Hij doet lekker zijn eigen ding en had een excuus nodig om zijn overgewaardeerde Tesla aandelen te verkopen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:21 schreef Beathoven het volgende:
Musk is hier op glad ijs. Hij had gewoon z'n ding moeten doen met SpaceX en het Mars project ipv een soort politieke pion te worden in de samenwerking tussen Rusland en de crimineel Trump. Trump en Rusland hebben nogal wat "vrienden" als toiletpapier versleten en Musk zal absoluut de volgende in lijn zijn.
Zoals wat, ik zie het niet, misschien zoek je er zelf op?quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waar ik dat vandaan haal? Aangezien er al enorm veel batshit insane gereutel op Twitter is verschenen..
Nee de kampen zijn "suspects as usual" wat je zelf overigens in deze comment reeks mee bent begonnen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat je - niet onverwacht - weer in een links/rechts-reflex schiet geeft vooral aan waar je eigen bias zit,
Hopelijk vrijheid voor normale meningen (die er nu niet altijd is) en meer evenredigheid qua toepassing van de regels.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar ik dat vandaan haal? Aangezien er al enorm veel batshit insane gereutel op Twitter is verschenen... Dat je - niet onverwacht - weer in een links/rechts-reflex schiet geeft vooral aan waar je eigen bias zit, want ik schaar het feitenvrije gebazel van al die woke-clubjes (die met hun acties eveneens schade aan hebben gericht aan personen en instellingen door ze voor alles uit te maken van racist tot homofoob) daar net zo goed onder.
Dus wat gaat er nu precies veranderen op Twitter?
Appels - peren. Niemand wil Jim Crow weer invoeren. Of zie jij Thomas Clarence zoiets promoten? Lijkt me toch niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet dat dit precies dezelfde redenering van de Zuidelijke staten was om Jim Crow in stand te kunnen houden? "Laat het aan de staten over!"
Enorm naïef gedacht.
Een tandje minder censuur, waarschijnlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
t, want ik schaar het feitenvrije gebazel van al die woke-clubjes (die met hun acties eveneens schade aan hebben gericht aan personen en instellingen door ze voor alles uit te maken van racist tot homofoob) daar net zo goed onder.
Dus wat gaat er nu precies veranderen op Twitter?
Wees blij dat ik het geen draadje noem.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als je dit soort termen serieus gebruikt is het misschien tijd om de twitter app te verwijderen.
Nou, je post als ik mij niet vergis in AMV ook meer dan eens wat van Twitter. Niet zo bescheiden nu.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het geen draadje noem.
(Ik gebruik twitter zelf niet/nauwelijks, alleen wat andere mensen posten rond de oorlog in Oekraine)
Als je nu nog steeds denkt dat het tijdens de Corona-periode ging over aantal doden...quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
En Elon Musk heeft daar geen neusje voor maar linkse woke managers van Twitter wel?
Hou toch op. Ook met Elon Musk zullen er policies bestaan om het zooitje leefbaar te houden, zoals Fok ook binnen bepaalde grenzen modereert.
En vaak m.b.t. Covid was dat naar mijn smaak wel erg sterk "het narratief volgend" owee als je uitsprak dat het overrated was namelijk. Werd echt gezien als kwetsend zo in het begin van het gezeik, meerdere keren een blokje voor gekregen die mening.
Maar ik zat er niet naast, het is overrated. De teller staat op 22k doden in 2.5 jaar. https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/sterfte
En dat is "met" Covid, je kent het wel.
Censuur op wat?quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Een tandje minder censuur, waarschijnlijk.
Maak je een grapje ofzo? Denk je dat iemand die abortus nodig heeft dat, in een staat waar het verboden is, niet iets opgedrongen krijgt als zij de dreiging van een celstraf boven zich heeft hangen als ze het alsnog ondergaat? Dat terwijl abortus in vrijwel elk ander westers land legaal is? Democratie ten top hoor..quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
Inderdaad, zo kunnen de inwoners van de Verenigde Staten het weer per staat beslissen, omdat de meningen over dit onderwerp sterk kunnen wisselen. Democratie ten top zou ik zeggen. Hoe wordt er iemand iets opgedrongen op die manier?
Nee, het punt is dat destijds de bevolking van die staten bestond uit een electoraat dat enkel blanken omvatte en derhalve er van een democratisch proces geheel geen sprake was. Hetzelfde is nu het geval in staten met een electoraat bestaande uit grotendeels evangelicals en conservatieven, die op basis van RELIGIE hun geloof gebruiken om anderen hun wil op te leggen inzake kwesties die niets van doen hebben met de grondwet. Zelfde principe.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hopelijk vrijheid voor normale meningen (die er nu niet altijd is) en meer evenredigheid qua toepassing van de regels.
[..]
Appels - peren. Niemand wil Jim Crow weer invoeren. Of zie jij Thomas Clarence zoiets promoten? Lijkt me toch niet.
Tuuuuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Wees blij dat ik het geen draadje noem.
(Ik gebruik twitter zelf niet/nauwelijks, alleen wat andere mensen posten rond de oorlog in Oekraine)
Te vlot smijten met desinformatie stempels.quote:
Je bent niet meer echt op mijn posting aan het reageren lijkt het.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
En Elon Musk heeft daar geen neusje voor maar linkse woke managers van Twitter wel?
Hou toch op. Ook met Elon Musk zullen er policies bestaan om het zooitje leefbaar te houden, zoals Fok ook binnen bepaalde grenzen modereert.
En vaak m.b.t. Covid was dat naar mijn smaak wel erg sterk "het narratief volgend" owee als je uitsprak dat het overrated was namelijk. Werd echt gezien als kwetsend zo in het begin van het gezeik, meerdere keren een blokje voor gekregen die mening.
Maar ik zat er niet naast, het is overrated. De teller staat op 22k doden in 2.5 jaar. https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/sterfte
En dat is "met" Covid, je kent het wel.
Bijvoorbeeld het uiten van twijfel over vaccinaties, kritiek hebben op de hysterie over klimaatverandering of het benoemen van de menselijke biologische realiteit.quote:
Als je met een sterk religieuze electoraat te maken hebt, zal er ook beleid komen dat religieuze invloeden heeft. Dat is niet meer dan logisch. Wat zou daar mis mee zijn? Dat is hoe een democratie hoort te werken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het punt is dat destijds de bevolking van die staten bestond uit een electoraat dat enkel blanken omvatte en derhalve er van een democratisch proces geheel geen sprake was. Hetzelfde is nu het geval in staten met een electoraat bestaande uit grotendeels evangelicals en conservatieven, die op basis van RELIGIE hun geloof gebruiken om anderen hun wil op te leggen inzake kwesties die niets van doen hebben met de grondwet. Zelfde principe.
Als dat onderbouwd is, prima.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het uiten van twijfel over vaccinaties, kritiek hebben op de hysterie over klimaatverandering of het benoemen van de menselijke biologische realiteit.
[..]
Als je met een sterk religieuze electoraat te maken hebt, zal er ook beleid komen dat religieuze invloeden heeft. Dat is niet meer dan logisch. Wat zou daar mis mee zijn? Dat is hoe een democratie hoort te werken.
Ik diep het een beetje uit ja, maar begrijp dat dat als afdwalen overkomt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je bent niet meer echt op mijn posting aan het reageren lijkt het.
Tja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik diep het een beetje uit ja, maar begrijp dat dat als afdwalen overkomt.
Het is een voorbeeld, van censuur, vanuit het oogpunt dat het maar kwetsend is of niet binnen overtuigingen valt.
En dat type censuur is... Triest.
Dan schrijf je dat er onder als je je geroepen voelt, lastig hè, communicatie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja.
Zie nu weer dat er in BNW een plaatje is gedropt met Biden die een speech houdt voor een zeer klein gezelschap. Bijschrift: Biden mega onpopulair, kijk eens naar de lage opkomst... Die man kan NOOIT 80 miljoen stemmen hebben gehaald! Fraude!
Werkelijkheid: plaatje dateert van november 2020, t.t.v. de pandemie.
En zo zijn er legio voorbeelden daar. Gewoon keiharde leugens en bedrog presenteren als feiten. Leuk dat dat gefaciliteerd wordt, verwacht alleen wel een tegenreactie, ook op Twitter.
[ afbeelding ]
![]()
Dat is echt klinkklare onzin, men is nog nooit zo slecht geïnformeerd geweest sinds alle informatie gewoon openbaar beschikbaar is. Veel mensen voelen zich meer aangetrokken tot verzinsels die het eigen gelijk bevestigen dan tot feiten die het eigen ongelijk aantonen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
als je wilt dat men meer in de realiteit leeft zul je juist voorstander moeten zijn van vrijheid van meningsuiting.
Zou ik met liefde willen doen, alleen geldt vrijheid van meningsuiting uitgerekend daar weer net wat minder.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan schrijf je dat er onder als je je geroepen voelt, lastig hè, communicatie.
Censureren van die mensen gaat hun overtuigingen niet veranderen hoor, als je wilt dat men meer in de realiteit leeft zul je juist voorstander moeten zijn van vrijheid van meningsuiting.
En ontsnapt naar Argentinië, en zich voortgeplant, en familie van Obama. Dit is wel echt net level.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja.
Zie nu weer dat er in BNW een plaatje is gedropt met Biden die een speech houdt voor een zeer klein gezelschap. Bijschrift: Biden mega onpopulair, kijk eens naar de lage opkomst... Die man kan NOOIT 80 miljoen stemmen hebben gehaald! Fraude!
Werkelijkheid: plaatje dateert van november 2020, t.t.v. de pandemie.
En zo zijn er legio voorbeelden daar. Gewoon keiharde leugens en bedrog presenteren als feiten. Leuk dat dat gefaciliteerd wordt, verwacht alleen wel een tegenreactie, ook op Twitter.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat is echt klinkklare onzin, men is nog nooit zo slecht geïnformeerd geweest sinds alle informatie gewoon openbaar beschikbaar is. Veel mensen voelen zich meer aangetrokken tot verzinsels die het eigen gelijk bevestigen dan tot feiten die het eigen ongelijk aantonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |