abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206461570
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Als jij denkt dat het nu wezenlijk ander is dan kun je vast wel een paar artikelen delen waarin staat dat de koopkracht van de gemiddelde Chinees dat van de westerling voorbij is. En dan weet je vast ook wel een lijst met Chinese uitvindingen op te noemen. En geopolitieke standpunten waar China zich achter schaart. En nee Taiwan is voor China een domestic issue en geen geopolitiek issue
Pfff vermoeiend ben je.
Vakman pur sang
pi_206461664
Nou reageer ik toch :') kan het niet laten.

Vreemd genoeg is China het meest nodig voor de levering van medische grondstoffen.
https://www.theatlantic.c(...)-china-trade/610615/

https://asia.nikkei.com/static/vdata/infographics/chinavaccine-3/

[ Bericht 18% gewijzigd door Lospedrosa op 26-10-2022 22:52:07 ]
Vakman pur sang
pi_206461705
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
H nou begint die er zelf weer over
[ twitter ]
“Rob de Wijk heeft altijd gelijk!”

Het zou zo op een Delfts blauw tegeltje gezet kunnen worden.
pi_206461718
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Als jij denkt dat het nu wezenlijk ander is dan kun je vast wel een paar artikelen delen waarin staat dat de koopkracht van de gemiddelde Chinees dat van de westerling voorbij is. En dan weet je vast ook wel een lijst met Chinese uitvindingen op te noemen. En geopolitieke standpunten waar China zich achter schaart. En nee Taiwan is voor China een domestic issue en geen geopolitiek issue
Lees bijvoorbeeld het boek " De nieuwe Keizer"

Hoe jij het stelt klopt in ieder geval echt niet meer.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 22:50:12 #80
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206461727
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou reageer ik toch :') kan het niet laten.

Vreemd genoeg is China het meest nodig voor de levering van medische grondstoffen.
https://www.theatlantic.c(...)-china-trade/610615/
Geklets, Lospedrosov :)
  woensdag 26 oktober 2022 @ 22:53:45 #82
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_206461810
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Want?
Omdat jij het zegt ;)
pi_206461851
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Omdat jij het zegt ;)
Oooh
Vakman pur sang
  woensdag 26 oktober 2022 @ 22:58:38 #84
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206462083
quote:
Hahahaha, hij heeft iets gevonden hoor. De ironie is dat dit exact weergeeft wat ik bedoel. Al die medicijnen worden bedacht in Westerse landen. China (en India) worden enkel gebruikt als goedkope pillendraaiers. Als China de boel dichtgooit moeten we zelf onze fabriekjes bouwen. Dat geeft tijdelijk problemen als we hier niet op voorsorteren maar is absoluut niet de afhankelijkheid die geschetst wordt.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_206462090
Baudet zat zich vast af te trekken bij het zien van t filmpje van de Russische nucleaire oefening :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206462105

Vlad Vexler over de ontslagen RT directeur...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206462117
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:10 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Hahahaha, hij heeft iets gevonden hoor. De ironie is dat dit exact weergeeft wat ik bedoel. Al die medicijnen worden bedacht in Westerse landen. China (en India) worden enkel gebruikt als goedkope pillendraaiers. Als China de boel dichtgooit moeten we zelf onze fabriekjes bouwen. Dat geeft tijdelijk problemen als we hier niet op voorsorteren maar is absoluut niet de afhankelijkheid die geschetst wordt.
Moment dat ze Taiwan binnenvallen is de hele chipindustrie daar ook dood.
pi_206462151
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:49 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Lees bijvoorbeeld het boek " De nieuwe Keizer"

Hoe jij het stelt klopt in ieder geval echt niet meer.
Ik wil jou ‘China, een gids voor de 21e eeuw’ aanraden. Heel interessant boek waarin je leest dat het China niet gaat om wereldheerschappij.
pi_206462166
'Ukrainian Nazis' is trending op Twitter. hebben ze wat gedaan?
pi_206462189
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Moment dat ze Taiwan binnenvallen is de hele chipindustrie daar ook dood.
Maakt niks uit.
Maken we hier wat fabriekjes.
Vakman pur sang
pi_206462227
quote:
12s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maakt niks uit.
Maken we hier wat fabriekjes.
Als ASML niet meer levert aan China en Taiwan hebben ze daar een probleem en kunnen wij inderdaad fabriekjes bouwen ouwe KGB’ert…

Weer zo’n voorbeeld dat aantoont dat China een lekker volgend, goedkoop uitvoerend land is. In het westen wordt het bedacht.

[ Bericht 10% gewijzigd door Multatilu op 26-10-2022 23:34:23 ]
pi_206462327
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 23:26 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Als ASML niet meer levert aan China en Taiwan hebben ze daar een probleem en kunnen wij inderdaad fabriekjes bouwen ouwe KGB’ert…

Weer zo’n voorbeeld dat aantoont dat China een lekker volgend, goedkoop uitvoerend land is. In het westen wordt het bedacht.
Dat is aan het veranderen, meer dan helft van de patenten op 5G huist in China, omdat iets zo was betekent het niet dat het zo blijft, China investeert enorm in R&D en de voorsprong van het Westen slinkt op dat gebied.
  woensdag 26 oktober 2022 @ 23:42:15 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206462359
Ze oefenen voor een coup :D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206462552
quote:

Het gaat dan ook om intellectueel eigendom van laatste en belangrijke innovaties. En moge Amerika nog heel lang de absolute wereldmacht blijven ver voorlopend op China, daar varen wij als Europeanen ook immers het best bij. Gelukkig snappen die Amerikanen wel hoe je zo een positie beschermt, waar in Europa politici zijn die geen enkel probleem hebben een haven of wat dan ook aan China te verpatsen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 27 oktober 2022 @ 00:27:11 #97
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206462745
quote:

[..]

Misschien moet je eens kijken hoe Japan eind 19e eeuw binnen 50 jaar van een agrarische maatschappij is omgevormd naar een hypermodern, gendustrialiseerd en technologisch zeer geavanceerd land. En dat met destijds zo'n 70 miljoen inwoners. China heeft er 1,4 miljard.
pi_206463052
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 00:27 schreef Repentless het volgende:

[..]
Misschien moet je eens kijken hoe Japan eind 19e eeuw binnen 50 jaar van een agrarische maatschappij is omgevormd naar een hypermodern, gendustrialiseerd en technologisch zeer geavanceerd land. En dat met destijds zo'n 70 miljoen inwoners. China heeft er 1,4 miljard.
Of we kijken naar Zuid Korea. Ook niet slecht lijkt me.
Het ging er hier om of we bijna zover zijn dat de hele wereld aan de borst van China ligt omdat ze de wereld gaan overheersen.

Maar goed, dat is voor Zelensky nu bijzaak. Die wil eerst Kherson terug
  donderdag 27 oktober 2022 @ 07:00:07 #99
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206463090
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 06:09 schreef Multatilu het volgende:

Maar goed, dat is voor Zelensky nu bijzaak. Die wil eerst Kherson terug
Dat is heel belangrijk anders gaat Odesssa ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 27 oktober 2022 @ 07:12:52 #100
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206463108
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 19:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
China is een kutland wat niks zelf kan behalve onze spullen kopiren, de reet afvegen met iets als intellectueel eigendomsrecht en zelf 0,0 creativiteit en initiatief aan de dag leggen omdat alles nu eenmaal draait om totale onderwerping aan de Partij.

Als wij morgen besluiten om niets meer uit China te importeren, zakt het luchtkasteel in elkaar. Helaas hebben we ons van dit volk afhankelijk gemaakt in onze drang naar ongebreidelde economische groei, schaalvergroting en winstmaximalisatie.
Hier vergis je je enorm, China is geen Rusland, is vanuit het niets binnen no time van straatarm derdewereldland opgeklommen naar de middenrijke wereld en als je kijkt wat ze kunnen op het gebied van bijvoorbeeld genetische manipulatie of kunstmatige intelligentie staan ze erg ver. Qua ethiek hebben ze nog minder scrupules dan Rusland maar ze zijn op technologisch gebied echt wel competent,wat ze ook zo gevaarlijk maakt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')