Ietsje te langquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als je een paar minuten de tijd hebt gaf deze korte introductie in Jordan Peterson me wel aardig wat nieuw inzicht wat ik nog niet wist. Wat vind jij er van?
Een linksgeoriënteerde comedian die een rant plaatst over Jordan Peterson. En wat moeten we hier precies mee?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als je een paar minuten de tijd hebt gaf deze korte introductie in Jordan Peterson me wel aardig wat nieuw inzicht wat ik nog niet wist. Wat vind jij er van?
quote:Twitter bosses entitled to $120m in ‘golden parachute’ payouts
Compensation for fired executives adds to already hefty bill for Elon Musk’s debt-funded takeover
Twitter’s top executives will be entitled to “golden parachute” payouts worth more than $120m if removed as expected by the company’s new owner, Elon Musk.
Musk reportedly immediately removed the chief executive, Parag Agrawal, finance boss Ned Segal, and Vijaya Gadde, the head of legal, policy and safety, after closing the $44bn takeover of the social network company.
The debt-funded deal has become a costly exercise even for Musk, the world’s richest man, thanks to the value of his stake in electric car manufacturer Tesla, with bankers, advisers and lawyers all racking up significant fees.
Legal costs in particular are likely to have run into the tens of millions of dollars after Musk tried to terminate the deal with Twitter in July, arguing that the company had misled him over the number of bot accounts on the social network. After months of legal wrangling Musk agreed this month to continue with the deal.
https://www.theguardian.c(...)ars-payout-elon-musk
Oh jee, linksgeoriënteerd joh? Ben ik er toch ingestonken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een linksgeoriënteerde comedian die een rant plaatst over Jordan Peterson. En wat moeten we hier precies mee?
Ja, die lachen zich kapot. Een gigantische hoeveelheid geld om en niet onder Musk te werken en niet meer voor Twitter te werken… beter zal het niet worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
Het ontslag van de Twitter directie is overigens niet goedkoop, naar verluid bedraagt de rekening ongeveer 120 miljoen dollar om de drie af te kopen.
[..]
Feitelijk nog wel, hmm, hmm. En ik maar denken dat jij zo kritisch was met het uitkiezen van bronnen. Blijkt nu toch alweer voor de tweede keer binnen 48 uur dat die confirmation bias toch een stuk groter is dan je zelf lijkt te denken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is een feitelijke uiteenzetting van iemand met een andere kijk op de wereld dan jij. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.
Voor je 40e binnen zijn voor de rest van je leven omdat je voor een bedrijf hebt gewerkt (Agrawal) is toch best een hele aardige prestatie, denk ik, dat doen hem niet zo gek veel na.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, die lachen zich kapot. Een gigantische hoeveelheid geld om en niet onder Musk te werken en niet meer voor Twitter te werken… beter zal het niet worden.
Ja, want jij lijkt te denken dat het erg uit maakt of iemand progressief is als die persoon temperatuur records publiceert van een organisatie als the national weather service en gebaseerd daarop met een bias de dagen telt sinds het laatste record.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Feitelijk nog wel, hmm, hmm. En ik maar denken dat jij zo kritisch was met het uitkiezen van bronnen. Blijkt nu toch alweer voor de tweede keer binnen 48 uur dat die confirmation bias toch een stuk groter is dan je zelf lijkt te denken.
Veel centjes maar slechts een druppel op de gloeiende plaat van de totale rekening voor Elon.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
Het ontslag van de Twitter directie is overigens niet goedkoop, naar verluid bedraagt de rekening ongeveer 120 miljoen dollar om de drie af te kopen.
[..]
Ja, lekker voor ze. In algemene zij wmb wel echt belachelijk dat dat soort compensaties zo groot zijn tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor je 40e binnen zijn voor de rest van je leven omdat je voor een bedrijf hebt gewerkt (Agrawal) is toch best een hele aardige prestatie, denk ik, dat doen hem niet zo gek veel na.
Het is compleet ridicuul in mijn opinie zeker gezien de staat van Twitters financieen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, lekker voor ze. In algemene zij wmb wel echt belachelijk dat dat soort compensaties zo groot zijn tegenwoordig.
!Pas op mensen, dit is een linksgeoriënteerde mening!
Die 120miljoen verdiend hij weer terug binnen 4 days 15 hrs 35 mins 23 secs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk de norm binnen de Amerikaanse tech-sector.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, lekker voor ze. In algemene zij wmb wel echt belachelijk dat dat soort compensaties zo groot zijn tegenwoordig.
!Pas op mensen, dit is een linksgeoriënteerde mening, trap er niet in!
Ja, want Twitter is zo enorm winstgevend....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:07 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die 120miljoen verdiend hij weer terug binnen 4 days 15 hrs 35 mins 23 secs.
Nou daar zal ie wakker van liggen.
Alles behalve natuurlijk, maar wie weet kan Musk het wel aan het draaien krijgen. Ik ben erg benieuwd wat hij allemaal van plan is in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want Twitter is zo enorm winstgevend....
Van zo'n egomane blaaskaak verwacht ik weinig goeds.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alles behalve natuurlijk, maar wie weet kan Musk het wel aan het draaien krijgen. Ik ben erg benieuwd wat hij allemaal van plan is in ieder geval
Ja, het is tegenwoordig de norm helaas, ook binnen andere industrieën trouwens. Soms ook zelfs honderden miljoenen. Volstrekt bezopen als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk de norm binnen de Amerikaanse tech-sector.
Is blockchain niet goed?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Van zo'n egomane blaaskaak verwacht ik weinig goeds.
Het schijnt dat er eentje geëscorteerd is naar de uitgang. Met die blijheid zal het wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, die lachen zich kapot. Een gigantische hoeveelheid geld om en niet onder Musk te werken en niet meer voor Twitter te werken… beter zal het niet worden.
Is dat niet redelijk standaard daar dat er een beveiliger mee loopt bij ontslag?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het schijnt dat er eentje geëscorteerd is naar de uitgang. Met die blijheid zal het wel meevallen.
Geen wijntap meer op werk waar je niks hoeft te doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het schijnt dat er eentje geëscorteerd is naar de uitgang. Met die blijheid zal het wel meevallen.
Mogelijk maar er werd vermeld dat het om 1 persoon ging.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is dat niet redelijk standaard daar dat er een beveiliger mee loopt bij ontslag?
Mwah, ze zoeken de beste van de beste, en daar zijn er niet veel van. Het is gewoon een vrij logisch mechanisme dat voor uitzonderlijke kwaliteiten/skills veel betaald wordt. Nu kun je natuurlijk de vraag stellen of de mensen die bij zulke tech bedrijven werken inderdaad uitzonderlijke skills hebben, maar je komt er in elk geval niet zomaar binnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, het is tegenwoordig de norm helaas, ook binnen andere industrieën trouwens. Soms ook zelfs honderden miljoenen. Volstrekt bezopen als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |