Beter staat er een Russische V op die het Kremlin opblaastquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:30 schreef havanagila het volgende:
[..]
Soms lijkt ie wel een regelrechte kopie van dit.
Daan gaat de NATO bommen op Poetin gooienquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De Volkskrant, dat staat er toch? In het live-blog.
Poetin geeft vanavond een belangrijke toespraak over buitenlandpolitiek en zal vragen beantwoorden. Waarnemers vrezen escalade van de oorlog.
Over domme vragen gesproken!![]()
Het is пататquote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:42 schreef Qarrad het volgende:
Als die goeie man daar zoveel goed doet dan wil ik wel voor een keertje friet zeggen met een welgemeende hallee erbij.
Ai dat zijn geen misselijke jongens. Jarenlange gevechtservaring en opgeleid door de VS.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rusland recruteert Afghaanse commando's
En dat integreren ze zomaar zonder problemen even in het extreem starre top-down geleide leger van Rusland?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Ai dat zijn geen misselijke jongens. Jarenlange gevechtservaring en opgeleid door de VS.
Dit is 60.000 Syriërs 2.0.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Ai dat zijn geen misselijke jongens. Jarenlange gevechtservaring en opgeleid door de VS.
Daar zitten ze om te springen zeg. Je moet het beste uit ze halen. Geef gewoon aan welk doel je wilt hebben en laat hun de boel zelf regelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dat integreren ze zomaar zonder problemen even in het extreem starre top-down geleide leger van Rusland?
Zie hier de verwesterde samenleving van Oekraïnequote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
Valt me nog mee dat veel van die Oekraïners kiezen voor mayofrietsaus op hun patat.
Ik dacht dat het voornamelijk die gekke Ollanders en Belgen waren die daar gek van zijn .
Die Afghanen kunnen na opleiding nog steeds niet richten en vechten hoogstens voor hun Oom of hun stam. Ze zullen net zo bruikbaar zijn als onopgeleide mobolistjiks.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Satanisme! Het is friet met ketsjup!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
Valt me nog mee dat veel van die Oekraïners kiezen voor mayofrietsaus op hun patat.
Ik dacht dat het voornamelijk die gekke Ollanders en Belgen waren die daar gek van zijn .
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die Afghanen kunnen na opleiding nog steeds niet richten en vechten hoogstens voor hun Oom of hun stam. Ze zullen net zo bruikbaar zijn als onopgeleide mobolistjiks.
Amerikanen verklaren ons voor gek in ieder geval wat dat betreft, die vinden dat mayo op brood hoort, en op patat doe je ketchup.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:47 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik ben Papierversnipperaar!quote:
Die zijn met een weekje weer terug in Afghanistan omdat ze erachter zijn gekomen dat ze slechts kannonvoer zijn, zonder bevoorraad te worden, zonder duidelijke doelen te krijgen, zonder enige steun.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:56 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En dat integreren ze zomaar zonder problemen even in het extreem starre top-down geleide leger van Rusland?
Maar een Russische Generaal heeft zijn opdracht volbracht, dus is het goed.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn met een weekje weer terug in Afghanistan omdat ze erachter zijn gekomen dat ze slechts kannonvoer zijn, zonder bevoorraad te worden, zonder duidelijke doelen te krijgen, zonder enige steun.
Ik ben de verbrandingsoven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben Papierversnipperaar!
Maar juist daar is het leger in Rusland notoir slecht in omdat niemand mekaar daar vertrouwt. Ik vind het persoonlijk vrij onwaarschijnlijk dat ze een eenheid met Afghaanse commando's een mate van handelingsvrijheid en vertrouwen zouden gunnen dat ze aan hun eigen elitetroepen al niet gunden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar zitten ze om te springen zeg. Je moet het beste uit ze halen. Geef gewoon aan welk doel je wilt hebben en laat hun de boel zelf regelen.
Hetzelfde als met het Amerikaanse leger in de tweede wereldoorlog. Die zouden in eerste instantie onder Frans bevel komen en dat werd even keihard tegengehouden door de Amerikaanse top.
Die gaan natuurlijk bataljons vormen met de Syrische en Afrikaanse mannen die ze een paar maanden geleden al geronseld hebben.quote:
Dat zijn die hasjrokende excuussoldaten die binnen 0,4 dagen door de Taliban uit heel het land verdreven zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja, samen met die 100.000 Noord-Koreanen, natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk bataljons vormen met de Syrische en Afrikaanse mannen die ze een paar maanden geleden al geronseld hebben.
Oh ja, die waren er ook nogquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, samen met die 100.000 Noord-Koreanen, natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |