Echt, ik kan best hard slaan * maar misschien is t op zo'n boksbal wel lastiger *quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van mij had je ook weinig kunnen verwachten hoor
Dan hadden ze het over hem dus ... dus dat ie faked om maar niet met het bokstoernooi mee te hoeven doen ... Hij had zich natuurlijk ook gewoon niet aan kunnen melden in het begin..quote:
Omdat je moeilijk aan de haren kunt trekken van die balquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom slaan sommige meiden zo zacht?
Ik ben een watjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:33 schreef Soury het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 oktober 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou denk dat jij ook best wel hard op die boksbal kan slaan hoor
Wat een dom antwoord weer zegquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat je moeilijk aan de haren kunt trekken van die bal
Nouquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat een dom antwoord weer zeg
Beter volgt ze het advies van Martinquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx van Zoe linea recta naar KimK om daar weer door te kleppen..
En wie zijn die volgens jou?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:41 schreef Kakadylo het volgende:
Ga met de mensen om waar je een goed oprecht gevoel bij krijgt en die zich in het begin al ontfermde over je
Zoals als geen nieuw topic openen terwijl last post?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
Er is zo een spelopdracht (want spelshow) en Mexx heeft het alleen maar over relatieproblemen terwijl geen eens relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |