in december was zijn zoontje jarig toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:55 schreef puzziepie het volgende:
Laat Isaac lekker naar zijn vrouw en kinderen gaan
Kan. Niet iedereen is hetzelfde. Maar Wanda mag ook best haar muil houden. Zij ziet ook hoeveel het Maddy doet, en ze gaat gewoon door.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef puzziepie het volgende: [..] Dat heeft te maken met een ruggengraat hebben
Volgens mij welquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
in december was zijn zoontje jarig toch?
gelukkig doet Isaac dat bij iedereenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:56 schreef puzziepie het volgende:
Isaac is het eens met JW .. straks hem weer slechtpraten en uitlachen.
Ja , eerlijke Isaacquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig doet Isaac dat bij iedereen
Of Maddy kan eens haar muil houden maar dat blijkt ook best wel lastig.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan. Niet iedereen is hetzelfde. Maar Wanda mag ook best haar muil houden. Zij ziet ook hoeveel het Maddy doet, en ze gaat gewoon door.
ik sla overquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
Erik en Moraima, nog niet vaker samen gezien
Dat is een ander verhaalquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Of Maddy kan eens haar muil houden maar dat blijkt ook best wel lastig.
De keuze is niet echt geweldigquote:
Dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
de 2 laatste topics 50 min
moet dat zo straks??
nee moet nog snellerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:59 schreef mario390 het volgende:
de 2 laatste topics 50 min
moet dat zo straks??
Ja echt een lafaard maar denk wel dat hij ver gaat komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:00 schreef puzziepie het volgende:
JW lekker hypocriet aan het lullen![]()
Vindt van alles , roept van alles maar laat het altijd afweten
Ja we gaan te langzaamquote:
het kan niks het wil niks het doet niksquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:00 schreef puzziepie het volgende:
Maar het maakt me niet uit hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:00 schreef puzziepie het volgende:
3 topics in 50 minuten moet te doen zijn.quote:
jaaaaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 topics in 50 minuten moet te doen zijn.
Erik technisch praatje over zijn werk. Vraag me af hoeveel mora hier van snapt...quote:
0,0quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Erik technisch praatje over zijn werk. Vraag me af hoeveel mora hier van snapt...
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
in 6 weken kann ik sowiezo nur meerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te doenquote:
die stem van erik is ook niet echt prettigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:03 schreef Ireth het volgende:
Mora: ah ja precies, je doet het goed!!!
teruglezen heeft geen zin ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
in 6 weken kann ik sowiezo nur meer
vanaf nachmiddag volgen en niet teruglezen
en het gekraakquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:04 schreef pingu66 het volgende:
Die microfoon van Moirama kan wel uit met dat gerochel en gehoest.
Dit geeft al goed weer hoe hij zijn managersspeech zou houdenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die stem van erik is ook niet echt prettig
Welke tub ... Oh de Hottube .... gaat ie er met Wanda in en zn verborgen fles wodka aanbreken?quote:
Maak je niet drukquote:
Elkaars rug wassenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke tub ... Oh de Hottube .... gaat ie er met Wanda in en zn verborgen fles wodka aanbreken?
Wel romantischquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit hun verlate date is
Ze gingen toch wandelen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit hun verlate date is
Hij zoekt verlichting voor Moraimaquote:
Humorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
De regie brengt even een lamp in beeld.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zoekt verlichting voor Moraima
Tadaa!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
De regie brengt even een lamp in beeld.
Ja , maar misschien omdat ze eerder op de avond niet naar buiten mochten?quote:
Echt he.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:07 schreef Ireth het volgende:
Kleurgebruik, verlichtingsarmatuur, lux, lichtberekeningsapparatuur...
Kan iemand Mora redden van deze man??
Omdat die microfoon waarschijnlijk in haar boezem ligtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en het gekraak
als ze niet hoest kraakt ze
Heeft een sugardaddy dusquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:16 schreef Ireth het volgende:
Erik vraagt nu aan mora wat zij heeft gedaan... ze is aan het rentenieren en verder hoeft ie niet alles te weten![]()
En vervolgens noemt ze 700 banen/functies op
Als tester/proefpersoon?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:23 schreef FreshFruit het volgende:
Moira heeft in een spekfabriek gewerkt.
Kwaliteitscontrole.quote:
Daar kun je niet van rentenieren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee een rijke ex man denk ik, alimentatie
6 kinderen bij 10 mannenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee een rijke ex man denk ik, alimentatie
Mag best hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:33 schreef pingu66 het volgende:
Als myrthe nu eerst kleren aantrekt ipv naakt onder die handoek staan praten.
Ze gaat niet bij hem slapen dit weekend maar hij mag wel bij haar komen slapen (als hij wint). Zoiets.quote:
Ze stelt zich heel afhankelijk op , en dat na een paar kusjes . Ik kan niet tegen dat soort mensen die ineens alles laten vallen voor een ventquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaat niet bij hem slapen dit weekend maar hij mag wel bij haar komen slapen (als hij wint). Zoiets.
Nou gefeliciteerd dan met die afgelikte boterham Martin (al geloof ik geen barst van al die vrouwen die hij zegt te hebben gehad)quote:
Het zijn twee vermoeiende figuren dus veel plezier samenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd dan met die afgelikte boterham Martin (al geloof ik geen barst van al die vrouwen die hij zegt te hebben gehad)
Ik vind het ook 'apart'quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:49 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet niet wat ik denken moet van GJ en Alicia.
Klopt ook nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:50 schreef spapaars het volgende:
Marciano wil niet naar bed, Kim zal dan wel haar periode hebben.
Rupi heeft Ima aan de kettingquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:50 schreef Verida het volgende:
[..]
er kan toch helemaal niet gestemd worden op rupert?
Babette heeft er wel een mening overquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:49 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet niet wat ik denken moet van GJ en Alicia.
Kloptquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:50 schreef spapaars het volgende:
Marciano wil niet naar bed, Kim zal dan wel haar periode hebben.
Niet alleen die 2, het is opvallend hoe ze altijd kandidaten van elke leeftijd weten te vinden en toch allemaal onvolwassen gedrag vertonen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zijn twee vermoeiende figuren dus veel plezier samen
Wat ouderwetsquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
Kim K is nu f vies voor Marciano dus ...
Ja, en geen buitenvrouw daar waar hij naar toe kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
En die mening is?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babette heeft er wel een mening over
Zegt hij dat of verzin jij datquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
Hij heeft wel ff kip tandoori geneden van de week hoor en flipte de pan uit omdat hij 300 ml crčme fraîche te kort kwamen Isaac dat voor hem oploste door hem wat yoghurt te lenen. ( wat overigens een best duur gerecht was hij had het overcën Barkie ( is dat 100Ī?)quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:48 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano ligt de hele tijd met KimK in bed maar zegt ondertussen hoe je moet bouwen en koken zonder ooit iets te doen
Dat zit hij te verzinnen. Want ik kijk al 20 minuten naar marciano en hij zegt geen woord over Kimquote:
Dat mag toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Als mensen NIET op Jeffrey stemmen dan stemmen ze expliciet tegen Jeffrey met al die onzin van Ima en Esther
Volgens mij hebben de ouderwetse mannetjes hier voor Marciano ingevuld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:55 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch wel heel bijzonder in deze tijd, een dergelijke houding van marciano
En zo komt het gelul weer in de Cos.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zit hij te verzinnen. Want ik kijk al 20 minuten naar marciano en hij zegt geen woord over Kim
Ja waarom niet ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zit hij te verzinnen. Want ik kijk al 20 minuten naar marciano en hij zegt geen woord over Kim
Dat mag ik hopen,maar laatst was hij haar voeten aan het masserenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
wordt dat wat of is het meer een soort vader dochter dingetje ?
hoezo ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
dat zie ik overalquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen,maar laatst was hij haar voeten aan het masseren
Want dat geweldige, volledig afgetimmerde plan van Jef stond als een huis?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Als mensen NIET op Jeffrey stemmen dan stemmen ze expliciet tegen Jeffrey met al die onzin van Ima en Esther
Volgens mij komt die informatie van Kim zelf, ze had er nogal last van, en een pijnlijke buik.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En zo komt het gelul weer in de Cos.
Oh en jij spreekt altijd de waarheid ... Beetje saai wel om eerlijk te zijn ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
En toen zei ze dat Marciano fucking vies van haar is nu?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij komt die informatie van Kim zelf, ze had er nogal last van, en een pijnlijke buik.
En scheten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij komt die informatie van Kim zelf, ze had er nogal last van, en een pijnlijke buik.
Heb je dat gehoord ? Was dat op de streams?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Want dat geweldige, volledig afgetimmerde plan van Jef stond als een huis?
Het was toch allemaal niet veel soeps.
üijn pijn wegen ongestelt?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom zou je hier onzin gaan plaatsen om een deelnemer behoorlijk negatief te belichten. Ga lekker in een sc verhaaltjes verzinnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh en jij spreekt altijd de waarheid ... Beetje saai wel om eerlijk te zijn ...
Nee, maar normaal gesproken lag hij al een uurtje of 3 in bed, en nu loopt hij daar nog rond.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En toen zei ze dat Marciano fucking vies van haar is nu?
Kim zei er iets over tegen Wanda gisteren ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja duhquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dat gehoord ? Was dat op de streams?
Hij ligt toch ook gewoon bij haarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Kim zei er iets over tegen Wanda gisteren ofzo.
Dat ze snapt dat hij geen sex wilt dan, maar gewoon bij haar liggen moet toch kunnen?
Waarop Wanda gilde zei dat Ivor en zij gewoon sex hebben onder de douche als ze ongesteld is
wanda is echt smerig gadverdammequote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Kim zei er iets over tegen Wanda gisteren ofzo.
Dat ze snapt dat hij geen sex wilt dan, maar gewoon bij haar liggen moet toch kunnen?
Waarop Wanda gilde zei dat Ivor en zij gewoon sex hebben onder de douche als ze ongesteld is
Jesus .. hoelang denk je dat dit nog leuk blijft als alles serieus en juist geschreven hier wordt gepost ?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je hier onzin gaan plaatsen om een deelnemer behoorlijk negatief te belichten. Ga lekker in een sc verhaaltjes verzinnen.
Ok je snapt de cos dus nog steeds niet, kan gebeurenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jesus .. hoelang denk je dat dit nog leuk blijft als alles serieus en juist geschreven hier wordt gepost ?
Toen was ze nog niet ongesteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij ligt toch ook gewoon bij haar
Commentaar ... moet dat de waarheid zijn ? Ik denk dat jij het niet begrijptquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok je snapt de cos dus nog steeds niet, kan gebeuren
Onzin als feiten brengen is ronduit kutquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Commentaar ... moet dat de waarheid zijn ? Ik denk dat jij het niet begrijpt
dan neem ik mijn woorden terugquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de ouderwetse mannetjes hier voor Marciano ingevuld.
Hij had gewoon nog geen zin om naar bed te gaan.
Dat is dan voor het eerst.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de ouderwetse mannetjes hier voor Marciano ingevuld.
Hij had gewoon nog geen zin om naar bed te gaan.
Omdat hij in gesprek is. Tjonge jonge zeg.quote:
Wie zegt dat het onzin is ... Het is een aanname en dat kan soms best waar zijn .. zeker in een RLS waar niet iedereen altijd de waarhied zegt en het juist dus regelmatig gissen blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Onzin als feiten brengen is ronduit kut
Kim vindt het zelf fijn om een man te verzorgen. Ik vind het helemaal prima, daar hoeft inderdaad niemand iets van te vinden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dan neem ik mijn woorden terug
alhoewel marciano wel regelmatig ouderwetse ideeen heeft, maar het ligt ook wel aan KimK om daar mee in te stemmen, ze kan ook weerwoord geven.
Jij brengt het als feit. Nu klaar aub.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zegt dat het onzin is ... Het is een aanname en dat kan soms best waar zijn .. zeker in een RLS waar niet iedereen altijd de waarhied zegt en het juist dus regelmatig gissen blijft
Soms blijken mijn feiten waarheden te zijn .. puntquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij brengt het als feit. Nu klaar aub.
Leuk projectquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim vindt het zelf fijn om een man te verzorgen. Ik vind het helemaal prima, daar hoeft inderdaad niemand iets van te vinden.
Jasper wil beter leren schaken, hij en Marciano willen gaan proberen een schaakbord te maken.
Ik vind het wel een leuk gesprekquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat hij in gesprek is. Tjonge jonge zeg.
Kim is gewoon dom, hij heeft de tactiek van aantrekken en afstoten, ik vind je lief, en daarna je hebt een dikke reet., vrouwen als Kim gaan dan nog meer hun best doen ipv sodemieter nu maar op.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Kim vindt het zelf fijn om een man te verzorgen. Ik vind het helemaal prima, daar hoeft inderdaad niemand iets van te vinden.
Jasper wil beter leren schaken, hij en Marciano willen gaan proberen een schaakbord te maken.
Je verwoordde het alsof het net echt zo besproken is, terwijl marciano al de hele tijd over andere zaken zit te praten met Jeffrey en Jasper. Het gaat om de manier waarop je het brengt. Wees dan duidelijk dat je zit te speculeren. Mensen die de andere stream volgen of terug lezen, nemen het aan voor wat jij hebt gezien, dus als feiten. En dat is gewoon irritant.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms blijken mijn feiten waarheden te zijn .. punt
Je feiten blijken waarheden te zijn? En dat moeten we bijzonder vinden?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms blijken mijn feiten waarheden te zijn .. punt
Ja, en ze hebben elkaar ook wel wat laten uitpraten wat fijn isquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Fijn dat er eens een gesprek is met wat tegenstand ipv dat elkaar naar de mond praten
En daarna wordt er verdacht veel fruit besteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:14 schreef chufi het volgende:
Morgen gaat er weer een toeter... Zeker weten
Fruit is altijd goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
En daarna wordt er verdacht veel fruit besteld.
zoiets ... als het al niet achter ligt .... voor bv Berend , want die moest vers fruit en groente.. Maar Wande de alles weter koopt alles in kant-en-klare zakjes want ze kan zelf niet kopen ... Dus er was nooit iets echt vers. Maar goed Wanda ligt er uit en vanaf nu wordt alles beterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien wel in de aanbieding , want dit kan de Jumbo onmogelijk weer verkopen aan echte klantenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze willen de macht in handen houdenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:23 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik denk dat Isaac het wordt in december, daar is de groep te dom voor. Jij (Jasper) moet het in januari doen. Doorzetten! Ik zie alles in......
Waarom niet? Het meeste is gewoon in de groentenkisten blijven liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel in de aanbieding , want dit kan de Jumbo onmogelijk weer verkopen aan echte klanten
aanname neem ik aanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze willen de macht in handen houden
Ik denk dat Isaac slimme is dan Jasper en Jeffrey. ( en Jasoer zonder Jeffrey weinig vörsteldvin dit spel)quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:23 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik denk dat Isaac het wordt in december, daar is de groep te dom voor. Jij (Jasper) moet het in januari doen. Doorzetten! Ik zie alles in......
Jasper is tot nu toe gewoon een aanhangsel van Jeff, loopt netjes in de pas.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac slimme is dan Jasper en Jeffrey. ( en Jasoer zonder Jeffrey weinig vörsteldvin dit spel)
Dat ben je al jaren tegen mij om eerlijk te zijn ... dus over en uit ..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent stomvervelend als ik het zeggen mag
off topic! Daar heb je toch zo'n hekel aan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent stomvervelend als ik het zeggen mag
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
Wanda vindt iemand zo'n sukkel ? Jappie ?
volgens mij Imidininiquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
Moeilijk te zeggen ze heeft er elke dag wel 1 die ze een sukkel vindtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen ze heeft er elke dag wel 1 die ze een sukkel vindt
gisteren zijn in 1,5 uren 2 sofas op gewezen maar dequote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:36 schreef spapaars het volgende:
Genoeg mensen nog wakker voor 2 cams, alleen daarom al was DGK en Utopia zoveel beter.
Jeff volgens mijquote:
Vandaag gok ik op Berendquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen ze heeft er elke dag wel 1 die ze een sukkel vindt
Slaat echt nergens op, Jeff is samen met anderen druk geweest met die overkapping, vond dat ook leuk om te doen. Bern vindt het cool om Sasha steeds te aaien en te kaarten. Wow, ja dan ben je echt een toevoeging in de loodsquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff volgens mij
Bern vindt het net kleine jongetjes die niks leuk willen vinden omdat ze dan niet cool zijn
Ik vind het wel een rake typering
Middelvingers, really?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op, Jeff is samen met anderen druk geweest met die overkapping, vond dat ook leuk om te doen. Bern vindt het cool om Sasha steeds te aaien en te kaarten. Wow, ja dan ben je echt een toevoeging in de loods
Dat gaat haar helemaal niet lukken. Gespartel in de rondte omdat ze aan de verliezende hand is.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda vindt Jeff een gevaarlijke speler en daarom wil ze hem eruit hebben, zegt ze tegen Bern
Ik denk dat er ondertussen meer zijn die Wanda zat zijn, maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat haar helemaal niet lukken. Gespartel in de rondte omdat ze aan de verliezende hand is.
zijn de 2 lesbisch?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
Babs en Wendy weer eens samen in bed ... Marciano kruipt ook naast KimK
Ja, ik ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff volgens mij
Bern vindt het net kleine jongetjes die niks leuk willen vinden omdat ze dan niet cool zijn
Ik vind het wel een rake typering
Ik zou er niet om wakker liggen als ik jou wasquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:47 schreef mario390 het volgende:
misschien hadden ze deze week nachmiddag geen sex om dat kim
gisteren avond zei hij will geen sex
doe ik nie bij deze reguie missen we sowiezo altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er niet om wakker liggen als ik jou was
Iets te ver gezocht. Je lijkt wel een Babette hoor. :-)quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:44 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, ik ook!
Ik denk overigens ook, dat Jeffrey vroeger veel negatieve zaken meegemaakt heeft.
Want, de paar momenten dat hij in het nauw kwam reageren met "je kan niks, je bent niks". Hoe vaak zal dat tegen hem gezegd zijn vroeger..... ?
Rupert en Leila.quote:
Ik lees wel eens dat Babette hier als psychologe weggezet wordt. Ik werk in die sector, dus dat zou kunnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Iets te ver gezocht. Je lijkt wel een Babette hoor. :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze slapen overdag ook regelmatig ff ... in de bank of buiten op het gras nu het nog mooi weer is ...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:03 schreef mario390 het volgende:
kim d ,babette niet wakker?
werden wel moe zijn de zijn tot half
4 vanacht gewezen ,kim d is geslapen
maar om 4 was zij ook nog en keer in
de loods
Babette is echt een psycholoog in opleiding.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik lees wel eens dat Babette hier als psychologe weggezet wordt. Ik werk in die sector, dus dat zou kunnen.
Ik noem geen namen ... kraakte de mic?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
Stampt daar even iemand de trap op.
Chufi wederom.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:09 schreef FreshFruit het volgende:
Stampt daar even iemand de trap op.
Dat zou wel mooi zijn, wordt wel weer tijd, het kakt een beetje in ....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
Iedereen vroeg nar bed !?? Morgen een uithoudings verdientest vermoed ik , maar ik weet het niet zeker ...
Wel weer 24 uur dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, wordt wel weer tijd, het kakt een beetje in ....
Dat deed ze ook gelijk nadat het spel was afgelopen ... 1 appel voor Berend .. had 2 stuks gedaan en masterquote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het een mooi moment dat Zoe vroeg wat Berend van haar fruit wilde hebben ....
Er waren er best wel wat nog wakker, maar niet meer op de streams.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
Iedereen vroeg nar bed !?? Morgen een uithoudings verdientest vermoed ik , maar ik weet het niet zeker ...
Denk dat het een tactische zet was, hoewel Zoe en tactisch ....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:33 schreef chufi het volgende:
Dat deed ze ook gelijk nadat het spel was afgelopen ... 1 appel voor Berend .. had 2 stuks gedaan en master
Wie know ... zo be itquote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er waren er best wel wat nog wakker, maar niet meer op de streams.
Ja nee daarom Zoe idd ... lief ,... maar denk wel tactisch zoals ze er daarna over door ging tegen iedereen weer elke keer ...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Denk dat het een tactische zet was, hoewel Zoe en tactisch ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |