Misschien toch op stream 2 ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
Gaan ze ineens zitten wisselenJoehoe regie, goed bezig hoor
Bij mn tandarts staat er een ..... helemaal uitgewoondquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zou wel handig zijn.
Nog steeds geen idee, wel ruppie gehoord en ik denk weg zien lopen maar voor de rest geen idee of er iemand in de stoel ligt.quote:
Heel Nederland volgens mijquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die pleur ik tegenwoordig uit als er slapers op verschijnen.
Gadverdamme en daar gaan mensen dus nog gewoon in zitten? Bij een tandarts, zodat je van te voren ff kan ontspannen of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mn tandarts staat er een ..... helemaal uitgewoond
Wachten tot hij wakker wordt dan maarquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee, wel ruppie gehoord en ik denk weg zien lopen maar voor de rest geen idee of er iemand in de stoel ligt.
De massagestoel.quote:
Droplul.quote:
blijkbaar ... 1 keer geprobeerd ...quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme en daar gaan mensen dus nog gewoon in zitten? Bij een tandarts, zodat je van te voren ff kan ontspannen of zo.
Isaac stond ineens naast beren en leila dus die ligt iig niet meer in de stoel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Wachten tot hij wakker wordt dan maar
Bij de tandarts?quote:
Ik ook 1 keer, op een bootquote:
Stond allemaal op het schermquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:13 schreef chufi het volgende:
FEBO waar is die massage-stoel prijs ? Niet gegeven ? dus dan hebben ze nog iets anders tegoed !!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |