Extreemlinks begint maar hun eigen twitter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:38 schreef capricia het volgende:
Hmm, dacht dat het wellicht aan mij lag, maar kennelijk valt het meer mensen op. Dat extreem rechts opeens meer aanwezig is op Twitter:
[..]
https://www.theguardian.c(...)in-hours-of-takeover
En dan deze:
[..]
https://www.google.com/am(...)t-followers.amp.html
Waarom voel je de neiging om te reageren met iets over extreem-links bij een post over extreem-rechts, dat betreft jou toch niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Extreemlinks begint maar hun eigen twitter.
[ twitter ]
Men is verworden tot een soort politieke copycat van Snollebollekes. Elke vorm van ratio is verdwenen, het vermogen tot nadenken en begrijpen is spoorloos. Het is iedere dag, op alle momenten links en rechts. Er hoeft maar het minste of geringste te gebeuren op deze wereld en dan gaan ze weer, met z'n allen, springend van links naar rechts, ook al zijn de meesten daar fysiek niet toe instaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom voel je de neiging om te reageren met iets over extreem-links bij een post over extreem-rechts, dat betreft jou toch niet?
Dat lijkt me niet zo vreemd. Als bepaalde accounts of content binnen de kortste keren (handmatig dan wel automatisch) werden geband op subjectieve gronden vanuit Twitter en men vermoedt dat dat nu minder snel gebeurt, snap ik dat ze direct proberen om weer actief te worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:38 schreef capricia het volgende:
Hmm, dacht dat het wellicht aan mij lag, maar kennelijk valt het meer mensen op. Dat extreem rechts opeens meer aanwezig is op Twitter:
[..]
https://www.theguardian.c(...)in-hours-of-takeover
En dan deze:
[..]
https://www.google.com/am(...)t-followers.amp.html
Prachtig geschrevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Men is verworden tot een soort politieke copycat van Snollebollekes. Elke vorm van ratio is verdwenen, het vermogen tot nadenken en begrijpen is spoorloos. Het is iedere dag, op alle momenten links en rechts. Er hoeft maar het minste of geringste te gebeuren op deze wereld en dan gaan ze weer, met z'n allen, springend van links naar rechts, ook al zijn de meesten daar fysiek niet toe instaat.
Ze hebben gewoon gelijk imho. Net als dat het problematisch is dat praktisch de gehele Nederlandse geschreven pers in handen is van 2 Belgische families.quote:
Je zou maar een trol als baas hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2022 06:50 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)rint_out_their_last/
Twitter engineers asked to print out their last 30-60 days of code. And to be ready for pairings with Musk
[ afbeelding ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Sander Schimmelpenninck is zelf de grootste autoritaire troll die ik ken op Twitter, in 10 jaar tijd ben ik nog nooit door iemand geblokkeerd, maar 1 opmerking bij mijnheer en je hebt een ban te pakken. En dan zelf dit soort dingen roepen?quote:
Het is ook compleet nutteloos, naar mijn weten is Musk geen software Engineer, dus de code die hij te zien krijgt is volledig abacadabra, als hij dan toch wil spreken met developers dan zou hij beter andere zaken kunnen vragen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je zou maar een trol als baas hebben.
- Trump verbannen??? Haha dan koop ik twitter wel over en haal ik hem terug!!! Ben miljardairquote:Op zondag 30 oktober 2022 07:33 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je zou maar een trol als baas
hebben.
Is volgens hem humor, terwijl hij de helft van het personeel volgende maand gaat ontslaan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is ook compleet nutteloos, naar mijn weten is Musk geen software Engineer, dus de code die hij te zien krijgt is volledig abacadabra, als hij dan toch wil spreken met developers dan zou hij beter andere zaken kunnen vragen.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:05 schreef raptorix het volgende:
Het is ook compleet nutteloos, naar mijn weten is Musk geen software Engineer, dus de code die hij te zien krijgt is volledig abacadabra, als hij dan toch wil spreken met developers dan zou hij beter andere zaken kunnen vragen.
Ah suf, ik haalde hem met iemand anders door de war(Peter Thiel), maar dan nog vind ik het vrij zinloos, het geeft op zijn best een kleine indruk over de code kwaliteit, maar deze is bij dit soort organisaties prima, andere vragen zouden beter werken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:21 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]![]()
https://www.google.com/search?q=elon+musk+programming+skills
He is a self-taught programmer and while his programming skills may not be as proficient as the top programmers, yet, he knows Java, Python, C, Pearl, Shell, ML stacks, and wrote OpenAI libraries.
Hij maakte al videogames op z'n 10e
Volgens mij wil je meer dat het een zinkend schip is dan dat het een zinkend schip is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:37 schreef Beathoven het volgende:
-Twitter kon al niet meer echt groeien. Er zat geen potentie meer in.
- De enige manier om het schip op koers te houden was om de "grote gemene deler" qua gebruikers tevreden te houden en geen onrust te creeeren " bij die groep".
- Gegeven de rek eruit was zou men het maar graag in de verkoop zetten. Maar wel met winst en Musk ging een paar slagen in de rondte.
Ik gooi mijn stuiver aan de kant van het zinkende schip.
we spreken elkaar weer over een paar jaar.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij wil je meer dat het een zinkend schip is dan dat het een zinkend schip is.
twitter wordt een soort van seizoenswinkeltje, waarneer bepaalde grote gebeurtenissen gepland staan, zoals verkiezingen VS, dan zullen verkoop van advertenties exploderen, en daarna weer afzwaken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:37 schreef Beathoven het volgende:
-Twitter kon al niet meer echt groeien. Er zat geen potentie meer in.
- De enige manier om het schip op koers te houden was om de "grote gemene deler" qua gebruikers tevreden te houden en geen onrust te creeeren " bij die groep".
- Gegeven de rek eruit was zou men het maar graag in de verkoop zetten. Maar wel met winst en Musk ging een paar slagen in de rondte.
Ik gooi mijn stuiver aan de kant van het zinkende schip.
Prima.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
we spreken elkaar weer over een paar jaar.
Schijnbaar is er nu ineens een enorme interesse in het nieuwe project van Jack Dorsey genaamd 'BlueSky', dat moet dan de uitkomst gaan worden voor veel links en progressief georinteerden. Het is wel bijzonder om te zien dat sommigen van hen gewoon niet kunnen functioneren als er een online ruimte als deze niet wordt ingedeeld naar de door hun geprefereerde normen, waarden en bijkomende regels.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Extreemlinks begint maar hun eigen twitter.
[ twitter ]
Wederom mooi verwoord!quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Schijnbaar is er nu ineens een enorme interesse in het nieuwe project van Jack Dorsey genaamd 'BlueSky', dat moet dan de uitkomst gaan worden voor veel links en progressief georinteerden. Het is wel bijzonder om te zien dat sommigen van hen gewoon niet kunnen functioneren als er een online ruimte als deze niet wordt ingedeeld naar de door hun geprefereerde normen, waarden en bijkomende regels.
Stel je immers voor dat je een social media platform zou hebben met een unanieme standaard en regels die 'across the board' gelden. Zelfs dat is al een burg te ver. Immers, neutraliteit voelt voor sommigen van deze groep als oneerlijk en niet rechtvaardig. Vooral natuurlijk met het oog op vermeend onderdrukte minderheden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas is Birdwatch hier nog niet beschikbaar. Ik wil ook Rutte's tweets kunnen raten/notes toevoegen of het waardevol is of niet.
En waarom Jack Dorsey geadoreerd wordt is wel duidelijk, dat is hun HELD. Als hij dan met een app komt is het bij voorbaat al goedgekeurd.quote:US Senators said Thursday they would subpoena the CEO of Twitter for election interference after social media users were blocked from posting an article with leaked emails allegedly proving links between former VP Joe Biden and a Ukrainian energy firm.
"This is election interference, and we're 19 days out from an election," Senator Ted Cruz said, adding that the Senate Judiciary Committee would vote next week to subpoena Jack Dorsey.
The subpoena would force Dorsey to testify and "explain why Twitter is abusing their corporate power to silence the press," Cruz said.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |