abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218035948
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:19 schreef Meke het volgende:
Ik gebruik fluflu's eigenlijk sarcastisch omdat ik ze verder ook niet echt serieus neem _O-
Een vriendin* van mij is bezig om fitfluencer te worden. En is bezig om personal trainer te worden.
Maar die is niet helemaal lekker meer hoor. Met haar handje onder haar kin poseren tijdens het hardlopen. En haar fitmeals en #consistencyiskey
En ik ben dan weer zo'n sneuneus die een beetje in mijn eigen stories ga trollen. :') Maar dat heeft ze niet door. >:)

* eigenlijk de vrouw van mijn man zijn beste vriend.
pi_218038858
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Een vriendin* van mij is bezig om fitfluencer te worden. En is bezig om personal trainer te worden.
Maar die is niet helemaal lekker meer hoor. Met haar handje onder haar kin poseren tijdens het hardlopen. En haar fitmeals en #consistencyiskey
En ik ben dan weer zo'n sneuneus die een beetje in mijn eigen stories ga trollen. :') Maar dat heeft ze niet door. >:)

* eigenlijk de vrouw van mijn man zijn beste vriend.
Hahahaha sarcasme is soms lastig op te pikken
  Moderator / Colorchick donderdag 11 september 2025 @ 11:53:33 #253
382129 crew  Donna
pi_218739428
Upje.
  vrijdag 12 september 2025 @ 00:16:07 #254
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_218746332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 11:53 schreef Donna het volgende:
Upje.
love & heet
  Moderator / Colorchick vrijdag 12 september 2025 @ 05:29:17 #255
382129 crew  Donna
pi_218746747
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:16 schreef sly-nl het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het werd in het fluflu topic even genoemd dus dacht misschien is er animo.
Should have known better.
  Moderator / Colorchick donderdag 2 oktober 2025 @ 00:11:18 #256
382129 crew  Donna
pi_218915748
:lijstje:
Druk man
pi_218916523
Als er in het topic dingen zijn die horen bij feedback topic dan plaatsen jullie een linkje. Voor mij werkt dit heel goed, als reminder. Misschien ook af en toe doen bij offtopic en dat we dan de weg naar hier sneller/beter vinden?ik moet zelf nog leren hoe ik uit een ander topic kan quoten.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_218916775
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 07:46 schreef Geertje_G het volgende:
Als er in het topic dingen zijn die horen bij feedback topic dan plaatsen jullie een linkje. Voor mij werkt dit heel goed, als reminder. Misschien ook af en toe doen bij offtopic en dat we dan de weg naar hier sneller/beter vinden?ik moet zelf nog leren hoe ik uit een ander topic kan quoten.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo goed weet waar we dit topic nou voor kunnen gebruiken, tegen de tijd dat je soms bent bijgelezen is het onderwerp al weer voorbij 😅
pi_218917518
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 08:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo goed weet waar we dit topic nou voor kunnen gebruiken, tegen de tijd dat je soms bent bijgelezen is het onderwerp al weer voorbij 😅
Bijvoorbeeld dat ik kan vragen hoe het met je gaat?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_218918069
quote:

[..]
Misschien om te reageren op de lokale avondvierdaagse zoals iemand die in het feedback topic aanhaalde.
Of om je ervaringen met b12 te delen? Ik weet ook niet precies de regeltjes, maar vind gekeuvel in een topic altijd wel iets kneuterigs hebben. Sommige users ken ik al zo lang. Voelt een beetje als bijlullen bij het kopieerapparaat, al roddelend over influencers.
pi_218918446
quote:

[..]
Hier kun je bespreken hoevaak je je oorbellen/gaatjes schoonmaakt en of dat nu met dettol moet of niet. 😁
pi_218918813
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 13:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hier kun je bespreken hoevaak je je oorbellen/gaatjes schoonmaakt en of dat nu met dettol moet of niet. 😁
🤣
pi_218919741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 13:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik zal wel een slons zijn maar ik geloof niet dat ik ooit de gaatjes in mijn oren heb schoongemaakt.
Wel de oorbellen maar niet wekelijks.
Dus als iemand mij de procedure in light-versie even uit kan leggen 😅
  Moderator / Colorchick donderdag 2 oktober 2025 @ 17:00:08 #264
382129 crew  Donna
pi_218919837
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Misschien om te reageren op de lokale avondvierdaagse zoals iemand die in het feedback topic aanhaalde.
Of om je ervaringen met b12 te delen? Ik weet ook niet precies de regeltjes, maar vind gekeuvel in een topic altijd wel iets kneuterigs hebben. Sommige users ken ik al zo lang. Voelt een beetje als bijlullen bij het kopieerapparaat, al roddelend over influencers.
Dit. Dit is precies waar de SC voor bedoeld is. Als je even wilt vertellen dat je aan de patat zit, of dat je een flubberbuik hebt gekregen, dat je hond ingeslapen moest worden, dat de koffie niet te zuipen is, dat Expeditie Robinson zondag echt ruk was (zonder spoilers), dat je in de file stond of de buurman uitgescholden hebt. Je kan hier gewoon alles kwijt.
pi_218919842
Nu heb ik zin in friet. Zo'n grote zak, met klodder mayonaise erop 😭
pi_218920083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik zal wel een slons zijn maar ik geloof niet dat ik ooit de gaatjes in mijn oren heb schoongemaakt.
Ik kan mijn piercings er niet eens uithalen. Maar ik was gewoon wel mijn haren en oren.
En mijn gezicht (met neuspiercing *) ).
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218920098
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja, ik kan je ook niet helpen hoor. Ik draag zelden oorbellen en nu twijfel ik of ik die gaatjes nu ook elke dag moet uitpluizen 🤣
pi_218920513
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, ik kan je ook niet helpen hoor. Ik draag zelden oorbellen en nu twijfel ik of ik die gaatjes nu ook elke dag moet uitpluizen 🤣
Oei, ik draag al jaren geen oorbellen en mn gaatjes dus al jaren niet met "dettol" gewassen. 🤣
pi_218920573
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:59 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Oei, ik draag al jaren geen oorbellen en mn gaatjes dus al jaren niet met "dettol" gewassen. 🤣
Misschien kun je er met zo'n tandenraggertje doorheen en komt er een lading smurrie uit waar dokter pimple popper jaloers op is🤣🤣
Of ze zijn dicht gegroeid, dan is het over met de pret🤭 haha
pi_218920723
Ik heb echt nog nooit bedacht dat mijn oorbellen of de gaatjes vies zouden kunnen zijn… Ze zijn nooit ontstoken ofzo, welke viezigheid moet er dan in het gaatje zitten? Het is niet zo dat er beestjes inkruipen, haren blijven steken of zoiets. En mijn oorbellen haal ik elke avond uit maar heb er echt nog nooit iets aan zien zitten. Of ik ben dus smerig, of het zal wel meevallen met dat ieuw.
pi_218920771
Huh hahaha gaat het feedback topic nu ookal dicht? Mag ik dit zeggen of gaat dit topic dan ook dicht 😬? En.. als er nu op elk topic door iemand iets over een influencer wordt geplaatst, hebben we dan een lockdown op het hele forum 😂?
pi_218920785
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:15 schreef Keesie123 het volgende:
Huh hahaha gaat het feedback topic nu ookal dicht? Mag ik dit zeggen of gaat dit topic dan ook dicht 😬? En.. als er nu op elk topic door iemand iets over een influencer wordt geplaatst, hebben we dan een lockdown op het hele forum 😂?
Vind je dit zelf nou ook niet ontzettend kinderachtig??
pi_218920907
Hadden jullie ook storing vanmiddag? Ik kreeg om de haverklap (raar woord eigenlijk maar goed) een 503 error.
pi_218920969
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:16 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Vind je dit zelf nou ook niet ontzettend kinderachtig??
Ik heb hele kinderachtige humor, doe ik het goed op tussen de kleuters.
pi_218920979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:15 schreef Keesie123 het volgende:
Wat een geweldig idee, dan weten we meteen zeker dat er geen nieuw fluflutopic komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')