Serieus? Hoe laat?quote:

Hmm, anderhalf uur wachten, vakantie, toch beetje moe, dillemaquote:

Heb jij 'em al gezien dan?quote:Op maandag 17 juni 2024 01:39 schreef GGMM het volgende:
Je gaat maar gewoon slapen.
Zo bijzonder is nou ook weer niet.

Nee ik bedoel de serie.quote:

Dat had ik destijds voor GoT wel over hoor. Ben wel benieuwd naar de reactie van die slet na de dood van haar zoonquote:Op maandag 17 juni 2024 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de serie.
Het is een prima serie, maar geen serie waar je voor opblijft tot 04:00 toch

Matig weer GGMM, ik geef het minimaal een 9. Vond alleen de eindscène een beetje tammetjes vergeleken met *datwaarwijhiernietoverpraten*quote:

Ja het was wel een beetje donker vond ikquote:Op maandag 17 juni 2024 18:10 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Matig weer GGMM, ik geef het minimaal een 9. Vond alleen de eindscène een beetje tammetjes vergeleken met *datwaarwijhiernietoverpraten*

Ik hoop dat de cijfers komende weken steeds hoger wordenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het was wel een beetje donker vond ik
En het irriteert me een beetje dat alle acteurs 2 jaar ouder zijn geworden. Dat is met kind/tiener acteurs niet zo handig.
Maar verder prima!

Dat hoop ik ook. Het heeft er alle potentie voor in ieder geval.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:17 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik hoop dat de cijfers komende weken steeds hoger worden

Ik had letterlijk een recap van een paar minuten voor de aflevering, maar is natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkheid als je het allemaal vergeten bent.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:06 schreef Discombobulate het volgende:
Bruut einde.
Recap van te voren was wel handig geweest trouwens... Moet me nu nog maar even inlezen hoe en wat het ook allemaal ging.

Hier ook, op HBO Max.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had letterlijk een recap van een paar minuten voor de aflevering, maar is natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkheid als je het allemaal vergeten bent.

hoe vergeet je datquote:Op maandag 17 juni 2024 11:55 schreef Blues het volgende:
HBO weer wakker gemaakt hier, bleken we nog een abbo te hebben
Zininin

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |