Zij mogen zich bij ons aansluitenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Aansluiten bij Engeland.
[ afbeelding ]
Zij wilden brexit. Sluit me helemaal nergens bij aan. Koekoek.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Aansluiten bij Engeland.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of mensen die zomertijd willen beseffen dat het dan in de winter heel, heel laat licht wordt.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 05:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bottomline is dat 4 miljoen mensen hebben aangeven dat ze een constante tijd willen (bij voorkeur zomertijd). Dat is minder dan 1%. Er wonen ongeveer 450 miljoen mensen in de EU.
Dus zolang je het niet aan 450 miljoen mensen vraagt telt een meerderheid van de stemmen hebben niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 05:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De enquete was een 'openbare raadpleging'. Er is dus op geen enkele manier te bepalen of het een representatieve weergave is van de bevolking. Hoogstwaarschijnlijk niet, want juist de jankerds die elk half jaar lopen te zeuren, komen hier op af.
Bottomline is dat 4 miljoen mensen hebben aangeven dat ze een constante tijd willen (bij voorkeur zomertijd). Dat is minder dan 1%. Er wonen ongeveer 450 miljoen mensen in de EU.
Nouja, 9:50 ofzo. Heb je wel de zon midden op je wakkere dag, en hij gaat pas rond half 6 onder.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:13 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen die zomertijd willen beseffen dat het dan in de winter heel, heel laat licht wordt.
Misschien ook de zetels in de TK zo gaan verdelen. Gewoon leeglaten als er mensen niet stemmenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dus zolang je het niet aan 450 miljoen mensen vraagt telt een meerderheid van de stemmen hebben niet?
Dan staan de meesten dus in de file met dat extra daglichtquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nouja, 9:50 ofzo. Heb je wel de zon midden op je wakkere dag, en hij gaat pas rond half 6 onder.
Op het hoogst van de winter wel, maar dat is een beperkte periode. Maar nogmaals, snap dat mensen ook eerder op de ochtend licht willen, prima, dan is dat uurtje verzetten een prima compromis wmb.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:34 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dan staan de meesten dus in de file met dat extra daglicht![]()
Zelf interesseert het me niet meer. Ik kan gelukkig mijn eigen dag indelen. Ik heb alleen een ontzettende hekel aan dat gerotzooi met die klok, vooral vanwege de huisdieren die dan van slag zijn.
Wat vind je er achterlijk aan?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Is het raar om de neiging te hebben eenieder die nog met zo'n achterlijk kaartje komt door mijn scherm te trekken en een klap te verkopen?
Die discussie is wel genoeg gevoerd hier, ik ga er geen energie meer in stoppen.quote:
Goede argumentatie wel. Als je zo'n uitspraak doet moet je ook beargumenteren waarom je het als achterlijk ziet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die discussie is wel genoeg gevoerd hier, ik ga er geen energie meer in stoppen.
Begin er dan niet over.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die discussie is wel genoeg gevoerd hier, ik ga er geen energie meer in stoppen.
Wetenschap en objectiviteit zijn achterlijk. Persoonlijke gevoelens en subjectiveit zijn leidend. Daarom.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Goede argumentatie wel. Als je zo'n uitspraak doet moet je ook beargumenteren waarom je het als achterlijk ziet.
Nee het is veel leuker om steeds onze eigen standpunten te blijven herhalenquote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:59 schreef DX11 het volgende:
Kan dit topic anders niet gewoon dicht totdat de overheid echt iets besloten heeft?
UTC+0 in Nederland in de herfst- en wintermaanden nooit na 18 uur licht en in de lente- en zomermaanden nooit na 20 uur licht, maar wel eind juni licht om half vier (3:30) 's nachts. Extreem onpraktisch en dit leidt tot veel winterdepressies door gebrek aan daglicht in de herfst- en wintermaanden.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 08:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Aansluiten bij Engeland.
[ afbeelding ]
We kunnen het ook over luchtigere zaken hebben. Is die spook in jouw ui bijvoorbeeld de Drekkoning?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee het is veel leuker om steeds onze eigen standpunten te blijven herhalen
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We kunnen het ook over luchtigere zaken hebben. Is die spook in jouw ui bijvoorbeeld de Drekkoning?
Jij bent een mod. Is het niet tijd voor een beslissing hierin? Dit topic is echt zwaar nutteloos ondertussen.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:59 schreef DX11 het volgende:
Kan dit topic anders niet gewoon dicht totdat de overheid echt iets besloten heeft?
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent een mod. Is het niet tijd voor een beslissing hierin? Dit topic is echt zwaar nutteloos ondertussen.
Als je elk topic langs deze meetlat legt kan fok straks draaien op twee laptops.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 10:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
[..]
Dit topic is echt zwaar nutteloos ondertussen.
Ik vind het in de zomer altijd schijtirritant dat als ik naar bed wil om half 11 dat het dan nog licht is en er nog mensen massaal in de tuin zitten te lullen e.d.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat er één ding wel universeel gehaat werd in dit topic: dat het al donker is voor je klaar bent met werk. Schijnbaar niet. Ik vind het echt heerlijk dat het nu eindelijk weer gewoon licht is.
Dit topic toont net zoveel felheid als het gemiddelde F1 topic.quote:
Het is pakweg 2-3 weken per jaar nog licht om half 11, stel je niet aanquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind het in de zomer altijd schijtirritant dat als ik naar bed wil om half 11 dat het dan nog licht is en er nog mensen massaal in de tuin zitten te lullen e.d.
Mijn wekker gaat ook niet een uur later de ochtend erna.
Doe mij maar de wintertijd, permanent. Is het in de zomer nog steeds best lang licht maar niet tot in het extreme en heb je in het voorjaar gewoon dat het weer wat vroeger licht is zodat mensen hun nest uit kunnen komen.
half 11 is niet vroeg.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is pakweg 2-3 weken per jaar nog licht om half 11, stel je niet aan
En hoe durven mensen van het leven te genieten
Ze moeten allemaal net als jij vroeg naar bed.
En van het leven genieten kan je ook als het donker isquote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is pakweg 2-3 weken per jaar nog licht om half 11, stel je niet aan
En hoe durven mensen van het leven te genieten
Ze moeten allemaal net als jij vroeg naar bed.
Doordeweeks lig ik dan zeker op bed inderdaad.quote:
Er wordt toch echt gezeikt over mensen die van het leven genieten, heeft niets te maken met licht/donker. Ik vind dat met alle respect echt het meest kansloze gedrag dat er is; zeiken over mensen die plezier hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
En van het leven genieten kan je ook als het donker is
Nee, kan niet want donker, grijs, regen etc. staat gelijk aan dat je beter je polsen door kunt snijden.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
En van het leven genieten kan je ook als het donker is
quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
omdat ze toch geen sociaal leven hebben.
Dat iets een voorkeur geniet betekent niet dat het alternatief zelfmoord plegen is he.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, kan niet want donker, grijs, regen etc. staat gelijk aan dat je beter je polsen door kunt snijden.
Je kent Nattekat niet vanuit het Weer en Natuurrampen forum begrijp ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat iets een voorkeur geniet betekent niet dat het alternatief zelfmoord plegen is he.
Ja en dat is prima. Meer licht in mijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:13 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen die zomertijd willen beseffen dat het dan in de winter heel, heel laat licht wordt.
Inderdaad, in december zal dat licht feitelijk niet in je vrije tijd zijn maar in de avondspits, dat is jammer maar die spits rijdt dan wel iets vlotter door als et nog licht is.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 13:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja en dat is prima. Meer licht in mijn vrije tijd.
Nou en?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:13 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Want iedereen staat in de avondspits?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 16:29 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Inderdaad, in december zal dat licht feitelijk niet in je vrije tijd zijn maar in de avondspits, dat is jammer maar die spits rijdt dan wel iets vlotter door als et nog licht is.
Niet bij een openbare enquete, nee. Er is geen enkele manier om te checken of het een representatieve groep is. Het zegt dus letterlijk niks over de gehele bevolking.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 09:21 schreef D. het volgende:
Dus zolang je het niet aan 450 miljoen mensen vraagt telt een meerderheid van de stemmen hebben niet?
Mooi, he? Dat we dat kunnen als mensheid. Gewoon onze eigen tijd maken. Zomertijd Rulezzzzz! (in de zomer).quote:
Waarom denk je dat het een avondspits heet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |