Precies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal door neuken of je reet niet goed afvegen. Het is geen koutje
Kan ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ook komen door niet goed legplassen van je blaas
Jep van die kilo bakkenquote:
Beter!!! geen nagelsquote:
Heb ze ook wel eens deeg zien kneden met afgebladderde nagellak. Da hoef ik al niet meer, honger of geen honger, maar wil geen nagellak in mijn etenquote:
Het is vaker goedkoper dan zelfmaken ( net zoals het brood)en hebben ze wel zoveel ovenschalen om zelf te makenquote:
Heb ik ook meermaals aangegeven. Had net zo goed bv Alicia kunnen zijn als zij geen relatie had. Maar leg dat maar eens uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
Tommy Lee geeft volgens zijn insta account weinig om Mexx. Als je die tag ziet bij het filmpje van de avond van het feest.
Isaac gaat gemoedelijk om met Jeffrey en eerder zakelijk met Imadinequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met Isaac weet je het gewoon niet
Héél eerlijk sommige zijn best te nassenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is geen lasagne , dat is smerige prut
Ik maak het liever zelf, veel lekkerder en gezonderquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Héél eerlijk sommige zijn best te nassen
De goedkoopste zijn de lekkerste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik maak het liever zelf, veel lekkerder en gezonder
Dan moet je naar settings, daar klik je op Friends/Foes en dan bij Foes op de naam van Kakadylo klikkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
@:Deisyy
@:Dotteke
Of @:Benny
Ik zie nu pas dat @:Kakadylo blijkbaarop mijn blokkeerlijst staat ,maar ik heb hem helemaal niet geblokkeerd en ik zou ook niet weten hoe ik dit moet oplossen.
snap hier helemaal niet van
Even opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie nu pas dat @:Kakadylo blijkbaar op mijn blokkeerlijst staat ,maar ik heb hem helemaal niet geblokkeerd en ik zou ook niet weten hoe ik dit moet oplossen.
Ohhhh weirdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie nu pas dat @:Kakadylo blijkbaar op mijn blokkeerlijst staat ,maar ik heb hem helemaal niet geblokkeerd en ik zou ook niet weten hoe ik dit moet oplossen.
Maar hoe kan dit? Ik ben de hele dag weg geweest en heb niet op FOK! gezetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je naar settings, daar klik je opfriend/foes en dan bij Foes op de naam van Kakadylo klikken
Jij bent geen mod hier. Al zou dat wel logisch zijnquote:
Wat ik net hoorde, zou het rond 20.30 uur beginnenquote:
Per ongeluk op geklikt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit? Ik ben de hele dag weg geweest en heb niet op FOK! gezeten![]()
Raar.
Ik klik ook per ongeluk op settingsquote:
Gebeurd wel eens dat je verkeerd klikt. Heb het ook wel eens gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit? Ik ben de hele dag weg geweest en heb niet op FOK! gezeten![]()
Raar.
Hahahahaquote:
Kan niet ,maar het is opgelost. Ik zag nu wel voor het eerst hoe het eruit ziet je iemand blokkeert . Geen gezicht en ik hou ook niet van blokkeren. Ik vind het maar een rare optiequote:
Goede tijd, kan ik rustig aan doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat ik net hoorde, zou het rond 20.30 uur beginnen
Abo nemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
Weet iemand hoe ik @:puzziepie kan blokkeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |