quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen wat Mastodon is?
https://www.nu.nl/tech/62(...)e-alternatieven.htmlquote:Sociaal netwerk Mastodon bestaat al sinds 2016 en duikt sindsdien vaak op in lijsten met Twitter-alternatieven. Geen wonder, want qua gebruikerservaring lijken de twee erg op elkaar. Je hebt een lange, chronologische tijdlijn met berichten van mensen die je volgt.
Mastodon onderscheidt zich door de technologie aan de achterkant. Het is namelijk niet één simpele website, maar een netwerk aan servers waar leden zich bij kunnen aanmelden. Je kunt een account maken op de officiële Mastodon.social-server, of eentje opzoeken die gaat over kunst, muziek, technologie of andere onderwerpen die je interesseren.
Die server is je thuishonk, vanaf waar je ook kunt praten met mensen op andere servers. Daarnaast kun je een account altijd later nog verhuizen. Omdat iedereen een eigen server kan maken en beheren, zijn je gegevens niet meteen in handen van één groot techbedrijf.
Ik had hier heel wat uitleg staan maar die van Littlerabbit is beter.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan jij mij uitleggen wat Mastodon is?
Gaat niet werken. Alleen de naam al lolquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
https://www.nu.nl/tech/62(...)e-alternatieven.html
Ik snap het nu nog niet.
Eens.quote:Op maandag 31 oktober 2022 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Mastodon klinkt als een pokemon
@:mexicanobakker
Das Gastrodonquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:22 schreef KingRoland het volgende:
Mastodon klinkt als een pokemon
@:mexicanobakker
Straks weer een nieuwe reeksquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:41 schreef Treinhoer het volgende:
Niet zo janken. Ik volg @:yvonne ook en het valt reuze mee.
Het enige nadeel is dat ze me elke dag een PM stuurt op Twitter met gore strontfoto's.
Gm!quote:Op dinsdag 1 november 2022 07:35 schreef Speedfight het volgende:
Joehoee
Woordle 500 4/6
⬛🟨⬛🟨⬛
🟩🟨🟨⬛⬛
🟩🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 296 5/6
🟨⬛⬛⬛🟨🟨
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wordle 500 4/6
🟩⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Ik kende het niet, maar ik ga zeker overstappen naar Mastodon, wat interessant!quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
https://www.nu.nl/tech/62(...)e-alternatieven.html
Ik snap het nu nog niet.
Je PR voor 1 rep of een set?quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:51 schreef Oriente het volgende:
@:3rr0r gisteren mijn oude bench PR ineens met 5 kilo verbeterdnog 25 kilo te gaan en dan bench ik eindelijk meer dan de gemiddelde 12-jarige
Meerdere eigenlijk, mijn oude PR's waren 5x65, 2x67.5 en 1x70quote:
Waarom niet gewoon goed warm en het bij één gewicht houden en zo steeds iets verhogen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Meerdere eigenlijk, mijn oude PR's waren 5x65, 2x67.5 en 1x70
Gisteren 6x65, 3x67.5, 2x70, 1x72.5 en 1x75, vooral die laatste had ik niet echt verwacht
Dit en uiteindelijk is het totaal aantal reps ook wat weinigquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon goed warm en het bij één gewicht houden en zo steeds iets verhogen?
Normaal gesproken houd ik het bij één gewicht per sessie, momenteel 65 kilo. Maar het was alweer een tijdje geleden dat ik een 1RM geprobeerd had, eens in de zoveel tijd vind ik het wel leuk om te kijken wat mijn max is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon goed warm en het bij één gewicht houden en zo steeds iets verhogen?
Klopt, normaal pak ik gewoon 5x5.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit en uiteindelijk is het totaal aantal reps ook wat weinig
Had toevallig gisteren iemand die redelijk ervaren is (geen trainer) me even laten spotten en m'n techniek laten bekijken, volgens hem kon ik nog wat meer focussen op de leg drive maar verder geen grote problemen of zo.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
En het is goed om een trainer even naar je techniek te laten kijken.
Met zijn spraakgebrek. Als je zelfs de moeite niet neemt om dit foutloos online te zetten vrees ik dat de 10% hem de kop gaat kosten.quote:
Pak ze aan.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben momenteel door puin aan het hakken van 50 tot 130cm onder het maaiveld om de bodemopbouw en kwaliteit in kaart te brengen en dat met een stootijzer.
Met jullie halters en gewichten.
Beest 💪👊 @Haagsquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben momenteel door puin aan het hakken van 50 tot 130cm onder het maaiveld om de bodemopbouw en kwaliteit in kaart te brengen en dat met een stootijzer.
Strijder.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |