Niet zo'n beetje. Mijn god. Wat een totale debiel.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Is dat niet zo'n beetje hét opperhoofd van de tokkies, die Jake Paul?
Inderdaad, ik moest dit topic lezen om er achter te komenquote:Op maandag 27 maart 2023 23:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
"In Nederland zijn ze in de ban" lijkt me een beetje overtrokken. Als ze nou persoonlijk verantwoordelijk was geweest voor de dood van wim de bie of het verkiezingsresultaat van BBB..
Het bericht leest alsof het van een Belgische roddelsite komt waar ze denken dat alles wat onze schaatsers doen het eerste item op het journaal isquote:Op maandag 27 maart 2023 23:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest dit topic lezen om er achter te komen
Ze valt wel op foute mannen.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Disneysterretje deel zoveel.quote:Op maandag 27 maart 2023 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Ze zitten wel in de tomaten...quote:Op maandag 27 maart 2023 23:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
"In Nederland zijn ze in de ban" lijkt me een beetje overtrokken. Als ze nou persoonlijk verantwoordelijk was geweest voor de dood van wim de bie of het verkiezingsresultaat van BBB..
Beetje vreemd dat ze in een regenboogtrui rond rijdt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:44 schreef Pino112 het volgende:
Antwanet en haar resting bitch face is ook op vakantie: https://www.instagram.com/p/CqXeynONd5s/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Ze is wereldkampioen!quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze in een regenboogtrui rond rijdt.
Heb een beetje het gevoel dat ze Schulting of Jutta wil nadoen ofzo. Stukje aandacht.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn ze allemaal op vakantie zo bezig met poseren voor foto's? Vermoeiend.
Bij de schaatsploeg is dat een stuk spannender dan bij de wielrenploeg inderdaad. Ik verwacht niet dat het één team blijftquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:30 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd welke sponsor erin stapt nu, naar het zich laat aanzien, Jumbo stopt met sportsponsoring.
Plugge/Orie lijken er wel vertrouwen in te hebben.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de schaatsploeg is dat een stuk spannender dan bij de wielrenploeg inderdaad. Ik verwacht niet dat het één team blijft
Die hebben we al eens gehadquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze is wereldkampioen!
Zou een regenboogpak in het schaatsen wel een leuk idee vinden
Doet ze toch goed die Sara Rottenberg.quote:Op woensdag 29 maart 2023 22:40 schreef superniger het volgende:
Jutta staat nu ook op TMZ.
Alles voor de insta likes.
https://www.tmz.com/2023/(...)utta-leerdam-dinner/
Veel exposure valt tegen…met 3 of 4 weekends per jaar heb je het wel gehad.quote:Op woensdag 29 maart 2023 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Plugge/Orie lijken er wel vertrouwen in te hebben.
Wat schaatsen betreft hebben ze natuurlijk de op dit moment verreweg meest commercieel aantrekkelijke schaatsster onder contract en daar kun je als sponsor relatief goedkoop veel exposure voor terugkrijgen. Wel alleen in Nederland.
Het zou wel leuk zijn als de Chris Huizinga'tjes dit niet overleven.
Het gaat ook vooral om het exploiteren van de schaatser in sponsorkleding of in combinatie van de sponsornaam lijkt me.quote:Op donderdag 30 maart 2023 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veel exposure valt tegen…met 3 of 4 weekends per jaar heb je het wel gehad.
Liever hij dan ik, na die Zaanlander documentaire mag die haar hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 06:58 schreef franklop het volgende:
Het volgende dat HEEL Nederland gaat bezig houden; Marcel Bosker en Melissa Wijfje gaan trouwen!
quote:Jutta Leerdam heeft bevestigd dat ze een koppel vormt met You Tuber Jake Paul, die “The Problem Child” als zelfgekozen bijnaam heeft. Daarmee reageert ze op geruchten op onder meer de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.
‘That’s it’, schreef Leerdam bij enkele beelden van hen samen. Jake Paul postte op zijn Instagram: ‘Ik ben Nederlands nu.’
Topschaatsster Jutta Leerdam (24) kroonde zich vorige maand tot wereldkampioene op de 1000 meter, de afstand waarop ze dit seizoen ook alle wereldbekers won. Daarna trok ze op vakantie naar Mexico en de VS, waar ze werd gespot in het gezelschap van You Tuber en aspirant-bokser Jake Paul, die als tiener miljoenen kijkers wist de boeien met prankvideo’s en sindsdien van zijn bekendheid op social media leeft. Hij is intussen ook een bokscarrière gestart, al vocht hij tot dusver vooral tegen andere bekendheden.
Sinds hun gezamenlijke vakantiekiekjes gonsde het van geruchten dat de Nederlandse blondine en de Amerikaanse bad boy een koppel zijn.
Jake Paul werd beschuldigd van oplichting, noemde Covid-19 een hoax, werd aangeklaagd voor een gigantisch lockdownfeest en maakte verboden reclame voor een cryptobedrijf met een bedenkelijke reputatie. Om maar een paar controverses rond hem te noemen.
Tot afgelopen zomer was Leerdam samen met ex-langeafstandschaatser Koen Verweij, maar na vijf jaar kwam een einde aan die relatie.
Ik kijk uit naar de beelden waar hij naar het NK komt kijken en achter Kleintje Pils zitquote:Op maandag 3 april 2023 21:37 schreef Aguero het volgende:
Blijkt dat het toch nog erger kan dan Koen Verweij.
Wat een bijzondere omschrijving.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |