Gewone radio wel. Die lijstjescontext is een dun lijntje, ze hebben er op al die keuzelijstjes een paar laten staan en die krijgen dan een paar stemmen. Hij kwam vandaag 2x en dat is volgens mij alles deze week. Dat was voorheen wel anders.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht Marco B. een ban op de Nederlandse radio had?
Dank voor deze geruststellende woorden..quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gewone radio wel. Die lijstjescontext is een dun lijntje, ze hebben er op al die keuzelijstjes een paar laten staan en die krijgen dan een paar stemmen. Hij kwam vandaag 2x en dat is volgens mij alles deze week. Dat was voorheen wel anders.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij kwam vandaag 2x en dat is volgens mij alles deze week. Dat was voorheen wel anders.
Dat moet je maar aan Leontien vragen. Of Iris. Of Maan.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan Leontien vragen. Of Iris. Of Maan.
Same here.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:48 schreef Poppejans het volgende:
Heerlijke lijst, ik vind deze lijst leuker dan de top 2000.
Denk vooral door de herkenbaarheid/jeugdherinneringen.
Ah zo lekker fonetisch meemompelen met Manau
Vanavond tussen 18:00 en 18:30 Last Train to Trancentral in een lijstjescontext kunnen horen. Verder is het best lastig. Wel opvallend dat die plaat meer dan 100 Top2000-klanten achter zich laat in deze lijst, maar in december al 10 jaar in de wachtkamer blijft zitten ondanks acties, boerenprotesten en dreigmails.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze lijst moet dan wel zóveel leuker zijn dan de T2K dat men gewoon vergeet te posten.
Gijs Staverman maakt het iig niet zoveel leuker. Verder prima lijstje voor kantoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze lijst moet dan wel zóveel leuker zijn dan de T2K dat men gewoon vergeet te posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |