SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was niet de bedoeling, dacht dat je op mij wachtte, verander de TT maar, was geen bewuste kaap ...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:48 schreef chufi het volgende:
Ik dacht dat je niet wou openen en nu word ik gekaapt !!!
Ok het is niet anders ... Zoe was OK
Boeien man ... ik maak me er verder niet druk om ... tegen de tijd dat ik starks weer wakker wordt is er vast al weer een ander topic ...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling, dacht dat je op mij wachtte, verander de TT maar, was geen bewuste kaap ...
Ik dacht volgende week woensdag...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:09 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Wanneer zijn eigenlijk de stemmingen voor de manager van de maand?
Ja, ook dat. Hoeveel brood telt ze dan? Denk dat een beetje eter makkelijk 4 sneden achterover douwt. En daar moet dan boter en beleg op. Nu is het het goedkoopste als ze kaas aan het stuk kopen en de kaasschaaf gebruiken, maar ik denk dat ze liever plakjes kopen? En dan nog koffie, thee, jus'tje en/of melk. Of 2 brood en een schaaltje yoghurt, met iets te drinken. Ik denk niet dat je dat haalt voor 2 euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben trouwens wel benieuwd, mocht Esther manager worden... hoe ze haar all inclusieve ontbijt ā 1 euro pp voor elkaar gaat krijgen...
Gaat ze echt nooit redden... vrouw van de catering...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Hoeveel brood telt ze dan? Denk dat een beetje eter makkelijk 4 sneden achterover douwt. En daar moet dan boter en beleg op. Nu is het het goedkoopste als ze kaas aan het stuk kopen en de kaasschaaf gebruiken, maar ik denk dat ze liever plakjes kopen? En dan nog koffie, thee, jus'tje en/of melk. Of 2 brood en een schaaltje yoghurt, met iets te drinken. Ik denk niet dat je dat haalt voor 2 euro.
Ja ik ving ook zoiets op, dan gaat het wel snel...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:49 schreef R0T29 het volgende:
JW speculeert dat er straks 3 per maand wegmoeten
Ooh gezellie... goeie keus..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:50 schreef R0T29 het volgende:
Zo te horen gaat Erik op date met Moraima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |