Een hele spannende tijd Myraela! Hopelijk kan je het snel goed afsluiten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ja, aan het afwachten nog. Het hele gedoe neemt een hoop ruimte in in m'n hoofd, toch ook wel de angst rondom het uitstrijkje zelf. Dus blij als ik dat gewoon snel weer achter me kan laten.
Omg wat een fantastisch nieuws Peace!quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:36 schreef Peacefulll het volgende:
Ik wilde hier nog even met jullie een kleine plottwist delen.
In december postte ik nog dat onze embryo's opgegeven waren en dat we de stap naar Duitsland zouden gaan zetten om daar verder te gaan.
Embryo nummer 9 (of 10) is midden december teruggeplaatst met zeer lage verwachtingen, maar met Kerst kwam ik er achter dat het embryootje was blijven plakken. In plaats van blij te zijn schoot ik compleet in de paniekstand, want deze zwangerschap kon in mijn hoofd wederom niet goed gaan. Het waren helse weken afwachten tot de eerste echo met 7 weken. Ik had/heb vrij weinig kwaaltjes in vergelijking met de vorige 3 zwangerschappen, dus ik heb mezelf helemaal gek gemaakt met een paniekaanval op mijn werk tot gevolg![]()
Ik was ervan overtuigd dat het weer een miskraam zou worden.
Maar niks bleek minder waar. Een kloppend hartje op de eerste echo vorige week. En ook de echo van vandaag liet een mooi frummeltje met kloppend hartje zien. We zijn er nog niet, we vertrouwen het ook nog niet helemaal, maar de eerste stapjes zijn al wel gezet
Och wow, wat zou het mooi zijn als deze echt echt echt blijft zitten zegquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:36 schreef Peacefulll het volgende:
Ik wilde hier nog even met jullie een kleine plottwist delen.
In december postte ik nog dat onze embryo's opgegeven waren en dat we de stap naar Duitsland zouden gaan zetten om daar verder te gaan.
Embryo nummer 9 (of 10) is midden december teruggeplaatst met zeer lage verwachtingen, maar met Kerst kwam ik er achter dat het embryootje was blijven plakken. In plaats van blij te zijn schoot ik compleet in de paniekstand, want deze zwangerschap kon in mijn hoofd wederom niet goed gaan. Het waren helse weken afwachten tot de eerste echo met 7 weken. Ik had/heb vrij weinig kwaaltjes in vergelijking met de vorige 3 zwangerschappen, dus ik heb mezelf helemaal gek gemaakt met een paniekaanval op mijn werk tot gevolg![]()
Ik was ervan overtuigd dat het weer een miskraam zou worden.
Maar niks bleek minder waar. Een kloppend hartje op de eerste echo vorige week. En ook de echo van vandaag liet een mooi frummeltje met kloppend hartje zien. We zijn er nog niet, we vertrouwen het ook nog niet helemaal, maar de eerste stapjes zijn al wel gezet
Wat een stomme (en rare) reactie zeg, lijkt me juist precies de bedoeling dat je voor jezelf opkomt en niet herhaaldelijk voor niks medicatie zit te nemen omdat ze je echo's te laat of niet vaak genoeg inplannen!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:15 schreef Magica het volgende:
Ik had morgen echo afspraak. Maar voelde al wat aankomen dus met ovulatietest gedaan was positief. Dus ik gelijk gebeld nu kunnen we morgen komen.
Maar ze wou nog wel even zeggen dat dit niet zo de bedoeling is.
Maar wat dan wel? Heb al een keer een maand gemist omdat mijn ovulatie eerder was dus een week voor niks gespoten
Tnx, ik heb er gewoon een kutgevoel over. Alsof ik iets verkeerd heb gedaan. Maar goed zal morgen nog eens aankaarten…quote:Op maandag 30 januari 2023 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een stomme (en rare) reactie zeg, lijkt me juist precies de bedoeling dat je voor jezelf opkomt en niet herhaaldelijk voor niks medicatie zit te nemen omdat ze je echo's te laat of niet vaak genoeg inplannen!
Ik zou dit zeker even bespreken want het slaat nergens op. Juist in dit traject kun je dingen niet goed plannen en kan een eisprong zomaar een dag eerder komen dan gepland of een paar dagen later. Als je morgen de echo had was je juist te laat geweest. Rare reactie dus!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:15 schreef Magica het volgende:
Ik had morgen echo afspraak. Maar voelde al wat aankomen dus met ovulatietest gedaan was positief. Dus ik gelijk gebeld nu kunnen we morgen komen.
Maar ze wou nog wel even zeggen dat dit niet zo de bedoeling is.
Maar wat dan wel? Heb al een keer een maand gemist omdat mijn ovulatie eerder was dus een week voor niks gespoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |