abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:23:34 #94
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206476889
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De inzet is nu wel iets hoger. Die clown kan nu voor onherstelbare schade gaan zorgen.
Hij zal wel weer gaan schreeuwen over verkiezingsfraude en zo
Ik ben inmiddels overleden
pi_206476891
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De inzet is nu wel iets hoger. Die clown kan nu voor onherstelbare schade gaan zorgen.
Daar heb ik grote twijfels aan, eigenlijk, het belang van Twitter wordt nogal eens overdreven, denk ik.
  Forum Admin vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:27:38 #96
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206476911
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar heb ik grote twijfels aan, eigenlijk, het belang van Twitter wordt nogal eens overdreven, denk ik.
Oh ik had het hier over Trump die een tweede termijn gaat dienen :@
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206476926
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_206476936
Er gebeurt werkelijk van alles atm :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:34:32 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206476951
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Waarom bestaan er mensen die zo tergend dom zijn ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206476958
Bring it on :9~

twitter
pi_206476962
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Waarom bestaan er mensen die zo tergend dom zijn ;(
Is een satirische account ;)
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:36:19 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206476968
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Is een satirische account ;)
Oh :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206476983
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:32 schreef Ali_boo het volgende:
Er gebeurt werkelijk van alles atm :D

[ twitter ]
Mijn sarcasme meter slaat uit, is dit hetzelfde Tesla waar nu een strafrechterlijk onderzoek tegen loopt vanwege hun zelf rijdende software?
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:43:33 #104
236264 crew  capricia
pi_206477014
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:34 schreef Ali_boo het volgende:
Bring it on :9~

[ twitter ]
Was toch al bekend? Maandag is ie er weer, dacht ik. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206477021
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
8)7
Biden wil niet eens met Musk om de tafel en iedereen weet waarom. Elon werkt niet mee met de leugens van Biden en democraten, Elon kan je niet omkopen. Daarom zijn ze bang voor Elon. Daarom zou en moet hij beschadigd worden met smaad en laster.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mijn sarcasme meter slaat uit, is dit hetzelfde Tesla waar nu een strafrechterlijk onderzoek tegen loopt vanwege hun zelf rijdende software?
Dit soort posts zijn echt goud. Zoeken zoeken zoeken naar iets wat Elon kan beschadigen. Cancelculture.
Vele apen komen uit mouwen in dit topic.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206477042
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Biden wil niet eens met Musk om de tafel en iedereen weet waarom.
Volgens Kanye West. ( :') :') )NEXT

quote:
Elon werkt niet mee met de leugens van Biden en democraten,
Welke leugens van Biden en Democraten precies?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206477058
quote:

[..]
Biden wil niet eens met Musk om de tafel en iedereen weet waarom. Elon werkt niet mee met de leugens van Biden en democraten, Elon kan je niet omkopen. Daarom zijn ze bang voor Elon. Daarom zou en moet hij beschadigd worden met smaad en laster.
[..]
Dit soort posts zijn echt goud. Zoeken zoeken zoeken naar iets wat Elon kan beschadigen. Cancelculture.
Ik vind SpaceX een gaaf bedrijf, maar alle andere bedrijven en ideeën van Musk de laatste 10 jaar zijn hele en halve scams inclusief Tesla.

Ik snap niet dat de man nog steeds zo populair zijn want zijn meeste scams draaien om het zoveel mogelijk opslurpen van subsidie zonder ooit een product te leveren. De rest is keihard liegen tegen kopers en investeerders.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:48:18 #108
236264 crew  capricia
pi_206477060
Zou eigenlijk wel een lijstje willen zien wie er allemaal geband zijn. :D

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206477073
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:48 schreef capricia het volgende:

[ twitter ]
Want incels kunnen niet wachten om weer eens advies te krijgen van een junk.
pi_206477080
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Was toch al bekend? Maandag is ie er weer, dacht ik. :D
als trump weer terug mag op twitter zit ik er erg aan te denken om mijn account op te zeggen. zou het echt belachlijk vinden dat ze iemand die twitter heeft gebruikt om een coup te plegen teruglaten op dat platform.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:50:36 #111
236264 crew  capricia
pi_206477082
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206477092
quote:

[..]
Een junk die niet wakker durfde af te kicken :')
pi_206477094
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]
We moeten nog zien waar hij praktisch de lijn trekt.

Fascisten zijn niet de zwijgende minderheid. Als je vrije meningen, pseudo wetenschap en Russische staatspropaganda van fascisten online toelaat is de kans dat het onder jongeren meer aanhang krijgt en normaliseert erg groot. Daarmee ook de kans dat je in de toekomst generaties kweekt die dit toepassen in de praktijk omdat het dichter bij de norm komt. Fascisme en democratie zijn twee uitersten. Daarom is zoiets als openlijk fascisme faciliteren iets wat over een generatie kan leiden tot problemen die we zelf gaan kweken bij wijze van experiment.
Wat je niet begrijpt is dat Elon Musk juist Twitter heeft gekocht omdat het al door een fascistische beweging werd gecontroleerd/beheerd. Er zaten te veel werknemers en mods die allemaal belangen hebben bij 1 politieke beweging. FBI ook met het downplayen van Hunter Bidens laptop. Ook allemaal fascistische trekjes. (Met invloed vanuit de democraten)

Op dit moment worden generaties gekweekt die zich afvragen of ze jongetje of meisje willen worden, de woke indoctrinatie, de blm scam. Corona staatspropaganda. Ook allemaal propaganda en zet meer mensen tegen over elkaar. Komt de "normalisatie" ook niet ten goede in vele ogen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dus weer een sterk stukje projectie, Twitter was al een fascistisch bolwerk de laatste jaren. Elon Musk maakt het voor beide partijen weer toegankelijk en een platform waar je over alles mag discussiëren. Ook over vaccins als RIVM of Hugo dat niet leuk vindt.

quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:46 schreef xpompompomx het volgende:

Welke leugens van Biden en Democraten precies?
Biden die zegt dat als je gevaccineerd bent je het niet meer kan verspreiden, bijvoorbeeld ;) En nog tal van meer leugens. Maar dat zal offtopic gaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206477099
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je het idee van fascisten in deze ook verder beargumenteren? Over wie gaat het hier precies en welke criteria zijn er om mensen op die manier weg te kunnen zetten? En op welke manier zou fascisme worden gefaciliteerd?
[..]
Dit. Als Trump weer zijn wellicht soms grappige, maar over het algemeen vrij kinderlijke tweets de wereld in kan sturen zal hem dat meer kwaad dan goed gaan doen.
[..]
Kun je ook onderbouwen waar er hier sprake zou zijn van een complot, of vindt je het gewoon leuk om een andere user op deze manier weg te zetten vanwege een verschil van mening?
Vrij simpel. Er wordt de suggestie gewekt dat er een schimmige wereldwijde/Europese elitaire groep bestaat die met elkaar samenspannen om onwelgevallige meningen uit te bannen.
pi_206477105
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:50 schreef capricia het volgende:

[..]
SPOILER
Nick Fuentes _O-

Ben echt benieuwd waar die over 10 jaar is. Hoop eindelijk uit de kast met een leuke katboy als partner.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:54:16 #116
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206477108
I'm gonna say it.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_206477116
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:54 schreef Mani89 het volgende:
I'm gonna say it.
Naggers?
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:56:09 #118
236264 crew  capricia
pi_206477120
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nick Fuentes _O-

Ben echt benieuwd waar die over 10 jaar is. Hoop eindelijk uit de kast met een leuke katboy als partner.
Ja. Fijn clubje tezamen zo. :+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206477140
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Fella Capricia
pi_206477208
quote:

[..]
[..]
_O-
pi_206477215
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat je niet begrijpt is dat Elon Musk juist Twitter heeft gekocht omdat het al door een fascistische beweging werd gecontroleerd/beheerd. Er zaten te veel werknemers en mods die allemaal belangen hebben bij 1 politieke beweging.
Ik denk dat je wel iets wantrouwender tegenover de heer Musk mag staan. Ik geloof er niks van dat dit de reden is voor iemand om 44 miljard op tafel te leggen. Bovendien moet hij ook nog een aantal banken overtuigen van zijn goede bedoelingen.

Zou hij niet gewoon ordinair de bezem door het bedrijf willen halen, iedereen toelaten onder het mom van "vrijheid van meningsuiting", ondertussen veel meer views etc genereren en dan over 10 jaar met dikke winst weer verkopen ?

(Hij heeft het geld op zich niet nodig, maar ik denk ook weer niet dat Musk nu zo'n nobel mens is).
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_206477226
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 15:08 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Ik denk dat je wel iets wantrouwender tegenover de heer Musk mag staan. Ik geloof er niks van dat dit de reden is voor iemand om 44 miljard op tafel te leggen. Bovendien moet hij ook nog een aantal banken overtuigen van zijn goede bedoelingen.

Zou hij niet gewoon ordinair de bezem door het bedrijf willen halen, iedereen toelaten onder het mom van "vrijheid van meningsuiting", ondertussen veel meer views etc genereren en dan over 10 jaar met dikke winst weer verkopen ?

(Hij heeft het geld op zich niet nodig, maar ik denk ook weer niet dat Musk nu zo'n nobel mens is).
Views genereren is waardeloos als de adverteerders weg lopen. Die strategie heeft Twitter al eens geprobeerd en dat leidde bijna tot een faillesement.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:10:52 #123
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206477229
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:53 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Vrij simpel. Er wordt de suggestie gewekt dat er een schimmige wereldwijde/Europese elitaire groep bestaat die met elkaar samenspannen om onwelgevallige meningen uit te bannen.
Daar zit ook een kern van waarheid in. Ik zou dat niet zien als een complottheorie, want er is geen sprake van een complot. Er worden openlijk steeds meer geroepen voor het inperken van bepaalde meningen en visies omdat dit vermeende 'misinformatie', 'desinformatie' of 'schadelijke' standpunten zou betreffen. Zoals men in de VS op sommige plekken zegt, 'speech is violence' of 'harmful language'. Deze drang voor steeds meer censuur is zorgwekkend te noemen.
quote:

[..]
Volgens mij zijn er ook enorm veel bekendheden die Jordan Peterson volgen. Cristiano Ronaldo stond laatst nog met hem op de foto. Ik begrijp dat hij vanwege zijn politiek incorrecte standpunten niet scoort in bepaalde kringen, maar ik denk niet dat zijn werk enkel een succes is bij vermeende 'incels'.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:50 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
als trump weer terug mag op twitter zit ik er erg aan te denken om mijn account op te zeggen. zou het echt belachlijk vinden dat ze iemand die twitter heeft gebruikt om een coup te plegen teruglaten op dat platform.
Van een coup was geen sprake hoor. Maar het staat je natuurlijk vrij je account op Twitter op te zeggen. Misschien is bijvoorbeeld Reddit een betere plek voor je.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:50 schreef capricia het volgende:

[..]
SPOILER
Het valt wel op dat dit voornamelijk één kant van het politieke spectrum betreft. Maar dat zal wel toeval zijn natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206477231
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Er zijn ook heel wat linkse twitteraars gebanned, overigens, maar die huilen wat minder daarover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')