, ik lach meer om hoe je er toch nog druk om kan makenquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:53 schreef Noek het volgende:
[..]
N’och, beledig ik je dansje of kon je de pasjes niet goed bijhouden?![]()
Je eerste?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoor er ook bij. Eindelijk een positieve test.
Vorige week op vakantie in de VS behoorlijk ziek geworden, twee dagen met koorts op bed gelegen. Ik was de week ervoor al klein beetje verkouden, maar niks bijzonders. Dacht dat ik nu echt ziek was geworden door een verminderde weerstand als gevolg van de slechte nachten en de jetlag. Nu weer terug en nog steeds niet helemaal fit. Ook weer (dacht ik) deels door de jetlag en slechte nachten. Blijkt toch corona te zijn. RIP aan alle nabestaanden van de mensen in het vliegtuig.
Afvragen wat ze ermee willen bereiken heeft geen eens zin.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is wel next level lockdownen hoor. Niet eens aankondigen en wachten tot iedereen thuis is.
Vuile aso. Onze zorghelden maar zwoegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:21 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoor er ook bij. Eindelijk een positieve test.
Vorige week op vakantie in de VS behoorlijk ziek geworden, twee dagen met koorts op bed gelegen. Ik was de week ervoor al klein beetje verkouden, maar niks bijzonders. Dacht dat ik nu echt ziek was geworden door een verminderde weerstand als gevolg van de slechte nachten en de jetlag. Nu weer terug en nog steeds niet helemaal fit. Ook weer (dacht ik) deels door de jetlag en slechte nachten. Blijkt toch corona te zijn. RIP aan alle nabestaanden van de mensen in het vliegtuig.
Wordt vast wel vakkundig neergeknuppeld daarquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:56 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zero-Covid China.
Arbeiders Chinese Apple-fabriek slaan op de vlucht, bang voor quarantaine
Bezoekers plotseling opgesloten in Shangai Disney Resort door corona
Het piept en kraakt.
Hellhole China.quote:
Toen ik vorige week bij mijn schoonzusje in de stoel zat om me te te laten knippen gingen mijn gedachten ook weer terug naar de lockdownperiodes. Dat de gordijnen dicht moesten als ze ging knippen. Terwijl we daar altijd al kwamen voor een knipbeurt en een kopje thee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er was zo ontzettend veel cringe tijdens die coronaperiode. Benieuwd hoe we daar over een jaar of 10 of 20 op terug kijken.
Goed nieuws is niet boeiend. Alleen als het slecht gaat dan extra veel berichten. Beschamendquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:46 schreef SilverEyes het volgende:
Geen wekelijks nieuwsbericht op NOS zelfs. Gaat te goed zeker.
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)or-derde-week-op-rij
Geplaatst na mijn berichtquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
vooral goed nieuws door:quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
Dat inderdaad. We moeten de cijfers van instituut X en Y afwachten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Komt door de herfstvakantie, dichthouden die scholen!
Zij gaan tenminste niet massaal dood aan corona.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:56 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zero-Covid China.
Arbeiders Chinese Apple-fabriek slaan op de vlucht, bang voor quarantaine
Bezoekers plotseling opgesloten in Shangai Disney Resort door corona
Het piept en kraakt.
En ze zitten ook nog extra lang in Disneyquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zij gaan tenminste niet massaal dood aan corona.
Wij hebben hier allemaal jongeren met longcovid
#voorweinigcovid
quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:14 schreef OProg het volgende:
En daardoor wordt de teleurstelling alleen maar groter.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:05 schreef nostra het volgende:
[..]
En daardoor wordt de teleurstelling alleen maar groter.
Nope, zijn anderenquote:Op woensdag 2 november 2022 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zouden dit dezelfde modelleurs wezen als bij Corona? Of is het toch wel erg makkelijk om alles wat er fout gaat op het bordje van het rivm te leggen?
Joh. Het was sarcastisch bedoeld, omdat ook bij Corona alles wat fout ging werd vergoeilijkt tegen alle ratio in door mijn vriend H. de Jonge onder verwijzing naar het RIVM. Het is een patroon.quote:
Ik heb verhalen gehoord over Hugo.... Mijn hemel dat was een nog grotere engnek dan we al dachten, draak van een mensquote:Op woensdag 2 november 2022 00:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Joh. Het was sarcastisch bedoeld, omdat ook bij Corona alles wat fout ging werd vergoeilijkt tegen alle ratio in door mijn vriend H. de Jonge onder verwijzing naar het RIVM. Het is een patroon.
Wij willen vruchtensap.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord over Hugo.... Mijn hemel dat was een nog grotere engnek dan we al dachten, draak van een mens
Voor de draad ermee!quote:Op woensdag 2 november 2022 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord over Hugo.... Mijn hemel dat was een nog grotere engnek dan we al dachten, draak van een mens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerel
#challengen #alwaysreadyOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 2 november 2022 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]Verbaast mij niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerel
#challengen #alwaysreadyzie email 27 oktober
Ik kwam laatst zo'n schema tegen, iets van 6-12% onder de 60, of 6% onder de 60 zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:18 schreef SilverEyes het volgende:
Is er trouwens ook ergens te vinden wat opkomstpercentage is voor herhaalprik per leeftijdsgroep?
Dit was echt wel anders dan anders. Slangenkuil is het absoluut, maar dit was even een paar tandjes erger en smeriger. Maar goed, Hugo is daar ook maar ingestonken, die is perfect ingezegd en heeft alles gedaan zoals verwacht en kon daarna mooi voor de bus geflikkerd wordenquote:Op woensdag 2 november 2022 00:22 schreef Momo het volgende:
Zou dat soort dingen ook niet vaak normaal zijn bij dat soort posities? Geloof niet dat je een baan als dat volhoudt als je te lief bent, is ook wel een slangenkuil.
quote:Op woensdag 2 november 2022 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]Ik vraag me bij dit soort dingen vooral af of zo'n iemand er niet gewoon compleet doorheen zit en echt geen idee meer heeft. Dat het een soort van radeloze paniek is geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne kerel
#challengen #alwaysready
Het klinkt in ieder geval niet als controle.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Geen medelijden met die man.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit was echt wel anders dan anders. Slangenkuil is het absoluut, maar dit was even een paar tandjes erger en smeriger. Maar goed, Hugo is daar ook maar ingestonken, die is perfect ingezegd en heeft alles gedaan zoals verwacht en kon daarna mooi voor de bus geflikkerd worden
Kwam/komt veel mensen prima uit
Ziedend iddquote:Op woensdag 2 november 2022 00:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort dingen vooral af of zo'n iemand er niet gewoon compleet doorheen zit en echt geen idee meer heeft. Dat het een soort van radeloze paniek is geworden.
Het klinkt in ieder geval niet als controle.
Kloptquote:Op woensdag 2 november 2022 00:31 schreef Za het volgende:
[..]
Geen medelijden met die man.
Hij heeft willens en wetens mensen tegen elkaar opgezet op de meest nare manier denkbaar.
Zal wel een andere afdeling zijn. Maar toen ik het net op het nieuws hoorde moest ik er wel om lachen. Moest ook meteen denken aan het stikstof topic waar sommige ook alles heilig verklaren wat het RIVM produceert. Ik heb regelmatig gedacht als ik het topic door las van corona vergeten. De laatste lockdown kwam door modellen met verkeerde interpretaties en volgens mij was er met de avondklok ook een rekenfout gemaakt maar dat was dacht ik door het ministerie gebeurt.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Zouden dit dezelfde modelleurs wezen als bij Corona? Of is het toch wel erg makkelijk om alles wat er fout gaat op het bordje van het rivm te leggen?
Ik denk dat het sowieso niet schadelijk is, Corona is gewoon verkoudheid dus onschadelijk of je nu wel of niet gevaccineerd bent, Beide zijn niet schadelijk voor moeder en kind.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:35 schreef Molo het volgende:
Mooi nieuws voor baby's en onzekere moeders
https://www.nature.com/articles/s41390-021-01902-y
Geen infectie doorgeven door borstvoeding
Alles is zo'n beetje debunked maar de hele economie is om zeep door de Usual Suspects.quote:Op woensdag 2 november 2022 00:38 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zal wel een andere afdeling zijn. Maar toen ik het net op het nieuws hoorde moest ik er wel om lachen. Moest ook meteen denken aan het stikstof topic waar sommige ook alles heilig verklaren wat het RIVM produceert. Ik heb regelmatig gedacht als ik het topic door las van corona vergeten. De laatste lockdown kwam door modellen met verkeerde interpretaties en volgens mij was er met de avondklok ook een rekenfout gemaakt maar dat was dacht ik door het ministerie gebeurt.
Ja mooi verhaalquote:Op woensdag 2 november 2022 00:41 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet schadelijk is, Corona is gewoon verkoudheid dus onschadelijk of je nu wel of niet gevaccineerd bent, Beide zijn niet schadelijk voor moeder en kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |