Gewone radio wel. Die lijstjescontext is een dun lijntje, ze hebben er op al die keuzelijstjes een paar laten staan en die krijgen dan een paar stemmen. Hij kwam vandaag 2x en dat is volgens mij alles deze week. Dat was voorheen wel anders.quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht Marco B. een ban op de Nederlandse radio had?
Dank voor deze geruststellende woorden..quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gewone radio wel. Die lijstjescontext is een dun lijntje, ze hebben er op al die keuzelijstjes een paar laten staan en die krijgen dan een paar stemmen. Hij kwam vandaag 2x en dat is volgens mij alles deze week. Dat was voorheen wel anders.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hij kwam vandaag 2x en dat is volgens mij alles deze week. Dat was voorheen wel anders.
Dat moet je maar aan Leontien vragen. Of Iris. Of Maan.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan Leontien vragen. Of Iris. Of Maan.
Same here.quote:Op dinsdag 8 november 2022 13:48 schreef Poppejans het volgende:
Heerlijke lijst, ik vind deze lijst leuker dan de top 2000.
Denk vooral door de herkenbaarheid/jeugdherinneringen.
Ah zo lekker fonetisch meemompelen met Manau
Vanavond tussen 18:00 en 18:30 Last Train to Trancentral in een lijstjescontext kunnen horen. Verder is het best lastig. Wel opvallend dat die plaat meer dan 100 Top2000-klanten achter zich laat in deze lijst, maar in december al 10 jaar in de wachtkamer blijft zitten ondanks acties, boerenprotesten en dreigmails.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze lijst moet dan wel zóveel leuker zijn dan de T2K dat men gewoon vergeet te posten.
Gijs Staverman maakt het iig niet zoveel leuker. Verder prima lijstje voor kantoor.quote:Op woensdag 9 november 2022 13:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze lijst moet dan wel zóveel leuker zijn dan de T2K dat men gewoon vergeet te posten.
quote:Op woensdag 9 november 2022 14:22 schreef pipster het volgende:
[..]
Gijs Staverman maakt het iig niet zoveel leuker. Verder prima lijstje voor kantoor.
'Dit' = Korn?quote:Op donderdag 10 november 2022 10:53 schreef Poppejans het volgende:
Dit is de goddelijkste plaat uit deze lijst
Dat is correct!quote:
Alive, Black, Somebody to Love, Losing my religion en Under the bridgequote:Op donderdag 10 november 2022 11:01 schreef CommanderKeen het volgende:
Kunnen we beredeneren wat de top 10 is?
Ik mis in ieder geval in de rest van de lijst:
Queen - Innuendo
GnR - November Rain
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Metallica - Nothing Else Matters
U2 - One
Wat nog meer?
Dank. Mooie top 10.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alive, Black, Somebody to Love, Losing my religion en Under the bridge
Het geijkte tiental. Kon je op de Sjorsversie stemmen?quote:Op donderdag 10 november 2022 11:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alive, Black, Somebody to Love, Losing my religion en Under the bridge
Ja die is het als het goed is.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het geijkte tiental. Kon je op de Sjorsversie stemmen?
Ja het lijkt me dan ook niet logisch dat een lied uit 1967 of 1980 op de stemlijst staatquote:Op donderdag 10 november 2022 11:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja die is het als het goed is.
Dat zal je nog verbazen. 1967 gaat wat ver, maar ze rekken het wel op met remasters enzo. Er staan zeker 10 80’s platen in de lijst.quote:Op donderdag 10 november 2022 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het lijkt me dan ook niet logisch dat een lied uit 1967 of 1980 op de stemlijst staat
Ja ik zie wel wat meer 'dubieuze' noteringen jaquote:Op donderdag 10 november 2022 11:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen. 1967 gaat wat ver, maar ze rekken het wel op met remasters enzo. Er staan zeker 10 80’s platen in de lijst.
Denk het. Dat is dan ook de enige smokkelaar die ik zie vandaag.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:50 schreef pipster het volgende:
Nog één liedje en dan komt in ieder geval Personal Jesus uit 1989.
Of kijken ze dan naar het album.
Dat is voor een deel natuurlijk ook de grens die ze zelf hebben aangehouden. Kijk je naar de lancering op album of de entree in de hitlijst? Er zaten er verdeeld over de dagen wel een paar tussen die wat verder van de val van de muur af lagen. Overigens zag ik het wel ook aan de andere kant, twee of drie platen die ik 2000 zou meegeven als ik het voor het zeggen had.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk het. Dat is dan ook de enige smokkelaar die ik zie vandaag.
Of Wicked Game, maar dat was in de zomer van 89 geen hit.
Daar zijn ze nooit heel eenduidig in geweest. Meestal bij hitnotering dat jaar, bij albumtrack het andere. Maar dat zwabbert nog wel eens.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is voor een deel natuurlijk ook de grens die ze zelf hebben aangehouden. Kijk je naar de lancering op album of de entree in de hitlijst?
Zegt Gijs nu dat het nummer wel in 1990 in de top40 stond. Als ik kijk bij de top40 zie ik toch echt 4 weken notering in 1989.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Even snel teruggekeken in de lijst, maar Personal Jesus is wel het enige twijfelgeval vwb 89/90
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |