Zwaar snoeiwerk, dikke lange takken slepen.quote:
Ik heb in een grijs verleden evenementenbouw gedaan, toen blies ik mijn kuiten wel aardig op.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe train jij je benen dan op een bouwplaats, door te zeulen met wat zwaars in iedere hand?
Als jij van zwaar snoeiwerk niet moe wordt of ergens een pijntje nadien dan ben je wel een heel uniek mens. Zelfs iemand van 20 merkt dat. Juist ook omdat je die zware klussen niet heel regelmatig doet. Bij een hovenier die het dagelijks doet is het anders misschien. Het zit hem voornamelijk ook in de niet ideale hoeken en boven je macht moeten werken. Of met bijv een piekhouweel bezig zijn. In de gym doe je veel in ideale relaxte positie. Maar als ik aan echt werken in de tuin denk dan heb ik eigenlijk ook niet het gemiddelde postzegeltuintje in Nederland voor ogen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwaar snoeiwerk, dikke lange takken slepen.
Jij verwijdert oude eiken uit de grond?
Wat valt er te winnen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Er komt weer een WK poultje bij ons op de zaak. Ik wil onder een pseudoniem mee gaan doen waarbij we gezamenlijk de voorspellingen doen. Bij deze nodig ik mijn vrienden uit (als ik je niet mention, kan je ook niet mee doen). Like deze post als je mee wil doen. Bij voldoende likes gaan we ervoor mannen. En als we eerste worden en dus geld pakken, koop ik er een hoop kapsalons van @:AFCNiels
Het idee is simpel, ik verdeel de te voorspellen wedstrijden in een aparte post / topic en zet de namen erbij wie wat moet voorspellen (op die manier kunnen we elkaar lekker afbranden als iemand er een potje van maakt)
Ik hoop dat mijn volgende vrienden mee willen doen :
@:AFCNiels
@:Buitendam
@:Caland
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Coco
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:Gurneyisbestoke
@:Tarado
@:fetX
@:kingroland
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:muskusboktor57
@:Drizzt
Note : Deze post is schaamteloos gekopieerd van het vorige EK. Inmiddels hebben we 2 gevallen heldenMocht je naam hier niet tussen staan, en wil je er toch aan meedoen, laat dit dan even weten middels een like op deze post.
Ik hoop op veel deelnemers. Ik vond het de vorige keer erg leuk
De deadline is a.s. vrijdag. Daarna zal ik een topic openen in het WK-forum waar we de wedstrijden gaan voorspellen.
Dan heb je lage insertie van je kuit als je dat daarbij flink merkt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in een grijs verleden evenementenbouw gedaan, toen blies ik mijn kuiten wel aardig op.
Erg leuk. Count me in.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Er komt weer een WK poultje bij ons op de zaak. Ik wil onder een pseudoniem mee gaan doen waarbij we gezamenlijk de voorspellingen doen. Bij deze nodig ik mijn vrienden uit (als ik je niet mention, kan je ook niet mee doen). Like deze post als je mee wil doen. Bij voldoende likes gaan we ervoor mannen. En als we eerste worden en dus geld pakken, koop ik er een hoop kapsalons van @:AFCNiels
Het idee is simpel, ik verdeel de te voorspellen wedstrijden in een aparte post / topic en zet de namen erbij wie wat moet voorspellen (op die manier kunnen we elkaar lekker afbranden als iemand er een potje van maakt)
@:AFCNiels
@:Buitendam
@:Caland
@:GGMM
@:Lenny_Leonard
@:Coco
@:maxi-mus
@:Scrummie
@:Tarado
@:fetX
@:kingroland
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:muskusboktor57
@:Drizzt
Note : Deze post is schaamteloos gekopieerd van het vorige EK. Inmiddels hebben we 2 gevallen heldenMocht je naam hier niet tussen staan, en wil je er toch aan meedoen, laat dit dan even weten middels een like op deze post.
Ik hoop op veel deelnemers. Ik vond het de vorige keer erg leuk
De deadline is a.s. vrijdag. Daarna zal ik een topic openen in het WK-forum waar we de wedstrijden gaan voorspellen.
Ik doe weer mee, maar echt alleen maar als blijk van waardering voor onze vriendschapquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:38 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Ik ben daarna even moe, net als na de sportschool of hardlopen. Gewoon een prettige activiteit.quote:Op dinsdag 1 november 2022 13:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als jij van zwaar snoeiwerk niet moe wordt of ergens een pijntje nadien dan ben je wel een heel uniek mens. Zelfs iemand van 20 merkt dat. Juist ook omdat je die zware klussen niet heel regelmatig doet. Bij een hovenier die het dagelijks doet is het anders misschien. Het zit hem voornamelijk ook in de niet ideale hoeken en boven je macht moeten werken. Of met bijv een piekhouweel bezig zijn. In de gym doe je veel in ideale relaxte positie. Maar als ik aan echt werken in de tuin denk dan heb ik eigenlijk ook niet het gemiddelde postzegeltuintje in Nederland voor ogen.
Geen rugnummers?quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:53 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat er nog steeds users zijn die valsspelen met dat woordspelletje
Ik denk eerder dat @3rr0r gewoon last heeft van aanstelleritus.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben daarna even moe, net als na de sportschool of hardlopen. Gewoon een prettige activiteit.Geen pijn. Jij omschreef pijn als een oud vrouwtje. Ik snap dat niet, nee.
Zelfs na een middag in de minst ergonomische houding, dan is het niet ideaal maar heb ik daarna geen pijn.
Heb je niet een slechte rug oid dat je pijn ervaart?
Omdat je waarschijnlijk dan uberhaupt niet in posities komt waarbij je lang en zwaar bezig bent/uberhaupt de kracht niet hebt om dat soort klussen te doen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben daarna even moe, net als na de sportschool of hardlopen. Gewoon een prettige activiteit.Geen pijn. Jij omschreef pijn als een oud vrouwtje. Ik snap dat niet, nee.
Zelfs na een middag in de minst ergonomische houding, dan is het niet ideaal maar heb ik daarna geen pijn.
Heb je niet een slechte rug oid dat je pijn ervaart?
Help je iemand aan z'n Lidl vogels, gaat hij bijdehand doen tegen je.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat @:3rr0r gewoon last heeft van aanstelleritus.
Ik werk niet op een bouwplaatsquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe train jij je benen dan op een bouwplaats, door te zeulen met wat zwaars in iedere hand?
Je hakt er op los begreep ik, maar waarmee train je dan je benen bij wat je doet?quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik werk niet op een bouwplaats
Denk je dat je bij dat hakken alleen je armspieren gebruikt? Los van alle andere dingen waar zo'n grote reus als @Littlerabbit verantwoordelijk voor is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hakt er op los begreep ik, maar waarmee train je dan je benen bij wat je doet?
Niet dusdanig dat je van benen trainen kan spreken.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk je dat je bij dat hakken alleen je armspieren gebruikt? Los van alle andere dingen waar zo'n grote reus als @:Littlerabbit verantwoordelijk voor is.
Mijn welgemeende excuses, het was natuurlijk maar een grap!quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Help je iemand aan z'n Lidl vogels, gaat hij bijdehand doen tegen je.
Weet je al wat je gaat eten, nu het vandaag #WorldVeganDay is?quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk je dat je bij dat hakken alleen je armspieren gebruikt? Los van alle andere dingen waar zo'n grote reus als @:Littlerabbit verantwoordelijk voor is.
Ik eet bij mijn ouders dus ik weet het nog niet! Ik denk iets met vlees.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat eten, nu het vandaag #WorldVeganDay is?
Hij is de bedenker van "De Dab".quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:39 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is de dood van rapper Takeoff (wie?) in hemelsnaam voorpagina nieuws op nos.nl? Dat zijn toch dingen die ik mij afvraag.
Aadgod.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is de bedenker van "De Dab".
Aad300is er alweer klaar voor.
[ afbeelding ]
Het leeft nog niet echt bij me maar ga wel kijken hoorquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is de bedenker van "De Dab".
Aad300is er alweer klaar voor.
[ afbeelding ]
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het leeft nog niet echt bij me maar ga wel kijken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |