Een vriendin* van mij is bezig om fitfluencer te worden. En is bezig om personal trainer te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:19 schreef Meke het volgende:
Ik gebruik fluflu's eigenlijk sarcastisch omdat ik ze verder ook niet echt serieus neem
Hahahaha sarcasme is soms lastig op te pikkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:31 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Een vriendin* van mij is bezig om fitfluencer te worden. En is bezig om personal trainer te worden.
Maar die is niet helemaal lekker meer hoor. Met haar handje onder haar kin poseren tijdens het hardlopen. En haar fitmeals en #consistencyiskey
En ik ben dan weer zo'n sneuneus die een beetje in mijn eigen stories ga trollen.Maar dat heeft ze niet door.
* eigenlijk de vrouw van mijn man zijn beste vriend.
Het werd in het fluflu topic even genoemd dus dacht misschien is er animo.quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo goed weet waar we dit topic nou voor kunnen gebruiken, tegen de tijd dat je soms bent bijgelezen is het onderwerp al weer voorbij 😅quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:46 schreef Geertje_G het volgende:
Als er in het topic dingen zijn die horen bij feedback topic dan plaatsen jullie een linkje. Voor mij werkt dit heel goed, als reminder. Misschien ook af en toe doen bij offtopic en dat we dan de weg naar hier sneller/beter vinden?ik moet zelf nog leren hoe ik uit een ander topic kan quoten.
Bijvoorbeeld dat ik kan vragen hoe het met je gaat?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo goed weet waar we dit topic nou voor kunnen gebruiken, tegen de tijd dat je soms bent bijgelezen is het onderwerp al weer voorbij 😅
Misschien om te reageren op de lokale avondvierdaagse zoals iemand die in het feedback topic aanhaalde.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo goed weet waar we dit topic nou voor kunnen gebruiken, tegen de tijd dat je soms bent bijgelezen is het onderwerp al weer voorbij 😅
Hier kun je bespreken hoevaak je je oorbellen/gaatjes schoonmaakt en of dat nu met dettol moet of niet. 😁quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
🤣quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Hier kun je bespreken hoevaak je je oorbellen/gaatjes schoonmaakt en of dat nu met dettol moet of niet. 😁
Ik zal wel een slons zijn maar ik geloof niet dat ik ooit de gaatjes in mijn oren heb schoongemaakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Hier kun je bespreken hoevaak je je oorbellen/gaatjes schoonmaakt en of dat nu met dettol moet of niet. 😁
Dit. Dit is precies waar de SC voor bedoeld is. Als je even wilt vertellen dat je aan de patat zit, of dat je een flubberbuik hebt gekregen, dat je hond ingeslapen moest worden, dat de koffie niet te zuipen is, dat Expeditie Robinson zondag echt ruk was (zonder spoilers), dat je in de file stond of de buurman uitgescholden hebt. Je kan hier gewoon alles kwijt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Misschien om te reageren op de lokale avondvierdaagse zoals iemand die in het feedback topic aanhaalde.
Of om je ervaringen met b12 te delen? Ik weet ook niet precies de regeltjes, maar vind gekeuvel in een topic altijd wel iets kneuterigs hebben. Sommige users ken ik al zo lang. Voelt een beetje als bijlullen bij het kopieerapparaat, al roddelend over influencers.
Ik kan mijn piercings er niet eens uithalen. Maar ik was gewoon wel mijn haren en oren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik zal wel een slons zijn maar ik geloof niet dat ik ooit de gaatjes in mijn oren heb schoongemaakt.
Wel de oorbellen maar niet wekelijks.
Dus als iemand mij de procedure in light-versie even uit kan leggen 😅
Ja, ik kan je ook niet helpen hoor. Ik draag zelden oorbellen en nu twijfel ik of ik die gaatjes nu ook elke dag moet uitpluizen 🤣quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ik zal wel een slons zijn maar ik geloof niet dat ik ooit de gaatjes in mijn oren heb schoongemaakt.
Wel de oorbellen maar niet wekelijks.
Dus als iemand mij de procedure in light-versie even uit kan leggen 😅
Oei, ik draag al jaren geen oorbellen en mn gaatjes dus al jaren niet met "dettol" gewassen. 🤣quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja, ik kan je ook niet helpen hoor. Ik draag zelden oorbellen en nu twijfel ik of ik die gaatjes nu ook elke dag moet uitpluizen 🤣
Misschien kun je er met zo'n tandenraggertje doorheen en komt er een lading smurrie uit waar dokter pimple popper jaloers op is🤣🤣quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:59 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Oei, ik draag al jaren geen oorbellen en mn gaatjes dus al jaren niet met "dettol" gewassen. 🤣
Vind je dit zelf nou ook niet ontzettend kinderachtig??quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:15 schreef Keesie123 het volgende:
Huh hahaha gaat het feedback topic nu ookal dicht? Mag ik dit zeggen of gaat dit topic dan ook dicht 😬? En.. als er nu op elk topic door iemand iets over een influencer wordt geplaatst, hebben we dan een lockdown op het hele forum 😂?
Ik heb hele kinderachtige humor, doe ik het goed op tussen de kleuters.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Vind je dit zelf nou ook niet ontzettend kinderachtig??
Wat een geweldig idee, dan weten we meteen zeker dat er geen nieuw fluflutopic komt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:15 schreef Keesie123 het volgende:
Huh hahaha gaat het feedback topic nu ookal dicht? Mag ik dit zeggen of gaat dit topic dan ook dicht 😬? En.. als er nu op elk topic door iemand iets over een influencer wordt geplaatst, hebben we dan een lockdown op het hele forum 😂?
Zelfs als je oorbellen netjes schoon lijken en je geen ontstekingen hebt gehad, kan er zich toch ongemerkt wat ophopen in je oorbelgaatjes. Denk aan:quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:11 schreef Keesie123 het volgende:
Ik heb echt nog nooit bedacht dat mijn oorbellen of de gaatjes vies zouden kunnen zijn… Ze zijn nooit ontstoken ofzo, welke viezigheid moet er dan in het gaatje zitten? Het is niet zo dat er beestjes inkruipen, haren blijven steken of zoiets. En mijn oorbellen haal ik elke avond uit maar heb er echt nog nooit iets aan zien zitten. Of ik ben dus smerig, of het zal wel meevallen met dat ieuw.
Ja had er ook last van, denk dat FOK een storing had. 🤗quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef proud_mami het volgende:
Hadden jullie ook storing vanmiddag? Ik kreeg om de haverklap (raar woord eigenlijk maar goed) een 503 error.
Ik heb het geprobeerd om aan mijn eigen lellen te ruiken maar dat valt niet mee kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:34 schreef Keesie123 het volgende:
Oorbellen-smurrie klinkt echt heel erg vies… nog nooit iets geroken maar misschien moet ik morgenochtend eerst maar eens aan m’n oorbellen gaan ruiken 🤢.
Hahahahahaha🤣quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:36 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd om aan mijn eigen lellen te ruiken maar dat valt niet mee kan ik je vertellen.
Ik was ook nooit mijn gaatjes. Nou ja, die in mijn oor niet dan.
Haha wel je navel? Ik schrik soms als wijkverpleegkundige wat ik in navels vind 🤣.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:36 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd om aan mijn eigen lellen te ruiken maar dat valt niet mee kan ik je vertellen.
Ik was ook nooit mijn gaatjes. Nou ja, die in mijn oor niet dan.
Ook nooit over nagedacht eigenlijk. Ik ben blijkbaar gewoon een viezerik 😉 Ik douche wel eens hoor trouwens 😂quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:55 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Haha wel je navel? Ik schrik soms als wijkverpleegkundige wat ik in navels vind 🤣.
Ja! Gisteren ook al en volgens mij dinsdag ook. Je kan dan bijv. in het subforum 'feedback' kijken of er ook een topic is dat er over gaat;quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef proud_mami het volgende:
Hadden jullie ook storing vanmiddag? Ik kreeg om de haverklap (raar woord eigenlijk maar goed) een 503 error.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:55 schreef Nooomi het volgende:
[..]
Haha wel je navel? Ik schrik soms als wijkverpleegkundige wat ik in navels vind 🤣.
Ja datzelfde had ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef proud_mami het volgende:
Maar ik niet nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:36 schreef Memm het volgende:
[..]
Jouw navelpluisverzamelingspotje?🙀
Fascinerend 😂😂😂
Hahaha. Ja de vader van m'n kinderen begon al te kokhalzen als ik alleen al over z'n navel praatte. Hij kon daar echt niet tegen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik niet niet![]()
Het schijnt vooral een mannendingetje te zijn.
Dus zul je nooit weten of hij toch zo'n pot heeftquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja de vader van m'n kinderen begon al te kokhalzen als ik alleen al over z'n navel praatte. Hij kon daar echt niet tegen.
Neem aan nog steeds niet. Maar heb het nooit meer gevraagd.
Ik laat dat ook graag zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus zul je nooit weten of hij toch zo'n pot heeft
Ik kon niet eens in het feedback topic komen. Of überhaupt in een topic. En ik vind het best erg, en nog erger dat ik het erg vond, lijk wel een Fok junk 😂quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja! Gisteren ook al en volgens mij dinsdag ook. Je kan dan bijv. in het subforum 'feedback' kijken of er ook een topic is dat er over gaat;
FB / Forum traag en soms 503 Service Unavailable
Het forum staat trouwens sowieso vol met leuke subforums en topics.
Ja, goed punt. Het was vandaag eigenlijk niet te doen. Maar mocht je een opening vinden tussen de errors, het is buiten SHO ook erg leuk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:58 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik kon niet eens in het feedback topic komen. Of überhaupt in een topic. En ik vind het best erg, en nog erger dat ik het erg vond, lijk wel een Fok junk 😂
Ik lees altijd in NWS en soms in Polquote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:17 schreef Donna het volgende:
We zouden jullie aanwezigheid ook echt enorm waarderen in andere topics namelijk.
Why???????quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik niet niet![]()
Het schijnt vooral een mannendingetje te zijn.
Ik lurk daar soms, maar eigenlijk word ik daar vaak heel verdrietig vanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:00 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik lees altijd in NWS en soms in Pol
maar daar ben ik meer een stille lurker.
Ja snap wat je bedoelt. Maar bij groot nieuws wel handig omdat daar dan razendsnel allemaal info wordt verzameld.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:09 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik lurk daar soms, maar eigenlijk word ik daar vaak heel verdrietig van
Ik had dit ook idd, ik kreeg bijna het idee dat ik een ban had haha.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef proud_mami het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |