abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206463737
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_206463740
jongons dit is mijn 2e op ooit hopelijk zijn jullie vervuld met trots na deze schitterend slechte woordgrap.

excuus alvast.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 27 oktober 2022 @ 10:14:29 #3
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_206464098
Dit gaat niet meer goed komen vanavond vrees ik.
Makkelijk eerste
pi_206464200
Dat Sturm Graz moet je toch kunnen pakken man.

Hoop wel dat het AD ouderwets ernaast zit met die opstelling. Ik kan niet vanaf de aftrap het vreselijke non voetbal duo van Danilo en Dilrosun aan.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 10:30:03 #5
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_206464236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het Feijenoordtopic #2710: Sturm in een Graz water
_O_
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:07:00 #6
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206464580
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:26 schreef Kerftminister het volgende:
Dat Sturm Graz moet je toch kunnen pakken man.
Dat dachten we over NEC, Midgetland en Fortuna ook.

Maar eens, als het gaat om kwaliteit moet je ze pakken. Zou ook wel lekker zijn want dan is overwintering zeker.
pi_206464598
Als de meisjes weer zo'n kutinstelling hebben gaan we er hard vanaf.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:16:40 #8
474254 GurneyIsBestOke
pi_206464700
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:07 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat dachten we over NEC, Midgetland en Fortuna ook.

Maar eens, als het gaat om kwaliteit moet je ze pakken. Zou ook wel lekker zijn want dan is overwintering zeker.
NEC en de Midgets lagen ons totaal niet, dat kunnen we van Sturm niet zeggen. Tussendoor winnen we dan weer met weinig moeite van Twente, AZ en Sparta. Ik ga van het beste uit deze keer, wat bij Europese uitwedstrijden gedurfd is maar goed. Ik hoop wel dat Slot met de aanvallende formatie durft te spelen (dus Geert op rechtsback).
Makkelijk eerste
pi_206464831
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Als de meisjes weer zo'n kutinstelling hebben gaan we er hard vanaf.
Met name Kutje.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:35:24 #10
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206464848
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:33 schreef Oriente het volgende:

[..]
Met name Kutje.
Zeg gewoon Kokcu, idioot.

Verder is dat de beste man van het veld de afgelopen wedstrijden, dus je post slaat helemaal nergens op.
pi_206464869
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zeg gewoon Kokcu, idioot.

Verder is dat de beste man van het veld de afgelopen wedstrijden, dus je post slaat helemaal nergens op.
Niet mijn schuld dat die commentator het zo overdreven uitspreekt waardoor het als Kutje klinkt.

Dan is dit het moment voor hem om Feyenoord erdoorheen te slepen tegen Graz en Lazio.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 14:53:16 #12
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_206466512
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:37 schreef Oriente het volgende:
Niet mijn schuld dat die commentator het zo overdreven uitspreekt waardoor het als Kutje klinkt.

Dit lijkt me meer iets dat je gewoon graag wil horen, ik heb hier verder niemand anders over gehoord.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_206466523
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 14:53 schreef AFCNiels het volgende:

[..]
Dit lijkt me meer iets dat je gewoon graag wil horen, ik heb hier verder niemand anders over gehoord.
waar het hart vol van is stroomt de mond van over
pi_206466745
Volgens Slot steken er een stuk of 2 spelers bovenuit bij Feyenoord, en zit Szymanski daar niet bij. Ook ziet Slot hem als een echte vleugelspeler.

Slot snapt er niet zo veel van.

@DombohetOlifantje1
  donderdag 27 oktober 2022 @ 15:35:27 #15
474254 GurneyIsBestOke
pi_206466798
Een dergelijke palmares hebben aan ontiegelijk domme voorspellingen ieder seizoen en dan nog het lef hebben om te zeggen dat Slot degene is die er niet veel van snapt :D
Makkelijk eerste
pi_206466848
quote:
9s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:26 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Slot steken er een stuk of 2 spelers bovenuit bij Feyenoord, en zit Szymanski daar niet bij. Ook ziet Slot hem als een echte vleugelspeler.

Slot snapt er niet zo veel van.

@:DombohetOlifantje1
Tja Szymanski heeft laten zien dat die exceptionele kwaliteiten heeft. Maar heeft ook laten zien dat het geen garantie is dat hij elke wedstrijd zijn optimale niveau haalt. Iets wat imo alleen Trauner, Hancko en Kökcü wel doen.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 15:42:47 #17
474254 GurneyIsBestOke
pi_206466876
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:40 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Tja Szymanski heeft laten zien dat die exceptionele kwaliteiten heeft. Maar heeft ook laten zien dat het geen garantie is dat hij elke wedstrijd zijn optimale niveau haalt. Iets wat imo alleen Trauner, Hancko en Kökcü wel doen.
Trauner naar mijn mening eigenlijk ook niet. Ik vind dat een heel goede speler maar wel met zijn beperkingen.

Hancko en Kokcu zijn wat dat betreft de enige twee die er echt bovenuit steken. Geert misschien ook als hij niet continu verschoven zou worden (maar dat geldt misschien ook voor Szymanski en Timber).
Makkelijk eerste
pi_206466899
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een dergelijke palmares hebben aan ontiegelijk domme voorspellingen ieder seizoen en dan nog het lef hebben om te zeggen dat Slot degene is die er niet veel van snapt :D
Dat voorspellingen niet uitkomen wil niet zeggen dat ze ontiegelijk dom zijn, Hans. En niet elke voorspelling moet je ook even serieus nemen.
Maar dan alsnog, wat dat uberhaupt te maken heeft met het lef hebben om te zeggen dat Slot er niks van kan is me een raadsel.

Hopelijk worden vroeg of laat jullie ogen ook geopend en gaan jullie inzien dat het gewoon een bald fraud is. :)
pi_206466909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit gaat niet meer goed komen vanavond vrees ik.
Stel je toch niet aan, zeg! Feyenoord is veel te goed voor die Oostenrijkse rommel. Ze moeten zich ka-pot schamen als ze niet winnen.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 15:57:24 #20
474254 GurneyIsBestOke
pi_206466985
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:44 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Dat voorspellingen niet uitkomen wil niet zeggen dat ze ontiegelijk dom zijn, Hans. En niet elke voorspelling moet je ook even serieus nemen.
Maar dan alsnog, wat dat uberhaupt te maken heeft met het lef hebben om te zeggen dat Slot er niks van kan is me een raadsel.

Hopelijk worden vroeg of laat jullie ogen ook geopend en gaan jullie inzien dat het gewoon een vald fraud is. :)
Ik ben er gewoon goed klaar mee dat je in dit topic alleen maar over alles en iedereen (zowel users als spelers/staf) negatief loopt af te geven, zelden met een gefundeerde onderbouwing. Terwijl je zelf ieder seizoen meuk post dat het nooit meer goed gaat komen en dat we gaan degraderen en dat clubs als Sparta of Heracles betere selecties hebben, maar nooit neem je je belachelijke uitspraken terug. Als ik iets doms heb gepost heb ik tenminste nog het lef om toe te geven dat ik fout zat of lach ik mijzelf er over uit. Zodra jij wordt aangesproken op je negatieve kutgedrag schiet je weer de aanval in en ligt het allemaal aan anderen en nooit aan jezelf.

De enige spelers voor wie je nog wel in de bres springt spelers zijn die nog nauwelijks minuten hebben gemaakt, en zodra je hier een argument op terug krijgt ga je weer negatief afgeven. Zoals altijd. Het is harstikke vervelend en je verziekt de complete sfeer hier met je eindeloze uitstroom aan negatieve bagger. Ga nou eens een keer normaal doen, het is niet dat we hier allemaal kritiekloos moeten zijn en geen enkel tegengeluid mogen geven maar bij jou is de insteek echt altijd negatief en de nuance compleet zoek. Het zou fijn zijn als je een keer naar je eigen uitspraken kijkt en denkt 'goh, ik zit er toch wel vaak naast', en dat eens meeneemt als je anderen gaat beschuldigen dat ze er geen verstand van hebben. Zeker in het geval van Slot. Want wat je ook van hem vindt, het is verder voor iedereen duidelijk dat ie er meer van snapt dan jij.
Makkelijk eerste
  donderdag 27 oktober 2022 @ 15:57:53 #21
474254 GurneyIsBestOke
pi_206466987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:46 schreef GandhiHimself het volgende:

[..]
Stel je toch niet aan, zeg! Feyenoord is veel te goed voor die Oostenrijkse rommel. Ze moeten zich ka-pot schamen als ze niet winnen.
Was een geintje naar de slechte woordgrap in de TT van @ThePlaneteer ;)

Ik denk dat het vanavond goed gaat komen, 0-2 :)
Makkelijk eerste
pi_206467021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Trauner naar mijn mening eigenlijk ook niet. Ik vind dat een heel goede speler maar wel met zijn beperkingen.

Hancko en Kokcu zijn wat dat betreft de enige twee die er echt bovenuit steken. Geert misschien ook als hij niet continu verschoven zou worden (maar dat geldt misschien ook voor Szymanski en Timber).
Kökcu is duidelijk onze meest veelbelovende speler en hij heeft echt hele sterke wedstrijden gespeeld, maar er zijn ook zat momenten waar hij het verzaakte en onzichtbaar was. Trauner heeft ons nooit écht in de steek gelaten vind ik, is in elk geval zeker niet minder dan Hancko en Kökcu.
pi_206467029
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ben er gewoon goed klaar mee dat je in dit topic alleen maar over alles en iedereen (zowel users als spelers/staf) negatief loopt af te geven, zelden met een gefundeerde onderbouwing. Terwijl je zelf ieder seizoen meuk post dat het nooit meer goed gaat komen en dat we gaan degraderen en dat clubs als Sparta of Heracles betere selecties hebben, maar nooit neem je je belachelijke uitspraken terug. Zodra je wordt aangesproken op je negatieve kutgedrag schiet je weer de aanval in en ligt het allemaal aan anderen en nooit aan jezelf.

De enige spelers voor wie je nog wel in de bres springt spelers zijn die nog nauwelijks minuten hebben gemaakt, en zodra je hier een argument op terug krijgt ga je weer negatief afgeven. Zoals altijd. Het is harstikke vervelend en je verziekt de complete sfeer hier met je eindeloze uitstroom aan negatieve bagger. Ga nou eens een keer normaal doen, het is niet dat we hier allemaal kritiekloos moeten zijn en geen enkel tegengeluid mogen geven maar bij jou is de insteek echt altijd negatief en de nuance compleet zoek. Het zou fijn zijn als je een keer naar je eigen uitspraken kijkt en denkt 'goh, ik zit er toch wel vaak naast', en dat eens meeneemt als je anderen gaat beschuldigen dat ze er geen verstand van hebben. Zeker in het geval van Slot. Want wat je ook van hem vindt, het is verder voor iedereen duidelijk dat ie er meer van snapt dan jij.
Sow, meltdown.

Verder een gigantisch jankverhaal, doen we helemaal niks mee. Als je mijn posts niet leuk vindt lees je ze toch lekker niet. Sowieso fascinerend hoe druk mensen zich kunnen maken om een internetforum als ik al die emotionele uitbarstingen zie die hier regelmatig voorbij komen. :D
pi_206467034
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:44 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Hopelijk worden vroeg of laat jullie ogen ook geopend en gaan jullie inzien dat het gewoon een bald fraud is. :)
Dat de lofzangen best genuanceerder kunnen af en toe, mwoah, oké. Maar deze take :')
  donderdag 27 oktober 2022 @ 16:08:55 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206467053
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:44 schreef Pistolero het volgende:
Hopelijk worden vroeg of laat jullie ogen ook geopend en gaan jullie inzien dat het gewoon een bald fraud is.
Hij is wel een goeie trainer maar geen wonderdokter, dat het vorig seizoen snel in en bij elkaar paste was mooi maar dat heb je gewoon niet zo vaak, plus dat er geen druk was en dat dat ligt nu gewoon anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')