Weet je wie ook een kunstenaar was ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:55 schreef LXIV het volgende:
Deze man is op de eerste plaats een kunstenaar. En als we kunstenaars gaan cancelen omdat ze dingen zeggen of doen die niet in ons straatje uitkomen dan wordt het een hele vlakke wereld

Maar die schilderde ansichtkaarten na.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet je wie ook een kunstenaar was ?
Wat een achterlijke post.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:55 schreef LXIV het volgende:
Deze man is op de eerste plaats een kunstenaar. En als we kunstenaars gaan cancelen omdat ze dingen zeggen of doen die niet in ons straatje uitkomen dan wordt het een hele vlakke wereld
Die ene Oostenrijkse schilder?quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mening <> feit. Waarom maak je van een (niet onderbouwde) mening een feit door in objectieve statements te praten?quote:
Zie je het ontwerpen van sneakers dan als kunst?quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:55 schreef LXIV het volgende:
De naam is mij ook even ontschoten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die ene Oostenrijkse schilder?
Hoe heette hij ook alweer?
Kyrie Irving is het nog steedsquote:Op zondag 30 oktober 2022 08:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Aan de andere kant, deze kunstenaar is zelf de samenwerking aangegaan met het bedrijfsleven want dat bracht een stortvloed aan geld op. Als het bedrijfsleven dan wil stoppen met de samenwerking omdat de kunstenaar in kwestie "kunstzinnige" uitingen doet waar ze het niet mee eens zijn dan is dat natuurlijk gewoon een vrije keuze die de bedrijven ook moeten hebben. Deze kunstenaar mag nog steeds zijn werk uitvoeren, alleen krijgt die er nu wat minder geld voor. Zo is die leef.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:55 schreef LXIV het volgende:
Dat is wat ik bedoel. Daarom is het opvallend dat de val pas komt na een gevalletje van naming the jew.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:39 schreef Jojoke het volgende:
De man komt zijn hele leven al met zoveel weg dat hij gedacht zal hebben dat dit ook wel kan.
Ja, en antisemieten hebben het ook niet gemakkelijk hoor. Dat wordt nog wel eens vergeten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 07:55 schreef LXIV het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:32 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.timesofisrael(...)s-slam-antisemitism/
After ‘Kanye is right’ displayed at football game, sports figures slam antisemitism
‘Kanye is right about the Jews’ projected on screens at Florida stadium during college game; non-profit founded by Patriots owner Robert Kraft plans to air anti-hate speech ad
[ twitter ]
Dat iedereen zo wild wordt om een opmerking van een psychiatrische patient.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat is daar zo hilarisch aan
Ja das opzich niets geks, maar dat grote bedrijven daar dan hun naam aan hangen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat iedereen zo wild wordt om een opmerking van een psychiatrische patient.
Objectief gezien is het ook een achterlijke post, aangezien Lodewijk artiesten en kunstenaars carte blanche lijkt te willen geven. Wanneer jij hatelijke uitlatingen doet, is het niet vreemd dat bedrijven en personen zich van jou afkeren.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mening <> feit. Waarom maak je van een (niet onderbouwde) mening een feit door in objectieve statements te praten?
Het zal me een rotzorg zijn dat die vent zijn pillen niet had geslikt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat iedereen zo wild wordt om een opmerking van een psychiatrische patient.
Zo denkt hij er ook overquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zal me een rotzorg zijn dat die vent zijn pillen niet had geslikt.
Onderhand niet meer. Ik geloof dat het hem nu wel duidelijk is dat deze grap hem zijn imperium heeft gekost.quote:
Maar, wat is specifiek de 'fuck around' in deze dan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:45 schreef Ulx het volgende:
Geen medelijden met hem. Je kunt bedrijven niet verplichten zaken hem te doen.
Fucked around, found out.
Je bent te lui om de OP te lezen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:06 schreef theunderdog het volgende:
Wat is er nu eigenlijk precies zo controversieel aan wat Kayne West heeft gezegd? heb het allemaal niet zo gevolgd. Maar hij heeft toch niet veel meer gezegd dan dat mensen met een Joodse achtergrond het goed doen in Hollywood? dat is gewoon een gegeven. Relatief veel filmmakers zijn van Joodse komaf.
Fantastisch voor hun toch?
" maar als ik wakker ben ga ik death con 3 op het Joodse volk"quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het benoemen van feiten en wat kroegpraat.
Tja...
Ja. Het is een overdrijving. Hij bedoelde daarmee : 'als ik wakker wordt, dan ga ik verbaal het een en ander over hen zeggen'.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:45 schreef Momo het volgende:
[..]
" maar als ik wakker ben ga ik death con 3 op het Joodse volk"
Ja, kroegpraat
quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Het is een overdrijving. Hij bedoelde daarmee : 'als ik wakker wordt, dan ga ik verbaal het een en ander over hen zeggen'.
Maar jij zat uiteraard te wachten op het moment dat hij dit letterlijk ging doen. De wens van de gedachte.
Watquote:Op dinsdag 1 november 2022 08:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Het is een overdrijving. Hij bedoelde daarmee : 'als ik wakker wordt, dan ga ik verbaal het een en ander over hen zeggen'.
Maar jij zat uiteraard te wachten op het moment dat hij dit letterlijk ging doen. De wens van de gedachte.
Ik denk dat hij bedoelde: "Ik maak me zorgen. Als ik wakker ben en mijn kop thee heb gedronken, ga ik een kritische brief naar het internet sturen in de hoop dat er een vruchtbare gedachtewisseling ontstaat."quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uit Madame Tussauds, maar dit gaat over Madame Toussad.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:33 schreef Iblardi het volgende:
Hitler is al jaren geleden verwijderd...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |