Het begint al over 2.5 week en ik heb er gewoon geen enkele zin in. Ik zal vast wel een paar wedstrijdjes meepakken als ik er toevallig tijd voor heb/niets te doen heb maar zo niet dan ook primaquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het leeft nog niet echt bij me maar ga wel kijken hoor
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk dan uberhaupt niet in posities komt waarbij je lang en zwaar bezig bent/uberhaupt de kracht niet hebt om dat soort klussen te doen.
Blijft alleen dweilen en stofzuigen over.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vrouwen kunnen niet tuinieren want daar zijn ze te teer en zwak voor.
Weer wat geleerd.
En bonnetjes sparen. Oh wacht…quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft alleen dweilen en stofzuigen over.
Koken mag ook, al wil ik die eis wel bijstellen als ze een fatsoenlijke baan heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft alleen dweilen en stofzuigen over.
Misschien eerst leren begrijpend te lezen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vrouwen kunnen niet tuinieren want daar zijn ze te teer en zwak voor.
Weer wat geleerd.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:37 schreef Caland het volgende:
Twente stuurt tegenwoordig gewoon (fysieke) clubcards op zonder enige vorm van identificatie, nice.
@:drizzt_dourden @:trein2000
babi kecap, wel zelf gemaakt maar uit de vriezer.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik twijfel een beetje tussen bestellen of naar de supermarkt lopen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
wtf is kecapquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
babi kecap, wel zelf gemaakt maar uit de vriezer.
@KingRoland weet dit ongetwijfeld, maar het lijkt me dat hij vandaag bezig is met zijn kerkelijke verplichtingen.quote:
Ik hoor dat vaker de laatste tijd, ook bij andere clubs. Zou het systeem platliggen oid?quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:37 schreef Caland het volgende:
Twente stuurt tegenwoordig gewoon (fysieke) clubcards op zonder enige vorm van identificatie, nice.
@:drizzt_dourden @:trein2000
Is hij aan het bidden dat Ajax niet gaat verliezen met 5-0?quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland weet dit ongetwijfeld, maar het lijkt me dat hij vandaag bezig is met zijn kerkelijke verplichtingen.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Is hij aan het bidden dat Ajax niet gaat verliezen met 5-0?
Helemaal primaquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Dit wordt een enkeltje hel voor jou. @:KingRoland
Doorgestuurd naarquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Prachtige docu over Rotterdam Rijnmond@:Kingroland
Op de playlist ermee.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Prachtige docu over Rotterdam Rijnmond@:Kingroland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |