abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207718918
Hey @Myraela, hoe gaat het nu met je? Bijna 2 februari, fijn!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_207719775
Ja, aan het afwachten nog. Het hele gedoe neemt een hoop ruimte in in m'n hoofd, toch ook wel de angst rondom het uitstrijkje zelf. Dus blij als ik dat gewoon snel weer achter me kan laten.
pi_207725238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ja, aan het afwachten nog. Het hele gedoe neemt een hoop ruimte in in m'n hoofd, toch ook wel de angst rondom het uitstrijkje zelf. Dus blij als ik dat gewoon snel weer achter me kan laten.
Een hele spannende tijd Myraela! Hopelijk kan je het snel goed afsluiten.
Heb ik nou goed teruggelezen dat je, als deze onderzoeken achter de rug zijn, je start met IVF?
pi_207725544
Ik wilde hier nog even met jullie een kleine plottwist delen.

In december postte ik nog dat onze embryo's opgegeven waren en dat we de stap naar Duitsland zouden gaan zetten om daar verder te gaan.
Embryo nummer 9 (of 10) is midden december teruggeplaatst met zeer lage verwachtingen, maar met Kerst kwam ik er achter dat het embryootje was blijven plakken. In plaats van blij te zijn schoot ik compleet in de paniekstand, want deze zwangerschap kon in mijn hoofd wederom niet goed gaan. Het waren helse weken afwachten tot de eerste echo met 7 weken. Ik had/heb vrij weinig kwaaltjes in vergelijking met de vorige 3 zwangerschappen, dus ik heb mezelf helemaal gek gemaakt met een paniekaanval op mijn werk tot gevolg ;( :@ Ik was ervan overtuigd dat het weer een miskraam zou worden.

Maar niks bleek minder waar. Een kloppend hartje op de eerste echo vorige week. En ook de echo van vandaag liet een mooi frummeltje met kloppend hartje zien. We zijn er nog niet, we vertrouwen het ook nog niet helemaal, maar de eerste stapjes zijn al wel gezet *;
pi_207725632
Alvast succes volgende dan @Myraela :*.

@Peacefull wow!!! Gefeliciteerd *O* snap je reserves en bedenkingen maar toch *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_207725650
Oh peace O+ Ik word er helemaal emo van *;
pi_207726078
Ohh Peace O+ wat goed! Mijn duimen draaien dat alles goed blijft gaan! :*
pi_207726175
Peace O+
Shine bright like a diamond.
pi_207726351
Oh meid toch O+ ik duim heel erg met je mee!
pi_207726551
Peacefulll! :o :'( O+ *;
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 26 januari 2023 @ 21:38:25 #61
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207726948
Ik heb het niet snel maar zit hier helemaal met kippenvel door je onverwachte mooie nieuws Peace! Gefeliciteerd!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  Manager PR/Moderator donderdag 26 januari 2023 @ 21:55:59 #62
269689 crew  Viv
  donderdag 26 januari 2023 @ 22:25:52 #63
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207728169
Peace O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207732116
Wat een mooi nieuws Peacefull!
pi_207732387
Wat een fijn Peacefull, gefeliciteerd!
pi_207734964
Wat een achtbaan, Peace! Gefeliciteerd O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207734983
Van harte gefeliciteerd! *O*
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 09:37:56 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207743892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:36 schreef Peacefulll het volgende:

In december postte ik nog dat onze embryo's opgegeven waren en dat we de stap naar Duitsland zouden gaan zetten om daar verder te gaan.
Embryo nummer 9 (of 10) is midden december teruggeplaatst met zeer lage verwachtingen, maar met Kerst kwam ik er achter dat het embryootje was blijven plakken. In plaats van blij te zijn schoot ik compleet in de paniekstand, want deze zwangerschap kon in mijn hoofd wederom niet goed gaan. Het waren helse weken afwachten tot de eerste echo met 7 weken. Ik had/heb vrij weinig kwaaltjes in vergelijking met de vorige 3 zwangerschappen, dus ik heb mezelf helemaal gek gemaakt met een paniekaanval op mijn werk tot gevolg ;( :@ Ik was ervan overtuigd dat het weer een miskraam zou worden.

Maar niks bleek minder waar. Een kloppend hartje op de eerste echo vorige week. En ook de echo van vandaag liet een mooi frummeltje met kloppend hartje zien. We zijn er nog niet, we vertrouwen het ook nog niet helemaal, maar de eerste stapjes zijn al wel gezet *;
Omg wat een fantastisch nieuws Peace! O+ :'( O+ ik kan me de angst zo goed voorstellen, zo herkenbaar ook, maar met elke goede echo krijg je weer een stukje meer vertrouwen.

Ik wens je een fijne zwangerschap :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 28 januari 2023 @ 13:12:48 #69
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_207746681
Peace O+ O+ *O*
Be happy with the little things in life
pi_207780692
Ik had morgen echo afspraak. Maar voelde al wat aankomen dus met ovulatietest gedaan was positief. Dus ik gelijk gebeld nu kunnen we morgen komen.
Maar ze wou nog wel even zeggen dat dit niet zo de bedoeling is.
Maar wat dan wel? Heb al een keer een maand gemist omdat mijn ovulatie eerder was dus een week voor niks gespoten :{
pi_207780977
Ik kom hier alleen even voor een O+ voor Peacefull, wat een fantastisch mooi bericht en mijn duimen draaien overuren O+
pi_207782187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:36 schreef Peacefulll het volgende:

Och wow, wat zou het mooi zijn als deze echt echt echt blijft zitten zeg O+ gefeliciteerd!!
pi_207783258
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 17:15 schreef Magica het volgende:
Ik had morgen echo afspraak. Maar voelde al wat aankomen dus met ovulatietest gedaan was positief. Dus ik gelijk gebeld nu kunnen we morgen komen.
Maar wat dan wel? Heb al een keer een maand gemist omdat mijn ovulatie eerder was dus een week voor niks gespoten :{
Wat een stomme (en rare) reactie zeg, lijkt me juist precies de bedoeling dat je voor jezelf opkomt en niet herhaaldelijk voor niks medicatie zit te nemen omdat ze je echo's te laat of niet vaak genoeg inplannen!
pi_207785519
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 19:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Wat een stomme (en rare) reactie zeg, lijkt me juist precies de bedoeling dat je voor jezelf opkomt en niet herhaaldelijk voor niks medicatie zit te nemen omdat ze je echo's te laat of niet vaak genoeg inplannen!
Tnx, ik heb er gewoon een kutgevoel over. Alsof ik iets verkeerd heb gedaan. Maar goed zal morgen nog eens aankaarten…
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 23:19:49 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207786903
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 17:15 schreef Magica het volgende:
Ik zou dit zeker even bespreken want het slaat nergens op. Juist in dit traject kun je dingen niet goed plannen en kan een eisprong zomaar een dag eerder komen dan gepland of een paar dagen later. Als je morgen de echo had was je juist te laat geweest. Rare reactie dus!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')