had je ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sorry, ik dacht dat ik lastpost had en was te snel
Oké, dank je, dan had ik het toch goed, zag dat @Dotteke nog na mij had gereageerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
had je ook
mods gaan vaak door het slotje heen
ja die gaat door het slotjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oké, dank je, dan had ik het toch goed, zag dat @:dotteke nog na mij had gereageerd
Ook, hoe kan je je zo druk maken om een vent, waar je mee hebt gekust met wat drank op en die tegen je zegt, ik wil geen "relatie" , terwijl je zelf zegt dat je niet verliefd bent. Mooi laten gaan. Nextquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk meer
AAAANDACCCHHHTTTTT
Sorry had niet door dat jij laatste post had 😉quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sorry, ik dacht dat ik lastpost had en was te snel
Nog erger als je het gesprek wilt volgen. 😉quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker irritant dat getimmer op de achtergrond als je een gesprek wilt voeren
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sorry had niet door dat jij laatste post had 😉
Ze is mannengekquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:44 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is bezig met hoe de buitenwereld haar escapades ziet en Tommy komt ook om de haverklap voorbij in ieder gesprek
Had ze er niet zo lang over door gezeverd was er niks aan de hand geweest. Puberaal gedragquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:44 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is bezig met hoe de buitenwereld haar escapades ziet en Tommy komt ook om de haverklap voorbij in ieder gesprek
Toch zegt ze wel verstandige dingen, ze komt nu slimmer over dan ik haar had ingeschatquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
Kim K denkt dat de FEBO 1000% te vertrouwen is
Zij doet het allemaal zelf en komt zelfs over als een valse mannenzot terwijl een fokking spelshowquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had ze er niet zo lang over door gezeverd was er niks aan de hand geweest. Puberaal gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |