ik ben even in de keuken en mis van alles? Waar heeft Marciano over gelogen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:03 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano liegt tegenover Martin over Isaac terwijl zowat iedereen het weet
Op welk gebied?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
Kim K denkt dat de FEBO 1000% te vertrouwen is
Nou wel wat betreft de coaches of psycholoog die achter zit die gaan verder niets vertellen. Dat hebben ze wel geleerd van BB 1.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
Kim K denkt dat de FEBO 1000% te vertrouwen is
Als ik goed begrepen heb waar ze mee bezig waren, lijkt mij dat ook beterquote:
Het nichtje van Isaac is de moeder van zijn twee kinderenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ben even in de keuken en mis van alles? Waar heeft Marciano over gelogen?
Dat wisten wij alquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het nichtje van Isaac is de moeder van zijn twee kinderen
ehh neequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef pingu66 het volgende:
Mexx zit in dezelfde mood als Nadir, alles negatief.
Mexx luistert eigenlijk niet naar Kim. Ze zit ergens mee ( iets met een relatie thuis). En daar kan ze in de loods noch thuis mee dealen.
[..]
Nou wel wat betreft de coaches of psycholoog die achter zit die gaan verder niets vertellen. Dat hebben ze wel geleerd van BB 1.
Maar het is wel een beetje een dramaqueen wat betreft Martin.
Vooral voor hem, de hele dag op bed of de bank vreet energiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als er minder eten is, moeten de dames maar wat minder eten, want de mannen hebben meer nodig, volgens Marciano
Ja hoor, hij zei het echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
Marciano vind dat de dames maar minder moeten eten want de heren hebben meer nodig?!?!?!?![]()
Verstond/begreep ik dat nou goed??
En hij ligt de hele tijd in bedquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:12 schreef pingu66 het volgende:
🤣🤣De dames moeten maar minder eten van Marciano omdat er te weinig eten is,en mannen hebben het meer nodig.
Dit is een retorische vraag toch???quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit is een retorische vraag toch???Hier hoeven we niet serieus op te antwoorden toch??
Heb niets met Marciano maar snap wel waar het vandaan komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit is een retorische vraag toch???Hier hoeven we niet serieus op te antwoorden toch??
En Kim doet alles voor hem wat de andere mannen zelf moeten doen, als ontbijt verzorgen, zijn was, zelfs zijn schoenen worden door Kim opgefrist.quote:
Ja uit die holle ruimte achter zijn ogenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb niets met Marciano maar snap wel waar het vandaan komt
Dat zei hij ja!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:11 schreef Ireth het volgende:
Marciano vind dat de dames maar minder moeten eten want de heren hebben meer nodig?!?!?!?![]()
Verstond/begreep ik dat nou goed??
Dat staat er los vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja uit die holle ruimte achter zijn ogen![]()
Als je met een zaklamp in zijn oren schijnt worden zijn ogen 2 koplampen
Mannen eten doorgaans wel wat meer dan vrouwen, maar als er weinig eten is voor iedereen, dan deel je gewoon wat er is. Heeft een vrouw teveel, kan ze dat deel nog aan een man geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:22 schreef Kakadylo het volgende:
Niet doorslaan in het andere uiterste al klopt het in het geval van Marciano wel ja![]()
Hij is ook bij naam genoemd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:22 schreef Kakadylo het volgende:
Niet doorslaan in het andere uiterste al klopt het in het geval van Marciano wel ja![]()
Bespreken mag je het in ieder geval wel en heb al vrouwen horen zeggen die het er eigenlijk wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mannen eten doorgaans wel wat meer dan vrouwen, maar als er weinig eten is voor iedereen, dan deel je gewoon wat er is. Heeft een vrouw teveel, kan ze dat deel nog aan een man geven.
Zolang je maar niet gaat likken zoals Mirthe en Erikquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:27 schreef Ireth het volgende:
Qua eten heb ik nooit teveel. Handen af van mijn bord!![]()
Jeetje koken met handschoenen danquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet die komkommer snijden, heel snel, maar wel met de nagels over die komkommers schrapen. Smerig
Afhankelijk van wat er op mijn bord heeft gelegen doe ik dat ook nog wel jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat likken zoals Mirthe en Erik
Ik stem niks het is zo overdrevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan moet je op Frau Esther stemmen
Dan lig jij eruitquote:
Hoe kook jij je eten dan met handschoenen aan of zonder vingers?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet die komkommer snijden, heel snel, maar wel met de nagels over die komkommers schrapen. Smerig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |