Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:50 schreef Sestra666 het volgende:
janet verstopt haar lelijke haardos?
Ik zou Esther 'verstoppen'quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:50 schreef Sestra666 het volgende:
janet verstopt haar lelijke haardos?
Je bent niet voor jan lul een moeraskatquote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent niet voor jan lul een moeraskat
Allemaal blaasontstekingquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
KimK plast niet goed zei ze. Ze heeft pijn.
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:00 schreef Moeraskat het volgende:
KimK plast niet goed zei ze. Ze heeft pijn.
Misschien blaasontsteking. Ze zei dat ze het in de gaten moest houden. Mexx zei dat ze ook niet goed plast.quote:
Maddy ook alquote:
Dat is meestal door neuken of je reet niet goed afvegen. Het is geen koutjequote:
Ze had nogal vieze nagels ik druk mijn nagels niet in het eten om het te snijdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hoe kook jij je eten dan met handschoenen aan of zonder vingers?
Ja snap ik. Ik kende ooit iemand die lekkere krentenbollen maakte. Todat ze zei dat haar nagels er schoon van werdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze had nogal vieze nagels ik druk mijn nagels niet in het eten om het te snijden
Kan ook komen door niet goed legplassen van je blaasquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal door neuken of je reet niet goed afvegen. Het is geen koutje
ik denk door reet niet goed afvegen. Hoe kan je in vredesnaam met 3 velletjes de boel goed schoonhouden, tenzij je stenen schijt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meestal door neuken of je reet niet goed afvegen. Het is geen koutje
Met Isaac weet je het gewoon nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:06 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat Isaac stiekum op Esther of Imaddidin stemt.
En te weinig drinkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ook komen door niet goed legplassen van je blaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |