piepertquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:30 schreef mario390 het volgende:
wanneer het over poep gaat vind ik grappig
maar niet masturbatiebloed![]()
Je zou toch een keer de rode zee moeten bevarenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:30 schreef mario390 het volgende:
wanneer het over poep gaat vind ik grappig
maar niet masturbatiebloed![]()
ik versta t nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:32 schreef engine het volgende:
Mexx is ook weer ergens boos over. Die is nog veel erger.
Laatst zei ze dat ze een tip had gekregen van 'achter' om soms gewoon te zeggen dat ze een mail heeft gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zegt dat Maddy heeft gelogen over de mail van de Febo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de tommylee situatiequote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx is nu weer geirriteerd over iets wat Martin met GJ heeft besproken.
Mexx : 'Dat was vertrouwelijk'
Schandaaaaligquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Martin had een gesprek doorgeluld
van mexx en hem
aan GJ
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:35 schreef mario390 het volgende:
en bij me is erst 19:27 op stream
dat bedoelt kim k verteld erst over
ongestelt
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, dank voor alle tags vandaag, ben wel even bezig vrees ik ......![]()
[ afbeelding ]
Een meeloper en leugenaar - 26 oktober 2022.is dat wendy en nadir ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bloed lekker gastquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:35 schreef mario390 het volgende:
en bij me is erst 19:27 op stream
dat bedoelt kim k verteld erst over
ongestelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |