Dit! Succes @Magicaquote:Op maandag 30 januari 2023 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou dit zeker even bespreken want het slaat nergens op. Juist in dit traject kun je dingen niet goed plannen en kan een eisprong zomaar een dag eerder komen dan gepland of een paar dagen later. Als je morgen de echo had was je juist te laat geweest. Rare reactie dus!
Hè, maar dan kunnen ze nu toch alsnog een echo maken? Ik vind het maar vreemd...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:52 schreef Magica het volgende:
Ik had het even gezegd, ze zeiden het enige is dat we nu niet weten hoeveel follikels er zijn. Maar op basis van vorige keren verwachtten ze niet meer dan 2. En ik had goed gehandeld. Alleen volgende keer (hopelijk niet) eerder echo inplannen
Gaat er dan ook iets fout met de medicijnen oid? Dit zou toch eigenlijk niet mogen gebeuren?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:52 schreef Magica het volgende:
Ik had het even gezegd, ze zeiden het enige is dat we nu niet weten hoeveel follikels er zijn. Maar op basis van vorige keren verwachtten ze niet meer dan 2. En ik had goed gehandeld. Alleen volgende keer (hopelijk niet) eerder echo inplannen
Na de eisprong verdwijnen de follikels en kun je ze niet meer tellen. Dus dan zien ze geen of een aantal follikels, terwijl het er misschien wel veel meer waren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hè, maar dan kunnen ze nu toch alsnog een echo maken? Ik vind het maar vreemd...
Aaaah, sorry dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Na de eisprong verdwijnen de follikels en kun je ze niet meer tellen. Dus dan zien ze geen of een aantal follikels, terwijl het er misschien wel veel meer waren.
Heb je nou dan inseminatie gehad Magica?
Klopt, en ja heb ik nu gehad. Vorige 4x waren het er elke keer maar 2 dus durfde ze het wel aanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Na de eisprong verdwijnen de follikels en kun je ze niet meer tellen. Dus dan zien ze geen of een aantal follikels, terwijl het er misschien wel veel meer waren.
Heb je nou dan inseminatie gehad Magica?
Volgens mij kan ondanks de medicatie toch eerder de eisprong plaatsvinden, en dan moet je dus eerder echo’s plannen. Soms is het bij mij met 9 dagen, andere keren moet ik wel de ovitrelle spuiten als de follikels groot genoeg zijn en ik nog geen eisprong heb gehad. Ja beetje vaag uitgelegd missquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat er dan ook iets fout met de medicijnen oid? Dit zou toch eigenlijk niet mogen gebeuren?
Niet bekend met de PGT-test, maar klinkt fijn dat ze allemaal wat sneller lijkt te lopen dan verwacht. Je familieverhaal is wel herkenbaar. Ik zit ondertussen in de familie-whatsapp waar het alleen maar over de twee baby's gaat. De verjaardagen sla ik in ieder geval lekker over.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef AgnesGru het volgende:
Hier was een tijd lang niet veel te melden, maar de grootste hobbel is inmiddels genomen. Er werd gevreesd dat een PGT test ontwikkelen een lastig verhaal zou worden en dat wel een jaar tot anderhalf jaar zou kunnen duren. Maar het is binnen een jaar gelukt. Nu afwachten tot ik bericht krijg van het UMC om alles verder in gang te zetten.
Weet niet of jullie het herkennen, had laatst verjaardag van mijn neefje. Mijn zwagers waren met elkaar in gesprek hoe blij ze met hun ouders zijn en dat ze een geweldige opa en oma zijn enz. En dat deed toch wel pijn. We zijn het enige stel zonder kinderen en dat voelt al als een soort falen en of je al minder waard bent. En ik wil niet zo denken
Spannend Magica, wanneer mag je testen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:32 schreef Magica het volgende:
[..]
Klopt, en ja heb ik nu gehad. Vorige 4x waren het er elke keer maar 2 dus durfde ze het wel aan
Wat een fijn nieuws dat de genetische test eerder afgerond isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef AgnesGru het volgende:
Hier was een tijd lang niet veel te melden, maar de grootste hobbel is inmiddels genomen. Er werd gevreesd dat een PGT test ontwikkelen een lastig verhaal zou worden en dat wel een jaar tot anderhalf jaar zou kunnen duren. Maar het is binnen een jaar gelukt. Nu afwachten tot ik bericht krijg van het UMC om alles verder in gang te zetten.
Weet niet of jullie het herkennen, had laatst verjaardag van mijn neefje. Mijn zwagers waren met elkaar in gesprek hoe blij ze met hun ouders zijn en dat ze een geweldige opa en oma zijn enz. En dat deed toch wel pijn. We zijn het enige stel zonder kinderen en dat voelt al als een soort falen en of je al minder waard bent. En ik wil niet zo denken
Jeej! Wat een goed nieuws. Is wel even een hele spannende periode geweest voor je zeg! Fijn dat je je blik weer vooruit kan zetten en een richtdatum hebt voor de volgende poging.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:15 schreef Myraela het volgende:
Het was bij mij de CIN3 die we eigenlijk al verwachtte. De uitslag verder in m'n dossier al kunnen lezen, lijken verder nog geen kankercellen te zijn. Maar volgende week woensdag belt de arts, dus dan hoor ik het pas echt.
Ze heeft wel de vorige keer de lisexcisie al direct gedaan, dus dat scheelt wachten. Ze zei dat de wond bij m'n baarmoeder moest genezen en dat ik dan zou mogen starten, dus dat zou betekenen dat ik m'n volgende cyclus in maart kan beginnen met spuiten.Al met al goed nieuws.
En hoe is het met jou, @:Debsterr ? Het is zo logisch dat mensen doorschuiven (en superfijn voor de succssen uiteraard) uit dit topic, maar soms blijf je toch benieuwd. Maar meelezen in volgende topics is nog niet al te best voor m'n mood meestal.
Allereerst bedankt voor alle lieve reacties van iedereenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:14 schreef Debsterr het volgende:
Hoe is het gegaan @:Myraela?
En @:Peacefull hoe is het met jou?
Fijn voor dat goede nieuwsquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:15 schreef Myraela het volgende:
Het was bij mij de CIN3 die we eigenlijk al verwachtte. De uitslag verder in m'n dossier al kunnen lezen, lijken verder nog geen kankercellen te zijn. Maar volgende week woensdag belt de arts, dus dan hoor ik het pas echt.
Ze heeft wel de vorige keer de lisexcisie al direct gedaan, dus dat scheelt wachten. Ze zei dat de wond bij m'n baarmoeder moest genezen en dat ik dan zou mogen starten, dus dat zou betekenen dat ik m'n volgende cyclus in maart kan beginnen met spuiten.Al met al goed nieuws.
En hoe is het met jou, @:Debsterr ? Het is zo logisch dat mensen doorschuiven (en superfijn voor de succssen uiteraard) uit dit topic, maar soms blijf je toch benieuwd. Maar meelezen in volgende topics is nog niet al te best voor m'n mood meestal.
[..]
Niet bekend met de PGT-test, maar klinkt fijn dat ze allemaal wat sneller lijkt te lopen dan verwacht. Je familieverhaal is wel herkenbaar. Ik zit ondertussen in de familie-whatsapp waar het alleen maar over de twee baby's gaat. De verjaardagen sla ik in ieder geval lekker over.
Minder waard?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:45 schreef AgnesGru het volgende:
Ja over 5 dagen, maar eerlijk gezegd heb ik er 0 vertrouwen inquote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:05 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Spannend Magica, wanneer mag je testen?
Bahquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:04 schreef Magica het volgende:
Zoals verwacht,niks, mijn positieve mindset helpt ook echt
Hoi hoi, hoe bedoel je 9 pogingen waarbij we 3 mochten starten? Heel veel succes iig zondag en met het wachtenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:01 schreef Schlex het volgende:
Hallo allen, hier een lotgenoot die al een tijd meeleest maar nu toch ook meetypt. Vriendinlief en ik zijn nu zo'n 5 jaar onderweg met onze kinderwens. Eerst zelf proberen, dan huisarts, corona-periode, zelfinseminatie, ziekenhuis.
Inmiddels hebben we 9 pogingen tot IUI achter de rug waarbij we bij 3 mochten starten maar helaas zonder resultaat. In januari gestart met het IVF-traject en afgelopen donderdag punctie gehad waarna we te horen kregen dat het toch ICSI wordt door te weinig goede zaadcellen. Zondag de terugplaatsing van een embryo en dus nu in de wachtweken. De tijd tussen de punctie en terugplaatsing vond ik al mentaal enorm slopend en nu dan wachten of het allemaal goed blijft gaan...
Bij zes van de negen uitgangsecho's bleek sprake te zijn van cystevorming. En aangezien dit de hormonale huishouding in de war kan schoppen mochten we telkens niet starten. Een maand wachten of aan de pil. Dus dat we uberhaupt mochten beginnen was voor ons al een klein succesje.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:44 schreef Magica het volgende:
[..]
Hoi hoi, hoe bedoel je 9 pogingen waarbij we 3 mochten starten? Heel veel succes iig zondag en met het wachten
Wat jammer!quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:04 schreef Magica het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:04 schreef Magica het volgende:
Hallo Schlex, helaas welkom hier. Je hebt ook al een lang traject achter de rug. Wat balen dat je constant cystes had. Ik had ook bijna na elke IUI-pohing een cyste, heel frustrerend, want je moet dan weer afwachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:01 schreef Schlex het volgende:
Hallo allen, hier een lotgenoot die al een tijd meeleest maar nu toch ook meetypt. Vriendinlief en ik zijn nu zo'n 5 jaar onderweg met onze kinderwens. Eerst zelf proberen, dan huisarts, corona-periode, zelfinseminatie, ziekenhuis.
Inmiddels hebben we 9 pogingen tot IUI achter de rug waarbij we bij 3 mochten starten maar helaas zonder resultaat. In januari gestart met het IVF-traject en afgelopen donderdag punctie gehad waarna we te horen kregen dat het toch ICSI wordt door te weinig goede zaadcellen. Zondag de terugplaatsing van een embryo en dus nu in de wachtweken. De tijd tussen de punctie en terugplaatsing vond ik al mentaal enorm slopend en nu dan wachten of het allemaal goed blijft gaan...
De terugplaatsing was zondag de 12e en van het ziekenhuis mogen we aankomende zondag mogen testen. Aftellen!quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:14 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat jammer!![]()
@:schlex was de terugplaatsing afgelopen zondag?
De aanloop naar de punctie viel ons reuze mee. Bij de IUI's had mijn vriendin namelijk veel last van emotionele breakdowns (en ik dus ook...) Bij de ICSI geen last gehad tot afgelopen weekend één keer.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:09 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Hallo Schlex, helaas welkom hier. Je hebt ook al een lang traject achter de rug. Wat balen dat je constant cystes had. Ik had ook bijna na elke IUI-pohing een cyste, heel frustrerend, want je moet dan weer afwachten.
Hoe heb je de eerste IVF-poging ervaren?
Ik duim uiteraard voor goed nieuws voor je volgende week
Jeetje wat heftig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Volg dit topic al best een tijdje en wil al die tijd al wat posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |