10 uur 's avonds?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:01 schreef Nattekat het volgende:
De kwalificatie op een normele tijd
Beter dan middernacht omdat ze bang zijn dat er anders niemand voor een concertje blijft.quote:
Ik vond het wel gezellig eigenlijk afgelopen weekend. Lekker nachtbraken met z'n allen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan middernacht omdat ze bang zijn dat er anders niemand voor een concertje blijft.
Kan nu ook toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond het wel gezellig eigenlijk afgelopen weekend. Lekker nachtbraken met z'n allen.
jij was toch een avondmensquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan middernacht omdat ze bang zijn dat er anders niemand voor een concertje blijft.
Mja, het probleem is dat ik ook om 9:00 op kantoor moet zijn en eigenlijk gedurende de week een slaaptekort opbouw waardoor ik rond middernacht toch echt al behoorlijk lig te knikkebollenquote:
Als ie ze alle drie wint, verbreekt hij het absolute record van Schumacheerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:23 schreef Red_85 het volgende:
Check die 'Verstappen''s even in de OP..
Niet. Normaal. Meer.
Jammer van de kwali in Singapore, anders had hij dit weekend het record van Vettel kunnen evenaren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:23 schreef Red_85 het volgende:
Niet. Normaal. Meer.
Gewoon elke race 10 seconden pitstop.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:36 schreef 4-elements het volgende:
Hoop eigenlijk voor de spanning dat iemand anders wint. Of dat hij weer vanaf een lage startplaats moet vertrekken om het spannend te maken.
ah het Jan de Rooy idee. die kreeg standaard altijd een ronde achterstand in de nk rallycross omdat hij een Chevy v8 in zijn dafje had gelepeldquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon elke race 10 seconden pitstop.
Neenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
ah het Jan de Rooy idee. die kreeg standaard altijd een ronde achterstand in de nk rallycross omdat hij een Chevy v8 in zijn dafje had gelepeld
Dat zou een hele interessante race zijn dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:42 schreef PS. het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat een Duitser gaat winnen.
Dat klopt. Maar heb nu wel een TVPtjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou een hele interessante race zijn dan.
Was het niet na Oostenrijk dat Binotto zei dat hij niet zou weten waarom Ferrari vanaf dat moment niet alle races zou kunnen winnen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:23 schreef Red_85 het volgende:
Niet. Normaal. Meer.
Dat was 9 wedstrijden voor het einde dacht ik?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Was het niet na Oostenrijk dat Binotto zei dat hij niet zou weten waarom Ferrari vanaf dat moment niet alle races zou kunnen winnen?
Absoluut. Nu het nieuws nog dat er minder zandbakraces gaan komenquote:
Verkeerde account @Nattekatquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Absoluut. Nu het nieuws nog dat er minder zandbakraces gaan komen
Zeg, ik wil niet in één adem genoemd worden met die nattekrantquote:
Hé!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg, ik wil niet in één adem genoemd worden met die nattekrant
Die vier zijn keihard helaas. Ik las laatst ergens zelfs dat Saudi Arabië twee races wil als het nieuwe circuit klaar is. Ze willen Jeddah behouden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Absoluut. Nu het nieuws nog dat er minder zandbakraces gaan komen
We hebben nieuwe reglementen met nieuwe wagens.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:15 schreef _UserName_ het volgende:
Ik dacht dat Mercedes juist moeite had op hoogtes? Easy win voor RB, hopelijk komt er idd weer wat spanning door een gridpenalty, verneukte pitstop of een 360 van Max.
Nattekat is niet zo vreselijk hoor. Er zijn er veel ergerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeg, ik wil niet in één adem genoemd worden met die nattekrant
Moet red bull er nog eentje?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:10 schreef Starflyer het volgende:
Ook deze race zijn er vijf rookies in de eerste vrije training:
- Pietro Fittipaldi (Haas)
- Nyck De Vries (Mercedes)
- Jack Doohan (Alpine)
- Logan Sargeant (Williams)
- Liam Lawson (AlphaTauri)
Nounou. Hij zegt letterlijk dat ze "op papier" minder last van drag zouden moeten hebben door de hoogt van het circuit. Maar dat het in de praktijk juist net andersom was. En dat hij hoopt dat ze het RB moeilijk kunnen maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:01 schreef tripel7 het volgende:
De traditionele MB 'wellicht winnen we deze keer' - voorspelling is ook weer gedaan: https://www.autosport.com(...)-in-mexico/10390907/
Nog een, ja. Waarschijnlijk Lawson in Abu Dhabi, of Mercedes moet De Vries eerder vrijgegeven.quote:
Ik houd dat niet zo bij, ik weet wel dat volgen makkelijker is met de nieuwe regels. Maar dat ligt in een lijn met ijlere lucht begrijp ik, waardoor Mercedes er nu minder moeite mee heeft?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We hebben nieuwe reglementen met nieuwe wagens.
Misschien was het je ontgaan.
De auto's zijn gewoon zo anders dat alles van voorgaande jaren niet meer relevant is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik houd dat niet zo bij, ik weet wel dat volgen makkelijker is met de nieuwe regels. Maar dat ligt in een lijn met ijlere lucht begrijp ik, waardoor Mercedes er nu minder moeite mee heeft?
quote:
Ik weet het niet hoor, maar in alle scenario's die je schetst heeft Max alsnog gewonnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:15 schreef _UserName_ het volgende:
Ik dacht dat Mercedes juist moeite had op hoogtes? Easy win voor RB, hopelijk komt er idd weer wat spanning door een gridpenalty, verneukte pitstop of een 360 van Max.
Voor de zekerheid nog even terug gebladerd maar vanaf Paul Ricard (24 juli) heeft Verstappen op 1 na alle races gewonnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar in alle scenario's die je schetst heeft Max alsnog gewonnen.
En daarvoor had-ie er ook al 6 in de tasquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor de zekerheid nog even terug gebladerd maar vanaf Paul Ricard (24 juli) heeft Verstappen op 1 na alle races gewonnen
En alles voor RBR.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor de zekerheid nog even terug gebladerd maar vanaf Paul Ricard (24 juli) heeft Verstappen op 1 na alle races gewonnen
Grazi tuttiquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En alles voor RBR.
De crash/fout van Leclerc die dag is echt de beslissing geweest dit seizoen. Dat wisten we toen en dat wist Charles op dat moment ook.
Ferrari had toen net een beetje momentum inderdaad. Sainz die het goed deed in Canada en in Silverstone won, Leclerc die Oostenrijk won waar Verstappen het moeilijk had. Toen plofte de motor van Sainz en in Franrkijk ging Leclerc eraf en toen was het wel klaar met Ferrari.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En alles voor RBR.
De crash/fout van Leclerc die dag is echt de beslissing geweest dit seizoen. Dat wisten we toen en dat wist Charles op dat moment ook.
Breekpunt van het seizoen. Sainz die plofte op het moment dat hij Verstappen naderde, Leclerc die de fout maakte Beausset.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ferrari had toen net een beetje momentum inderdaad. Sainz die het goed deed in Canada en in Silverstone won, Leclerc die Oostenrijk won waar Verstappen het moeilijk had. Toen plofte de motor van Sainz en in Franrkijk ging Leclerc eraf en toen was het wel klaar met Ferrari.
Toch blijf ik dat niet zo'n enorme fout vinden. Het enige wat je ze daarin kwalijk kunt nemen is dat ze niet net als Verstappen die harde banden in de rondjes naar de grid hadden geprobeerd. Ze hadden 2x medium gedaan en voor softs was het te vroeg. Uiteindelijk zie je bovendien dat Sainz het met medium-medium-soft ook bij lange na niet redt in Hongarije. Na een paar rondjes waren die softs er al aan bij de Ferrari's. Ik denk dat Leclerc in Hongarije sowieso nooit had gewonnen, omdat ze simpelweg de banden te snel oprookten. Dat is ook in de races daarna steeds het probleem geweest. Dat ze het met die harde band probeerden in de hoop dat die toch op temperatuur zou komen is achteraf bezien zelfs nog de beste keuze, aangezien M/M/S ook niet werkte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:30 schreef Tijn het volgende:
En na Frankrijk kwam die race in Hongarije. Daar had het moeten gebeuren. Daar kon het tij gekeerd worden. Als Ferrari ergens kon winnen, was het daar.
En toen stuurden ze Leclerc de baan op met harde banden, die niet werkten in de kou en werd-ie 6e
Ik geloof niet dat die man zelf dat soort dingen wilde al is dit wel heel netjes van Seb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt er ook nog een speciale livery bij Red Bull zelf?
Mooi gebaar van Seb inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die man zelf dat soort dingen wilde al is dit wel heel netjes van Seb.
Nee, dat vind ik niet. Ook zonder die fout had Max nu kampioen geweest. Het was wel het moment waarop Max en wij overtuigd raakten van de titel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En alles voor RBR.
Ferrari brak nadat moment. Alles viel in duigen, hun laatste kans op het kunnen lastig maken van RBR en Max. Daarna waren de teksten van het niveau 'we kunnen nog het WK winnen als we alle wedstrijden winnen'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:29 schreef aesop het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Ook zonder die fout had Max nu kampioen geweest. Het was wel het moment waarop Max en wij overtuigd raakten van de titel.
Ik denkt dat vooral de verplichte aanpassing vanwege de flexibele vloer tijdens de zomerbreak erg veel problemen heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ferrari brak nadat moment. Alles viel in duigen, hun laatste kans op het kunnen lastig maken van RBR en Max. Daarna waren de teksten van het niveau 'we kunnen nog het WK winnen als we alle wedstrijden winnen'.
Dus ja, ik vind het wel een breekpunt.
quote:
'Ferrari finding it increasingly difficult to dismiss connection between TD39 and tyre wear'
However, since the summer break they have not added even one to Ferrari's tally while Red Bull have five victories on the trot.
The Scuderia's biggest problem in that period has been tyre wear, something that was not much of an issue before Spa.
Spa was the race where the FIA's TD39 came into effect, the technical directive implemented to not only curb porpoising but also erase a grey area in the regulations that allowed teams to flex their floors more than the allotted 2mm.
It had been speculated before the TD that Red Bull and Ferrari would pay the biggest price, but it seems only Ferrari have suffered.
Hannah godinquote:
quote:There were 13 areas in total where the FIA found adjustments needed to be made to Red Bull’s accounts, including catering costs, sick pay and the value of unused parts that RACER understands exceeded $1m.
Het is een aardig verziekt wereldje, maar dat krijg je algauw als er zoveel geld in omgaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:11 schreef Evenstar het volgende:
...dus -10% windtunnel tijd en 7 miljoen boete voor een overtreding van nog geen half miljoen, terwijl de regels zijn aangepast en er wat onduidelijkheden waren.
Alle drama, alle gezeik, alle haat, allemaal om zo'n klein bedrag en allemaal omdat de FIA de zaken niet op orde heeft en er constant gelekt wordt.
Lekker hoor.
Ik vind die 10% windtunnel tijd echt belachelijk overdreven en die is alleen maar gegeven omdat er gelekt is en er zoveel herrie is gemaakt. Ze konden het nu niet meer afdoen met een boete / reprimande.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:34 schreef Evenstar het volgende:
Die reacties onder nieuwe helmet reveal van Max
Schuimbekken zullen ze! Hier rijdt Max rest van dit seizoen mee.
[ twitter ]
dat heeft 0.0 met twitter te makenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Wat zit Twitter toch vol met zure mensen.
Hoi Hoiquote:
maar hoe dan ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:00 schreef El_Thijs het volgende:
Wel leuk te zien, al die fans.
Als Checo wint hier, dan ontploft het
Daarom als.quote:
Hey boy!quote:
Plan P!quote:
alleen brabant ligt niet op 2200 meter boven zee niveauquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:58 schreef ZaZoe het volgende:
24 graden...bijna net zoveel als in hier in Brabant
Combinatie van pasta en puncture.quote:
Daarom weg ermee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
Dit schema kunnen we helemaal niet mee.
GOATIFI.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie gaat als eerste een muurtje raken dit weekend?
Ik zeg doen.quote:
Verstappen gaat gewoon voor het oude winpercentage van Schumacher.quote:
Zal ie ook niet krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij wilt geen cadeautjes dus zie het niet snel gebeuren
Vettel gaat toch gewoon zijn hoofd aan schilderijen plakken denk ik, vanaf volgend jaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
Wat denken jullie: zal Vettel een rol binnen Red Bull krijgen?
Nee denk dat hij iets met klimaatactivisme gaat doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
Aan schilderijen vastlijmen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nee denk dat hij iets met klimaatactivisme gaat doen.
Vettel gaat lekker DTM rijden oidquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
Had ook niet anders verwacht eigenlijk.quote:
Water is natquote:
Ik vind hem goed alleen nog wat veel rooky. Maar dat slijt nog wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:18 schreef Tijn het volgende:
Die Dooham gaat als de bliksem, hey. Veruit de snelste van alle rookies.
Nog ff snel spioneren voor Red Bullquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:19 schreef Mano_ het volgende:
Wel bijzonder dat De Vries nog voor Merc test. Maar zal ongetwijfeld al besproken zijn
Exact.quote:
Doohanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:18 schreef Tijn het volgende:
Die Dooham gaat als de bliksem, hey. Veruit de snelste van alle rookies.
Had al een lekke band.quote:
Zorgen dat je die fouten niet maakt denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Exact.
Maar zoals Verstappen volgens mij zei: Wat kan je leren van een team dat achter je finisht?
LeKlaar.quote:
Even onder water houden, dan zie je de bubbelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh ja, zijn ze nog aan het plakken?!
Blimey!quote:
20% minder luchtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Even onder water houden, dan zie je de bubbels
Allemaal dezelfde snelheidquote:
Ring-taxiquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vettel gaat lekker DTM rijden oid
10quote:
Was P9 toen hij 'm zettequote:
Waarmee bewezen dat de Soft echt achterlijk veel sneller is dan de Hard.quote:
Die in de wagen zat van Ricciardoquote:
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die in de wagen zat van Ricciardo
Ik sla overquote:
Verkeerde account Chevy.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die bocht ga ik ook altijd op de PS4
Tankslapper?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
De eerste, de tweede of de derde?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
2equote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De eerste, de tweede of de derde?
Smokescreen!quote:
Heb hem al langquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:35 schreef SiGNe het volgende:
Wie heeft er ook allemaal een Jumbo Verstappen auto opgehaald deze week?
Ik heb de mijne vandaag opgehaald, mooi karretje wel, best wel anders dan de auto's van voorgaande jaren.
Ik kom nooit bij de Jumbo, mijn vader heeft 'm wel, zal wel eens ff opletten als ik bij hem ben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:35 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb de mijne vandaag opgehaald, mooi karretje wel, best wel anders dan de auto's van voorgaande jaren.
de 15e opgehaaldquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:35 schreef SiGNe het volgende:
Heb 2 Minichamps van 2015 en 2016, verder niets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:35 schreef SiGNe het volgende:
Scherp.quote:
Met bandjes die een spin meegemaakt hebbenquote:
verkopen, ze staan nu al voor 40 euro op marktplaats dus over een tijdje cashenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jeetje, wat moet je met 15 van die dingen?
Wow, met een beetje geluk heb je straks 450 euro winst. Dat is echt fantastisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
verkopen, ze staan nu al voor 40 euro op marktplaats dus over een tijdje cashen
dit keer wel binnen de 30minutenquote:
Fittipaldi is het haasjequote:
Even wennen aan 2023quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:41 schreef Perox het volgende:
De Mercedes doet nog niet echt mee vandaag.
Die richten zich op de race. En ze hebben met Sjors 45 minuten extra ten opzichte van de restquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:41 schreef Perox het volgende:
De Vries hebben ze natuurlijk op standje GP2 gezetquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:41 schreef Perox het volgende:
Stel je voor dat 'ie sneller is dan Hammie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
De Vries hebben ze natuurlijk op standje GP2 gezet
Gaat nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Stel je voor dat 'ie sneller is dan Hammie.
Russell gaat sneller zijn dan Hamilton.quote:
Volgend jaar ga ik wel voor F1TV.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik hoef geen BMW ix3, zodat ik niet naar de Carglass hoef
Idem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik wel voor F1TV.
Mja, maar ook veel te duur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Heb ik al, heb nu wle nederlands commentaar van viaplay
Goedkoper dan Viaplay..quote:
Vast weer inwendige stokslagen gekregen na Austin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:48 schreef Evenstar het volgende:
Cullen is ook opeens 10 jaar ouder geworden ofzo....
GP Radio is nog altijd een optiequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:48 schreef Evenstar het volgende:
F1TV is, behalve commentaar, prima inderaad. Commentaar is nergens goed wat dat betreft. Viaplay vind ik niks aan, van de kleine stukjes dat ik heb gezien. SkyF1 is nog veel erger dan dat F1TV is en verder heb je weinig keus.
Olav syncenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:48 schreef Evenstar het volgende:
F1TV is, behalve commentaar, prima inderaad. Commentaar is nergens goed wat dat betreft. Viaplay vind ik niks aan, van de kleine stukjes dat ik heb gezien. SkyF1 is nog veel erger dan dat F1TV is en verder heb je weinig keus.
Ziet eruit als een verlepte pr0nstarquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:48 schreef Evenstar het volgende:
Cullen is ook opeens 10 jaar ouder geworden ofzo....
Bedoelde ook dat Viaplay veel te duur is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Goedkoper dan Viaplay..
En ok, je hebt dan geen voetbal en darten maar daar zat ik toch al niet op te wachten.
Je krijgt 4 maanden Viaplay voor hetzelfde bedrag dat F1TV per jaar kostquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedoelde ook dat Viaplay veel te duur is.
wel al 48 jaar oudquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:49 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ziet eruit als een verlepte pr0nstar
Als je van voetbal en darten houdt lijkt 't me wel weer een aanwinst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedoelde ook dat Viaplay veel te duur is.
Kwam even ter sprake, ik stop hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom moet dit gezever in het live topic?
Hij wordt oud.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:53 schreef Tijn het volgende:
Lewis een beetje seniel over de baan aan het zwalken
Verkeerde account Chevy.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ook een groot kampioen zoals Lewis maakt fouten jongens.
Net of hij er iets aan kan doenquote:
Yes, another rare weekly mistake by the GOAT.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ook een groot kampioen zoals Lewis maakt fouten jongens.
FEAR IS THE MIND KILLER.quote:
Mooi genaaid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:59 schreef Starflyer het volgende:
Sargeant komt een ronde tekort voor een superlicentiepunt
Is een grapje.quote:
Knap dat je dat in FP1 al kunt zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ferrari toch sterker dan RB dit weekend?
Blijft grappig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:00 schreef HiDiHo het volgende:
Debris bedankt iedereen voor de kansen afgelopen 3 jaar
Super sneuquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:59 schreef Starflyer het volgende:
Sargeant komt een ronde tekort voor een superlicentiepunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |