Het is echt veel te groot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me echt heerlijk om vanuit bed op zo een groot beeld te kunnen kijken.
Misschien moet je nog een beetje wennen aan het bioscoopgevoel in je eigen huis!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is echt veel te groot.
Ik bedoel, super blij met de aankoop
Kun je mooi het nieuwe seizoen Verraders kijken (met Famke Louise)quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is echt veel te groot.
Ik bedoel, super blij met de aankoop
Goede review. Op basis van het genre ga ik deze film NIET kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:55 schreef GGMM het volgende:
Barbarian(2022)7.3horror, thriller102R16Zach CreggerZach CreggerGeorgina Campbell, Bill Skarsgård, Justin LongA woman staying at an Airbnb discovers that the house she has rented is not what it seems@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review7.5
Hoe voelt het om gepasseerd te worden ten faveure van PietjePuk?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word blijkbaar niet meer meegenomen in filmreviews.
Mes steek pijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe voelt het om gepasseerd te worden ten faveure van PietjePuk?
Oh sorry ik heb de laatste review die ik geschreven had gekopieerd en dat was blijkbaar in een tijd dat er geruchten gingen dat jij het forum zou gaan verlaten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word blijkbaar niet meer meegenomen in filmreviews.
Oke opa wereldgozerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:06 schreef Wereldgozer het volgende:
zo tijd voor een dutje @:KingRoland
Ik ga straks spaghetti maken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |