Een of andere linkse woke hippie die zich tegenwoordig identificeert als Ye.quote:
Kan me er nog steeds geen voorstelling bij makenquote:Op donderdag 3 november 2022 17:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een of andere linkse woke hippie die zich tegenwoordig identificeert als Ye.
Geeft niet. Je mist er niks aan.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan me er nog steeds geen voorstelling bij maken
Mooiquote:Op donderdag 3 november 2022 17:08 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Geeft niet. Je mist er niks aan.
Ye woke?quote:Op donderdag 3 november 2022 17:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Woke? Hij is extreem conservatief en een christenfundementalist. Op welke manier is hij woke?quote:Op donderdag 3 november 2022 17:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jij bent nu al af in deze discussie.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
yeezus is meer het tegenovergestelde lolquote:Op donderdag 3 november 2022 17:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Moet je even al zijn albums in chronologische volgorde luisterenquote:Op zaterdag 5 november 2022 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ik voel het genie-achtige niet echt. Kan iemand me dat uitleggen? Maar dat ie qua muziek zeker ongelovelijk pro is, dat wel. Alleen ik voel het gewoon nog niet echt.
Gewoon leren luisteren zoals dat met de meeste muziek is. Ik vond The Smiths eerst ook niks. Nu is het één van m'n favoriete bands. Zelfde geldt voor hip hop. Ik kan dat nu ook heel erg waarderen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:56 schreef LeonDavinci het volgende:
Ben ik (richting 40) te oud voor Kanye?
Ik kan me geen enkel nummer herinneren waarbij ik dacht: dat is mooi, wie is deze artiest? (die van hem bleek te zijn)
Of dat nummer moet ik even opslaan om later te kunnen luisteren.
Als het een genie is, waarvan kan ik hem dan kennen?
Ik draag of ken zijn kledingmerk overigens ook niet.
Ik ben niet tegen hè, maar snap niet dat een goede artiest of genie zomaar aan mijn aandacht ontsnapt is.
Ik ken de meeste wel tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |