SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en je krijgt ook PvP tweets. Oftewel Musk heeft weer lopen snuiven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:53 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-aan-tweets-meegeven
Musk zet vaart achter vernieuwing Twitter: ’Straks ratings aan tweets meegeven’
quote:
Ok, en hoe zit het dan met Musk en Saoedi's?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik word van, wie het dan ook is, die pleit voor een openbaar algoritme en vrijheids van meningsuiting wel "blij" ja. Wat extreem zeg.
Dat jij nou liever hebt dat er allerlei schimmige investeringsmaatschappijen en de Saudi's het beleid bepalen moet je helemaal zelf weten, ik prefereer dan Musk idd.
En dat hoeft dus niet, want daar heb ik libsofiktok voor, ik heb niet de hele dag de tijd om heel Tiktok af te speuren.
Onder "misbruik" valt waarschijnlijk ook kritiek op SA...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:15 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Grote voorstanders van vrijheid van meningsuiting. Om misbruik van het platform te voorkomen zien ze graag de echte namen van gebruikers.
En dit geloof jij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.platformer.news/p/elon-takes-over-twitter
On Friday, though, some engineers began to receive requests from Musk’s intermediaries. He would like to see the most recent software code that they had written, the engineers were told. And he would like them to print the code out and show it to him.
=============================
De Tesla engineers zijn 10x beter dan de engineers bij Twitter, dit is wel een snelle manier om te filteren wie ze willen houden. Als je de afgelopen tijd weinig productief bent geweest en tevens is de kwaliteit van je werk matig dan is het![]()
De 530 mensen die de afgelopen 3 maanden ontslag al een andere baan hebben gevonden waren slim, dadelijk komen er 5000 mensen van Twitter bij die om dezelfde banen gaan concurreren.
27 miljard eigen geld en alleen recht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:02 schreef tjoptjop het volgende:
Is er bekend voor hoeveel Musk er zelf in zit? Zie diverse tweets over andere investeerder (SA, een of andere crypto), in die rechtbank communicatie werden ook 2 sms'jes vermeld waarmee even $1,25 miljard werd binnengehaald.
Ja beiden heb niet veel op met de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[..]
Ok, en hoe zit het dan met Musk en Saoedi's?
Ok, dus rond de 17 miljard vreemd vermogen. Zal me niks verbazen als hij dat in een ochtendje bellen/sms'en opgehaald heeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
27 miljard eigen geld en alleen recht.
Wat ik begreep
En dan weet iedereen dat je niet goed genoeg bent bevonden voor een berichtjesplatform. Nice.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.platformer.news/p/elon-takes-over-twitter
On Friday, though, some engineers began to receive requests from Musk’s intermediaries. He would like to see the most recent software code that they had written, the engineers were told. And he would like them to print the code out and show it to him.
=============================
De Tesla engineers zijn 10x beter dan de engineers bij Twitter, dit is wel een snelle manier om te filteren wie ze willen houden. Als je de afgelopen tijd weinig productief bent geweest en tevens is de kwaliteit van je werk matig dan is het![]()
De 530 mensen die de afgelopen 3 maanden ontslag al een andere baan hebben gevonden waren slim, dadelijk komen er 5000 mensen van Twitter bij die om dezelfde banen gaan concurreren.
ja of je nu 17.000 euro nodig hebt of 17.000.000.000 is niet veel verschilquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ok, dus rond de 17 miljard vreemd vermogen. Zal me niks verbazen als hij dat in een ochtendje bellen/sms'en opgehaald heeft
Lol. Niet aan zijn voornaamwoorden, maar ook zijn vaccinaties in zijn bio.quote:
quote:
quote:Banned British far-right figures return to Twitter within hours of takeover
Extreme group Britain First publishes series of anti-immigrant videos in first 24 hours after getting its new account.https://www.theguardian.c(...)in-hours-of-takeoverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan deze:https://www.google.com/am(...)t-followers.amp.htmlquote:Some far-right accounts on Twitter saw surge in new followers, researchers say.
In the 24 hours before Elon Musk closed his deal for Twitter on Thursday, thousands of new accounts were created on the social media service and joined a broader surge of new followers for some of the platform’s most influential far-right accounts, according to research from Memetica, a digital investigations companyI am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |