Hij zal wel weer gaan schreeuwen over verkiezingsfraude en zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De inzet is nu wel iets hoger. Die clown kan nu voor onherstelbare schade gaan zorgen.
Daar heb ik grote twijfels aan, eigenlijk, het belang van Twitter wordt nogal eens overdreven, denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De inzet is nu wel iets hoger. Die clown kan nu voor onherstelbare schade gaan zorgen.
Oh ik had het hier over Trump die een tweede termijn gaat dienenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar heb ik grote twijfels aan, eigenlijk, het belang van Twitter wordt nogal eens overdreven, denk ik.
Is een satirische accountquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom bestaan er mensen die zo tergend dom zijn
Mijn sarcasme meter slaat uit, is dit hetzelfde Tesla waar nu een strafrechterlijk onderzoek tegen loopt vanwege hun zelf rijdende software?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:32 schreef Ali_boo het volgende:
Er gebeurt werkelijk van alles atm![]()
[ twitter ]
Was toch al bekend? Maandag is ie er weer, dacht ik.quote:
Biden wil niet eens met Musk om de tafel en iedereen weet waarom. Elon werkt niet mee met de leugens van Biden en democraten, Elon kan je niet omkopen. Daarom zijn ze bang voor Elon. Daarom zou en moet hij beschadigd worden met smaad en laster.quote:
Dit soort posts zijn echt goud. Zoeken zoeken zoeken naar iets wat Elon kan beschadigen. Cancelculture.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn sarcasme meter slaat uit, is dit hetzelfde Tesla waar nu een strafrechterlijk onderzoek tegen loopt vanwege hun zelf rijdende software?
Volgens Kanye West. (quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden wil niet eens met Musk om de tafel en iedereen weet waarom.
Welke leugens van Biden en Democraten precies?quote:Elon werkt niet mee met de leugens van Biden en democraten,
Ik vind SpaceX een gaaf bedrijf, maar alle andere bedrijven en ideeën van Musk de laatste 10 jaar zijn hele en halve scams inclusief Tesla.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden wil niet eens met Musk om de tafel en iedereen weet waarom. Elon werkt niet mee met de leugens van Biden en democraten, Elon kan je niet omkopen. Daarom zijn ze bang voor Elon. Daarom zou en moet hij beschadigd worden met smaad en laster.
[..]
Dit soort posts zijn echt goud. Zoeken zoeken zoeken naar iets wat Elon kan beschadigen. Cancelculture.
Vele apen komen uit mouwen in dit topic.
Want incels kunnen niet wachten om weer eens advies te krijgen van een junk.quote:
als trump weer terug mag op twitter zit ik er erg aan te denken om mijn account op te zeggen. zou het echt belachlijk vinden dat ze iemand die twitter heeft gebruikt om een coup te plegen teruglaten op dat platform.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Was toch al bekend? Maandag is ie er weer, dacht ik.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Want incels kunnen niet wachten om weer eens advies te krijgen van een junk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Een junk die niet wakker durfde af te kickenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat je niet begrijpt is dat Elon Musk juist Twitter heeft gekocht omdat het al door een fascistische beweging werd gecontroleerd/beheerd. Er zaten te veel werknemers en mods die allemaal belangen hebben bij 1 politieke beweging. FBI ook met het downplayen van Hunter Bidens laptop. Ook allemaal fascistische trekjes. (Met invloed vanuit de democraten)quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We moeten nog zien waar hij praktisch de lijn trekt.
Fascisten zijn niet de zwijgende minderheid. Als je vrije meningen, pseudo wetenschap en Russische staatspropaganda van fascisten online toelaat is de kans dat het onder jongeren meer aanhang krijgt en normaliseert erg groot. Daarmee ook de kans dat je in de toekomst generaties kweekt die dit toepassen in de praktijk omdat het dichter bij de norm komt. Fascisme en democratie zijn twee uitersten. Daarom is zoiets als openlijk fascisme faciliteren iets wat over een generatie kan leiden tot problemen die we zelf gaan kweken bij wijze van experiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dus weer een sterk stukje projectie, Twitter was al een fascistisch bolwerk de laatste jaren. Elon Musk maakt het voor beide partijen weer toegankelijk en een platform waar je over alles mag discussiëren. Ook over vaccins als RIVM of Hugo dat niet leuk vindt.Biden die zegt dat als je gevaccineerd bent je het niet meer kan verspreiden, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
Welke leugens van Biden en Democraten precies?En nog tal van meer leugens. Maar dat zal offtopic gaan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Vrij simpel. Er wordt de suggestie gewekt dat er een schimmige wereldwijde/Europese elitaire groep bestaat die met elkaar samenspannen om onwelgevallige meningen uit te bannen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je het idee van fascisten in deze ook verder beargumenteren? Over wie gaat het hier precies en welke criteria zijn er om mensen op die manier weg te kunnen zetten? En op welke manier zou fascisme worden gefaciliteerd?
[..]
Dit. Als Trump weer zijn wellicht soms grappige, maar over het algemeen vrij kinderlijke tweets de wereld in kan sturen zal hem dat meer kwaad dan goed gaan doen.
[..]
Kun je ook onderbouwen waar er hier sprake zou zijn van een complot, of vindt je het gewoon leuk om een andere user op deze manier weg te zetten vanwege een verschil van mening?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:50 schreef capricia het volgende:
[..]Nick FuentesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben echt benieuwd waar die over 10 jaar is. Hoop eindelijk uit de kast met een leuke katboy als partner.
Ja. Fijn clubje tezamen zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nick Fuentes![]()
Ben echt benieuwd waar die over 10 jaar is. Hoop eindelijk uit de kast met een leuke katboy als partner.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Biden wil niet eens met Musk om de tafel en iedereen weet waarom. Elon werkt niet mee met de leugens van Biden en democraten, Elon kan je niet omkopen. Daarom zijn ze bang voor Elon. Daarom zou en moet hij beschadigd worden met smaad en laster.
[..]
Dit soort posts zijn echt goud. Zoeken zoeken zoeken naar iets wat Elon kan beschadigen. Cancelculture.
Vele apen komen uit mouwen in dit topic.
Ik denk dat je wel iets wantrouwender tegenover de heer Musk mag staan. Ik geloof er niks van dat dit de reden is voor iemand om 44 miljard op tafel te leggen. Bovendien moet hij ook nog een aantal banken overtuigen van zijn goede bedoelingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat je niet begrijpt is dat Elon Musk juist Twitter heeft gekocht omdat het al door een fascistische beweging werd gecontroleerd/beheerd. Er zaten te veel werknemers en mods die allemaal belangen hebben bij 1 politieke beweging.
Views genereren is waardeloos als de adverteerders weg lopen. Die strategie heeft Twitter al eens geprobeerd en dat leidde bijna tot een faillesement.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel iets wantrouwender tegenover de heer Musk mag staan. Ik geloof er niks van dat dit de reden is voor iemand om 44 miljard op tafel te leggen. Bovendien moet hij ook nog een aantal banken overtuigen van zijn goede bedoelingen.
Zou hij niet gewoon ordinair de bezem door het bedrijf willen halen, iedereen toelaten onder het mom van "vrijheid van meningsuiting", ondertussen veel meer views etc genereren en dan over 10 jaar met dikke winst weer verkopen ?
(Hij heeft het geld op zich niet nodig, maar ik denk ook weer niet dat Musk nu zo'n nobel mens is).
Daar zit ook een kern van waarheid in. Ik zou dat niet zien als een complottheorie, want er is geen sprake van een complot. Er worden openlijk steeds meer geroepen voor het inperken van bepaalde meningen en visies omdat dit vermeende 'misinformatie', 'desinformatie' of 'schadelijke' standpunten zou betreffen. Zoals men in de VS op sommige plekken zegt, 'speech is violence' of 'harmful language'. Deze drang voor steeds meer censuur is zorgwekkend te noemen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vrij simpel. Er wordt de suggestie gewekt dat er een schimmige wereldwijde/Europese elitaire groep bestaat die met elkaar samenspannen om onwelgevallige meningen uit te bannen.
Volgens mij zijn er ook enorm veel bekendheden die Jordan Peterson volgen. Cristiano Ronaldo stond laatst nog met hem op de foto. Ik begrijp dat hij vanwege zijn politiek incorrecte standpunten niet scoort in bepaalde kringen, maar ik denk niet dat zijn werk enkel een succes is bij vermeende 'incels'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Van een coup was geen sprake hoor. Maar het staat je natuurlijk vrij je account op Twitter op te zeggen. Misschien is bijvoorbeeld Reddit een betere plek voor je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:50 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
als trump weer terug mag op twitter zit ik er erg aan te denken om mijn account op te zeggen. zou het echt belachlijk vinden dat ze iemand die twitter heeft gebruikt om een coup te plegen teruglaten op dat platform.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:50 schreef capricia het volgende:
[..]Het valt wel op dat dit voornamelijk één kant van het politieke spectrum betreft. Maar dat zal wel toeval zijn natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |