Ja het zijn maar domme woorden als je zelf niks doet voor de groep en alleen maar bezig bent met zeuren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:53 schreef Kakadylo het volgende:
GJ vertelt een logisch verhaal en ergert zich ontzettend aan Nadir die uit zijn nek lult en bezig is met hoe ie overkomt op camera
Zijn teksten zijn dan ook totaal niet te staven met feiten terwijl het andersom wel het geval isquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het zijn maar domme woorden als je zelf niks doet voor de groep en alleen maar bezig bent met zeuren.
En zet bewust GJ in een "zwart" daglichtquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:53 schreef Kakadylo het volgende:
GJ vertelt een logisch verhaal en ergert zich ontzettend aan Nadir die vooral bezig is met hoe ie overkomt op camera
GJ is er ook gewoon terecht klaar mee dat merk je aan alles maar wil er straks niet uitgestemd worden door Nadirquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:56 schreef juul. het volgende:
[..]
En zet bewust GJ in een "zwart" daglicht
En wil GJ opdringen dat hij dat ook had moeten doen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:58 schreef pingu66 het volgende:
Nadir die vorige keer toen er geen rten was,een yumyum heeft gekregen,een pannenkoek èn nog m er t Isaac mee at terwijl anderen niets kregen is eerlijk en oprecht en wil alles delen.wat een clown!
Vertelquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:02 schreef Kakadylo het volgende:
Dat gesprek met Leila over het liefdesleven van Berend was eigenlijk best informatievol en bevestigde voor mij flink wat zaken
Over Leila ,Berend of jezelf?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:02 schreef Kakadylo het volgende:
Dat gesprek met Leila over het liefdesleven van Berend was eigenlijk best informatievol en bevestigde voor mij flink wat zaken
Nomineren bedoel je?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:00 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir elimineren is interessant aangezien bij winst Martin of Rupert zomaar uit het spel gestuurd kan worden
Ik vraag me al een poos af of jij de streams kijkt voor de lol of vanuit een beroepsmatige interesse? Je analyseert het hele programma....quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:02 schreef Kakadylo het volgende:
Ik dacht net al ff dat ik de stream per ongeluk op pauze had gezetquote:
Een soort Babette?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me al een poos af of jij de streams kijkt voor de lol of vanuit een beroepsmatige interesse? Je analyseert het hele programma....
Het ging me erom dat je een beeld hebt van bijv. Berend en het vervolgens bevestigd ziet worden door zijn eigen woordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |