Kan jij een beetje tof gaan doen met je nerds. En dat je zo op mijn en Nielsch zijn post reageert snap ik helemaal.quote:Op woensdag 26 juni 2024 13:20 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kunnen jullie nerds allemaal een beetje tof lopen doen, maar voor iemand die gewoon casual de serie kijkt gaat het soms inderdaad vrij snel.
Gelachen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 14:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik moesten hier keihard om lachen en vinden dit een leuke anekdote.
Derhalve stuur ik dit door naar mijn vrienden: @:wereldgozer @:rambodirk @:yvonne @:fetx @:nober @:coco @:mortaxx @:oriente @:33r0r
Ik heb niet geklikt en ben trots op mij zelfquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
verdommejoffrey kutkind
kon het niet laten om te kijken.
jullie?
En dan ook gelijk een dikke spoiler voor Knight of the Seven Kingdoms.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
verdommejoffrey kutkind
kon het niet laten om te kijken.
jullie?
Gebeurde heel weinig idd.quote:
Die zit in een dragon pit ver onder de grond.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar is eigenijk die grote draak aan het einde van seizoen 1?
Die is van Aemomd en beschermt King's Landing tegen een mogelijke drakenaanval.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar is eigenijk die grote draak aan het einde van seizoen 1?
op zich is filler niet zo erg, en dat vond ik deze keer ook niet, maar de scene-indeling had veel beter gestructureerd en veel minder verknipt gekund.quote:
HotD is gedetailleerder dan de laatste seizoenen van GoT waren. De dialogen zijn ouderwetser en meer in de stijl van GRRM.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:28 schreef henkklaas1994 het volgende:
Voor de casuele kijken voelt bijna alles wel random. Veel mensen om mij heen hebben moeite om interesse in de serie te houden. Komt voornamelijk omdat ze heel veel dialogen niet kunnen plaatsen. Die recap van HBO is dan ook echt zwaar onvoldoende. Heel veel dingen moest ik alsnog opzoeken, dan is 2 jaar geleden toch iets te lang haha.
Ik heb alleen een (uitgebreide) recap gekeken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ook weer bij. Eerst even seizoen 1 opnieuw gekeken, wel blij dat we dat gedaan hebben, zit je er net wat sneller weer in. Recaps zijn leuk, maar pakken niet alles mee. Seizoen 2 begint weer sterk. Vond ep3 eigenlijk niet echt aanvoelen als filler. Gebeurde genoeg (en niet alleen maar al die pikken), en vond vooral de laatste scene goed gemaakt. Lekkere lange scene. Nog steeds wel meer team black dan green. Ook bij team Black zijn ze niet perfect, maar net wat meer likeable dan al die kids van Allicent
Geniet ik ook erg vanquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:01 schreef Em31 het volgende:
Vond het een prima aflevering, blijft mooi om die hele wereld te zien. Deze keer Harrenhal bijvoorbeeld, wat een triestigheid.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb alleen een (uitgebreide) recap gekeken.
Vond alle afleveringen tot nu toe helemaal prima. Ook de laatste en dat vond ik zeker geen filler idd!
Ik ben noch team zwart noch team groen. Ik ben team Rhaenyra én Alicent en tegen Aegon en Daemon.
Met Aegon, Daemon en ook Aemond heb ik ook echt helemaal niks. Weet weinig van de boeken, maar ik hoop dat ze alle drie een pijnlijke dood tegemoet gaanquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb alleen een (uitgebreide) recap gekeken.
Vond alle afleveringen tot nu toe helemaal prima. Ook de laatste en dat vond ik zeker geen filler idd!
Ik ben noch team zwart noch team groen. Ik ben team Rhaenyra én Alicent en tegen Aegon en Daemon.
Aemond heb ik nog wel een beetje een zwak voor. Rhaenys is niet mijn favoriet, maar vind haar wel o.k en is idd de 'vor' voor Rhaenyra.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[..]
Met Aegon, Daemon en ook Aemond heb ik ook echt helemaal niks. Weet weinig van de boeken, maar ik hoop dat ze alle drie een pijnlijke dood tegemoet gaan
Rhaenys is overigens mijn favoriet in de serie. Komt het vaakst genuanceerd over, beetje de voice of reason voor Rhaenyra ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |