Klopt, en wie wil je dat de nieuwe manager wordt. Daar staat Jeffrey flink bovenaan, en daar onder ergens de rest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:40 schreef Sestra666 het volgende:
De febo vraagt wel degelijk je mening over mensen en bepaalde dingen via insta... (en wat voor feest je wil zien in de loods, wie is je favoriet enz).
Ik zag het gisteren en ben toen op mijn mobiel gaan kijken en je kon idd een aantal vragen invullen , duurde wel ff voordat snapte hoequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:40 schreef Sestra666 het volgende:
De febo vraagt wel degelijk je mening over mensen en bepaalde dingen via insta... (en wat voor feest je wil zien in de loods, wie is je favoriet enz).
Eminem is er jaloers opquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:41 schreef Aggie46 het volgende:
Kim K ratelt ook heel snel.
Kan aan mij liggen, maar ik versta haar amper.
Wat ik ervan gezien heb leek het op appeltaart,quote:
Dus Mexx is stiekem niet single?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:49 schreef pingu66 het volgende:
Mexx zit in dezelfde mood als Nadir, alles negatief.
Mexx luistert eigenlijk niet naar Kim. Ze zit ergens mee ( iets met een relatie thuis). En daar kan ze in de loods noch thuis mee dealen.
Dan kan je lang hopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:44 schreef Charmian het volgende:
Mocht sjeffie manager worden, dan hoop ik dat hij die gitaar verbiedt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat ik ervan gezien heb leek het op appeltaart,
[..]
Geef haar een klap zoals die boksballenquote:
[..]
Nee een familie- relatiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus Mexx is stiekem niet single?
OKquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]die appeltaart staat los van de beignets, maar misschien is dat morgen.
[..]
Nee een familie- relatie
Oooohhh… oké.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]die appeltaart staat los van de beignets, maar misschien is dat morgen.
[..]
Nee een familie- relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |