abonnement Unibet Coolblue
pi_207931076
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2023 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond in Shownieuws alles over taakstraf Glennis Grace

*O* *O* *O* *O*
In een bejaardentehuis dus.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207931658
Arme oudjes
Alius aliud dicit
pi_207932616
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 01:13 schreef superniger het volgende:

[..]
In een bejaardentehuis dus.
Damn, en die mensen hebben het al zo zwaar....
pi_208031921
quote:
Is dat zo?

Het is echt niet zo dat ze meteen aan de verzorging mag hoor, dat mogen onbevoegden niet eens. Er zijn echt meer taken in zo'n tehuis. Po's schoonmaken bijvoorbeeld, of de was doen, aardappelen schillen, afval ophalen, schoonmaken. Ik denk dat je het eerder in die orde van grootte moet zoeken. De kans dat ze uberhaupt in direct contact met bewoners komt wordt dan al veel kleiner.

Dan weet je ook niet of het een grootschalig- of kleinschalig te huis is. Ik zou er niet zoveel problemen mee hebben als ik zou horen dat ze in het tehuis bij mijn moeder haar taakstraf uit zou moeten voeren. Ten eerste is de kans dat mijn moeder er aan blootgesteld wordt verwaarloosbaar klein.
pi_208032944
Ik vind het dom dat ze iemand met een agressieprobleem in een instelling willen laten werken waarbij je voor mensen moet zorgen.
waarom kan zij niet in de plantsoenendienst? Omdat ze “beroemd” is?
Laat haar maar lekker agressief aan onkruid trekken ipv arme oude mensen.
pi_208096963
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:24 schreef quirina het volgende:
Ik vind het dom dat ze iemand met een agressieprobleem in een instelling willen laten werken waarbij je voor mensen moet zorgen.
waarom kan zij niet in de plantsoenendienst? Omdat ze “beroemd” is?
Laat haar maar lekker agressief aan onkruid trekken ipv arme oude mensen.
Ik denk dat ze vooral agressief po's mag schrobben. Voor het zorgen voor mensen heb je diploma's nodig. Iemand zonder diploma MAG dingen gewoon niet doen.
pi_208109275
Waar haalt ze een VOG vandaan?
pi_208109600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:03 schreef soapie het volgende:
Waar haalt ze een VOG vandaan?
Waar jij en ik m ook vandaan halen. Het hangt er maar net vanaf in welke categorie ze hem aanvraagt

Als je bijvoorbeeld bij een bank gaat werken kun je prima een geweldsmisdrijf hebben gepleegd, zolang je maar geen economisch delict hebt gepleegd
pi_208163104
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:31 schreef totebel het volgende:

[..]
Waar jij en ik m ook vandaan halen. Het hangt er maar net vanaf in welke categorie ze hem aanvraagt

Als je bijvoorbeeld bij een bank gaat werken kun je prima een geweldsmisdrijf hebben gepleegd, zolang je maar geen economisch delict hebt gepleegd
En met een geweldsdelict mag je met oude, kwetsbare mensen werken? Geloof er niks van...
pi_208182375
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 10:26 schreef soapie het volgende:

[..]
En met een geweldsdelict mag je met oude, kwetsbare mensen werken? Geloof er niks van...
Nogmaals: wie zegt dat dat gebeurt? Met de ouderen werken is voorbehouden aan de verzorging (waarvoor een diploma nodig is) en de activiteitenbegeleider (waarvoor ook een diploma nodig is) en de arts (waarvoor, je raadt het al, ook een diploma nodig is).

Het is een werkstraf en gezien de ontbrekende diploma's zal ze hooguit op de waskamer, de spoelkeuken oid mogen werken, waarbij een oudere niet eens merkt dat ze uberhaupt bestaat
pi_208191162
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:03 schreef totebel het volgende:

[..]
.... waarbij een oudere niet eens merkt dat ze uberhaupt bestaat
Lijkt me het beste voor iedereen!
pi_209265025
Het is weer zoals vanouds de grote ik ik ik show _O_


Glennis Grace bijna klaar met taakstraf: ‘Krabbel langzaam weer op’
Glennis Grace is ‘bijna klaar’ met de taakstraf die ze kreeg voor een geweldsincident in een Amsterdamse supermarkt. Het gaat naar omstandigheden goed met haar, laat ze weten: ,,Ik krabbel langzaam weer op, maar het was een heftige tijd. Al had ik het ook aan mezelf te danken.’


"De zangeres heeft haar taakstraf uitgevoerd ‘op een begraafplaats ergens’, vertelde ze in de YouTube-serie Bij Andy in de auto van oud-voetballer Andy van der Meijde. Grace werkte ‘drie keer in de week’ op de begraafplaats. ,,En ik ben in een hele leuke ploeg terechtgekomen met alleen maar Amsterdammers.’’ Ze belandde in een ‘heel andere wereld’. ,,Ik stond daar niet bij stil, ik zit natuurlijk in een bubbel met mijn werk. Sta ik daar in mijn uniform.’’ Fysiek was het best zwaar. ,,Maar ik vond het wel fijn dat ik zo een ritme had.


Door wat er is gebeurd, ligt het werk van de zangeres ‘natuurlijk best wel stil’ maar ze hoopt dat dit snel verandert. ,,Als mijn taakstraf erop zit en dat is bekend, dan kan ik het ook afsluiten. Sowieso voor mezelf maar ook voor de mensen die me uiteindelijk weer gaan boeken.’’ Ze werd ook door enkele vrienden ‘geghost’, compleet genegeerd. ,,Dat stak me het meest. Praat dan met me, schud me door elkaar.’’ Ze is een paar weken niet uit huis gekomen omdat ze ‘zo onder een vergrootglas lag’.


Taakstraf
De zangeres werd in november vorig jaar veroordeeld tot een taakstraf van 200 uur. De zangeres had enkele mensen opgetrommeld en teksten geroepen als ‘er gaan koppen rollen’ nadat haar zoon de Jumbo uit was gezet. Ze werd schuldig bevonden aan openlijke geweldpleging richting supermarktmedewerkers, maar werd vrijgesproken van mishandeling en bedreiging. Haar 16-jarige zoon werd veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur.

In het gesprek met Van der Meyde spreekt Grace van een ‘gevaarlijke liefde’ die ze voelt voor haar zoon, waardoor ze voelde dat ze voor hem moest opkomen. ,,Het is uit de hand gelopen, het had nooit mogen gebeuren.’’


https://www.ad.nl/show/gl(...)d.%E2%80%99%E2%80%99

Wat is dit voor figuur? :{ Filmpje van Andy met Glenda staat trouwens in de link.

[ Bericht 35% gewijzigd door Sunshine1982 op 24-05-2023 16:04:52 ]
pi_209265256
compleet negeren is het allerbeste bij dit soort types.
Alius aliud dicit
pi_209269125
Was ze doodgraver of zo?
  Trouwste user 2022 woensdag 24 mei 2023 @ 21:23:32 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_209269457
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 21:07 schreef quirina het volgende:
Was ze doodgraver of zo?
grafwijf delver.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209290477
https://www.telegraaf.nl/(...)erug-het-begin-is-er

quote:
Glennis Grace is op de weg terug. Dat zegt de 44-jarige artiest voor de camera van RTL Boulevard. ,,Ik voel wel dat ik een aantal stappen moet maken nog, maar het begin is er."

,,En dat voelt voor mij heel fijn", vervolgt Grace. ,,Dat ik ook weer langzamerhand door het Nederlands publiek in hun armen gesloten wordt."

Grace benadrukt dat het ,,nooit goed te praten" is ,,wat er is gebeurd." Daarmee doelt de zangeres op haar veroordeling voor openlijke geweldpleging richting supermarktmedewerkers van Jumbo. In november vorig jaar kreeg Grace daar een taakstraf van 200 uur voor opgelegd.

De artiest heeft het gevoel dat ze uit een bepaald soort ,,bubbel getrokken" is. ,,Wat uiteindelijk voor mij heel goed is geweest", vervolgt ze. ,,Het was zwaar, heel zwaar, maar ook een hele grote les."
pi_209291617
Het valt vast niemand op dat in dit aan diverse media gedeelde stukje rehabilitatietekst volledig achterwege gelaten wordt wat die grote les dan geweest zou moeten zijn, alsmede enige details over het Nederlandse publiek wat haar in de armen zou sluiten.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 26 mei 2023 @ 17:19:03 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209291848
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 15:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is weer zoals vanouds de grote ik ik ik show _O_


Glennis Grace bijna klaar met taakstraf: ‘Krabbel langzaam weer op’
Glennis Grace is ‘bijna klaar’ met de taakstraf die ze kreeg voor een geweldsincident in een Amsterdamse supermarkt. Het gaat naar omstandigheden goed met haar, laat ze weten: ,,Ik krabbel langzaam weer op, maar het was een heftige tijd. Al had ik het ook aan mezelf te danken.’


"De zangeres heeft haar taakstraf uitgevoerd ‘op een begraafplaats ergens’, vertelde ze in de YouTube-serie Bij Andy in de auto van oud-voetballer Andy van der Meijde. Grace werkte ‘drie keer in de week’ op de begraafplaats. ,,En ik ben in een hele leuke ploeg terechtgekomen met alleen maar Amsterdammers.’’ Ze belandde in een ‘heel andere wereld’. ,,Ik stond daar niet bij stil, ik zit natuurlijk in een bubbel met mijn werk. Sta ik daar in mijn uniform.’’ Fysiek was het best zwaar. ,,Maar ik vond het wel fijn dat ik zo een ritme had.


Door wat er is gebeurd, ligt het werk van de zangeres ‘natuurlijk best wel stil’ maar ze hoopt dat dit snel verandert. ,,Als mijn taakstraf erop zit en dat is bekend, dan kan ik het ook afsluiten. Sowieso voor mezelf maar ook voor de mensen die me uiteindelijk weer gaan boeken.’’ Ze werd ook door enkele vrienden ‘geghost’, compleet genegeerd. ,,Dat stak me het meest. Praat dan met me, schud me door elkaar.’’ Ze is een paar weken niet uit huis gekomen omdat ze ‘zo onder een vergrootglas lag’.


Taakstraf
De zangeres werd in november vorig jaar veroordeeld tot een taakstraf van 200 uur. De zangeres had enkele mensen opgetrommeld en teksten geroepen als ‘er gaan koppen rollen’ nadat haar zoon de Jumbo uit was gezet. Ze werd schuldig bevonden aan openlijke geweldpleging richting supermarktmedewerkers, maar werd vrijgesproken van mishandeling en bedreiging. Haar 16-jarige zoon werd veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur.

In het gesprek met Van der Meyde spreekt Grace van een ‘gevaarlijke liefde’ die ze voelt voor haar zoon, waardoor ze voelde dat ze voor hem moest opkomen. ,,Het is uit de hand gelopen, het had nooit mogen gebeuren.’’


https://www.ad.nl/show/gl(...)d.%E2%80%99%E2%80%99

Wat is dit voor figuur? :{ Filmpje van Andy met Glenda staat trouwens in de link.
Ik las deze op nu.nl en dit viel me toen zo op:

quote:
kan ik het ook afsluiten. Sowieso voor mezelf maar ook voor de mensen die me uiteindelijk weer gaan boeken.’
:{
Wat een arrogantie en weer enorm egocentrisch.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_209292269
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik las deze op nu.nl en dit viel me toen zo op:
[..]
:{
Wat een arrogantie en weer enorm egocentrisch.
Vanaf het moment dat ze bekendheid kreeg was toch al duidelijk dat het een narcistische aso was?
  vrijdag 26 mei 2023 @ 18:20:06 #221
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209292740
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:41 schreef Viezig het volgende:

[..]
Vanaf het moment dat ze bekendheid kreeg was toch al duidelijk dat het een narcistische aso was?
Alleen al aan die onsympathieke kop zag ik de eerste keer, voor mij, dat het mokkel op de buis verscheen dat er iets niet helemaal in orde was.. Toen ze daarna begon te kwaken was de bevestiging daar. Enge ogen, foute expressies in dat smoel en nep all over :{w
Had hetzelfde dat ik die Meghan voor het eerst op teevee zag :{ . Keek toen met een vriendinnetje -omdat zij dat wilde- wel 'ns Suits de shit-serie in bed. Zag gelijk aan die kop dat er een creep in schuil ging 8-) . Maar da's een ander verhaal *;
love & heet
  Trouwste user 2022 vrijdag 26 mei 2023 @ 20:35:09 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_209294872
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:05 schreef Litpho het volgende:
Het valt vast niemand op dat in dit aan diverse media gedeelde stukje rehabilitatietekst volledig achterwege gelaten wordt wat die grote les dan geweest zou moeten zijn, alsmede enige details over het Nederlandse publiek wat haar in de armen zou sluiten.
Was ze ooit in de armen gesloten :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 26 mei 2023 @ 20:40:33 #223
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_209294948
Een mislukt kutwijf. En dan nog zijn er mensen in de media die roepen "Maar ze kan zó goed zingen!". Frank Masmeijer kon ook zó goed presenteren, Adolf kon ongetwijfeld goed schilderen, Bill Cosby was best wel pedagogisch en OJ kon best wel honkballen, maar dat zijn niet bepaald de dingen waar ze de geschiedenisboeken mee ingaan. Waarom moeten we haar nu 'in haar hart sluiten'? Wie zijn die 'mensen die haar weer gaan boeken'? Wat is die 'boetedoening' als het 'een hele leuke ploeg is van allemaal Amsterdammers' waar ze mee werkt? Je moet het niet leuk vinden, trut. Het is je strafwerk.

In dat opzicht ben ik érg blij dat het merendeel van de reacties neerkomt op 'ik kijk graag uit naar je volgende aflevering, Andy' _O_ Natuurlijk hier of daar de hysterische minderheid, maar dat is waarschijnlijk Glenda Batta zelf.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_209296386
Het is wel allemaal spul voor haar aanstaande documentaire https://www.roddelpraat.n(...)e-na-jumbo-incident/
pi_209298242
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 22:10 schreef quirina het volgende:
Het is wel allemaal spul voor haar aanstaande documentaire https://www.roddelpraat.n(...)e-na-jumbo-incident/
Waarom zouden ze dat mens weer een podium geven.... Vreselijk!
pi_209300285
https://www.rtlboulevard.(...)n-beetje-zenuwachtig

Glennis is ook mensenschuw. Meitttt het is toch weer wat. Verder weer de grote ik show. In bijna elke zin komt het woord 'ik' voor :')

Deze vrouw moet voorgoed gecanceld worden. Hopelijk komt ze zichzelf dan een beetje tegen.
pi_209300909
Glennis gaat haar zakken vullen (of heeft al lekker dr zakken gevuld in Israël)
¤120 per toegangskaartje om Whitney Houston liedjes te zingen. dus zo verlegen is ze niet.



[ Bericht 71% gewijzigd door quirina op 27-05-2023 12:49:17 ]
  donderdag 17 augustus 2023 @ 21:28:13 #228
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210323461
quote:
GLENNIS GRACE OVER JUMBO-INCIDENT IN 'OPEN CASA': 'HET IS ZWAAR OVERTROKKEN GEWEEST'

In een nieuwe aflevering van Open Casa spreekt presentator Robbert Rodenburg met zangeres Glennis Grace (45) en Goldband-zanger Boaz Kok (33). Glennis vertelt openhartig over het incident bij Jumbo.
“Het is zwaar overtrokken geweest”, zegt ze in het programma.

OPEN CASA
In Open Casa interviewt Rodenburg zijn gasten niet alleen; hij gaat ook een aantal dagen met ze de hort op. In aflevering vier zijn Glennis Grace en Boaz Kok te gast. Nadat ze zijn gaan paardrijden, dineren ze met elkaar. Aan de hand van kaarten met stellingen voeren ze een gesprek. Rodenburg pakt er een nieuwe kaart bij. De stelling luidt: ‘Ik heb nog nooit de wet overtreden’. Glennis begint hard te lachen. Ze begint: “Iedereen kent mijn verhaal. Ik heb iets gedaan wat voor de wet niet mocht en niet verstandig was.”

Boaz vraagt haar of ze er spijt van heeft. “Tuurlijk, ik heb wel spijt dat ik bepaalde keuzes heb gemaakt”, antwoordt de zangeres. Rodenburg vraagt: “Welke keuzes bedoel je dan?” Ze heeft er spijt van dat ze haar emoties de overhand liet nemen, vertelt ze. “Ik ben moeder en ik kan je éen ding vertellen over moederschap, dat is gewoon een hele gevaarlijke liefde die je hebt. Emoties die daarbij vrijkomen zijn superheftig, helemaal als zoiets gebeurt bij je kind.”

GLENNIS GRACE
De presentator is benieuwd wat er op dat moment bij Glennis gebeurde in haar hoofd. “Je ziet je kind thuiskomen met een gezicht dat nogal beschadigd is.” Boaz noemt het ‘kortsluiting’. Dat beaamt Glennis. “In eerste instantie ging ik er met de intentie naartoe om te weten wat er aan de hand was. Ik wilde het andere verhaal horen. Daar zijn dingen gebeurd, waardoor ik die kortsluiting kreeg. Ik hoef daar niet verder over te vertellen, want dat mag ik ook niet.”

Wanneer Boaz vraagt waarom ze daar niet verder over mag vertellen, legt Glennis uit dat er met de betrokkenen een mediation heeft plaatsgevonden. “Ik mag er daarom niks over vertellen, dus daar hou ik me maar aan. Het liefst zou ik natuurlijk heel veel willen zeggen nu. Maar ik denk dat het niet verstandig is. Daar schaad ik mezelf nog meer mee. Ik snap heus dat mensen teleurgesteld zijn, helemaal als ze – tussen haakjes – horen wat er is gebeurd. Maar het was zoveel meer dan wat er in de media werd verteld.”

MEDIA
Glennis vervolgt: “Als je er middenin zit is het vreselijk. Het duurde een jaar. Ik werd gek van mijn eigen gezicht en alles wat er verteld werd. Zelfs mensen uit mijn dichte omgeving gingen me anders behandelen en gingen me ghosten. Dat vind ik het allerergste van alles, dat je mensen om je heen verliest of mensen nu een beeld van jou hebben dat niet zozeer klopt.”

Rodenburg benoemt dat veel mensen fysiek geweld de grens vinden. “Ja, dat snap ik ook, maar ik kan alleen maar zeggen dat hetgeen ik gedaan heb zwaar overtrokken is geweest. Dat weet men niet”, antwoordt de zangeres. “Ik snap dat er een beeld is gecreëerd. Ik heb iets gedaan uit emotie vanuit een moederhart. Op het moment dat het gebeurde dacht ik niet aan mijn naam. Het was een blinde vlek. Ik móest weten wat er met mijn kind was gebeurd.”

CARRIÈRE
Of Grace enige boze gevoelens heeft richting haar zoon? “Nee, het is een kind. Hij groeit op, maakt een fout en die moet hij ook maken. Ik vind het ook vreselijk, dat als ik met Tony ben, dat mensen hem een soort van negeren en het gevoel willen geven van: jíj hebt de carrière van je moeder verpest.”

Zo ziet Glennis het absoluut niet. “Ik ben verantwoordelijk voor wat daar gebeurd is, ten minste voor mijn keuzes. Dat ben ik, niet hij.” Boaz wil weten of Glennis vindt dat haar carrière überhaupt verpest is. “Nee, het feit dat ik gecanceld ben, is niet waar ik voor heb gekozen. Dat is de wereld ingeroepen in de tijd waar we nu in leven. Dat is gewoon kut.”

GROOTSTE KLAP
Wat de grootse klap is geweest van de gebeurtenis? “Ik twijfel tussen twee dingen. Sowieso ben ik bepaalde mensen kwijtgeraakt die echt heel dichtbij me stonden. En dat ik niet meer mijn werk kon doen. Dat werd van me afgepakt. Dat was heel zwaar.” Ze raakt geëmotioneerd. “Jij laat me altijd janken, jongen”, zegt de zangeres tegen Rodenburg. “Het is je passie, je ademt dat. Het is letterlijk alsof ik geen adem kreeg. Het was zoveel.”

Rodenburg sluit af met de vraag of ze er verder nog iets over kwijt wil. “Ik betreur nog steeds wat er is gebeurd en ik erken mijn eigen fouten erin. Maar ik moet ook door, snap je? Dit mag niet mijn verhaal blijven. Dat wil ik niet. Dus ik hoop dat een tweede kans mij is gegund. Ik zal er alles aan doen om weer de harten van het publiek te winnen. Dat is niet door hier te zitten janken en een treurig verhaal te vertellen. Ik wil weer doen wat ik het allerbeste kan: mensen vermaken met m’n stem en optredens.”
https://www.linda.nl/nieu(...)-incident-open-casa/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_210323487
Het werk werd van haar afgepakt? :')
Ze snapt het echt niet hè.
pi_210323880
Afsluiten met "Ik erken mijn eigen fouten", na eerst op meerderde manieren geïnsinueerd te hebben dat de slachtoffers overdreven hebben en zelf ook schuld dragen.

Daar mag ze het niet over hebben ivm de mediation...,maar gut als ze toch eens zou mogen vertellen wat er allemaal écht gebeurd is in plaats van wat we hebben "gehoord". Tuurlijk joh, waarom ben je dan veroordeeld? 🤡

Gewoon door blijven gaan met bagatelliseren, niks "eigen fouten erkennen".

[ Bericht 0% gewijzigd door ikbent op 18-08-2023 10:52:51 ]
pi_210324048
Ik zit hier ook vol verbazing te lezen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_210324249
quote:
Dat vind ik het allerergste van alles, dat je mensen om je heen verliest of mensen nu een beeld van jou hebben dat niet zozeer klopt.
Ik mis even hoe dat beeld niet klopt. Ze suggereert zelf meerdere keren dat als ze overmand wordt door moederemotie (en tijd heeft om de knokploeg te bellen natuurlijk) dat een dergelijk iets gewoon weer kan gebeuren en dat we daar begrip voor moeten hebben. Dan is dat beeld toch correct? :?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_210325080
Glennis Grace in tranen om verlies vrienden na supermarktrel: 'Vind ik het allerergst van alles'

https://www.rtlboulevard.(...)ienden-jumbo-gevecht

terwijl ze eerder nog de pleuris konden krijgen:

https://www.rtlboulevard.(...)o-vechtpartij-kunnen
  donderdag 17 augustus 2023 @ 23:37:20 #234
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_210325165
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 21:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zit hier ook vol verbazing te lezen :')
That makes two of us *;
love & heet
pi_210328234
Ennieweej..
Ze zingt verder gewoon der zakken vol hoor.
pi_210328292
Twee uurtjes zingen en dan drie ton binnen harken per avond. Doe maar eens na.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:17:50 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210328385
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 21:29 schreef vencodark het volgende:
Het werk werd van haar afgepakt? :')
Ze snapt het echt niet hè.
Nog altijd niet.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_210328694
De Ladies of Soul hebben haar laten gaan. Terwijl Glennis ( eerlijk is eerlijk, like it or not) eigenlijk de spil van dat groepje was vanwege haar zangtalent.
Aan de ene kant..begrijpelijk, want die anderen wilden niet geassocieerd worden.
Aan de andere kant..dom, want als alles was doorgegaan was de “smet” er sneller vanaf. Hadden ze allemaal hun centen, publiek een leuke avond, stoppen mensen sneller met ouwehoeren.
pi_210328719
Geen medelijden met die hele Glennis. Dat ze er nog maar lang last van mag hebben en dat we het maar nooit mogen vergeten.
Alius aliud dicit
pi_210328785
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 21:29 schreef vencodark het volgende:
Het werk werd van haar afgepakt? :')
Ze snapt het echt niet hè.
Ik denk ook niet dat ze het ooit gaat snappen.
pi_210328860
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:47 schreef quirina het volgende:
De Ladies of Soul hebben haar laten gaan. Terwijl Glennis ( eerlijk is eerlijk, like it or not) eigenlijk de spil van dat groepje was vanwege haar zangtalent.
Het zou me ten zeerste verbazen als Glennis dat exacte argument niet op tafel heeft gelegd.

Het zou me eveneens niet verbazen als dat argument de keuze om haar te laten gaan heeft vergemakkelijkt.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:26:45 #242
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_210329025
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:51 schreef Mrmime het volgende:
Geen medelijden met die hele Glennis. Dat ze er nog maar lang last van mag hebben en dat we het maar nooit mogen vergeten.
:D Zit wat in |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210330598
Ze leek berouw te tonen en draait het nu gewoon weer om. _O-

Heb het interview niet gezien maar een kort fragment “mensen begrijpen me niet” en “het was een moederhart” zegt weer genoeg.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:44:43 #244
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_210330816
Het blijft echt een enorm asociaal en egocentrisch kutwijf.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:15:37 #245
22592 crew  Ole
pi_210333543
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 15:44 schreef Scorpie het volgende:
Het blijft echt een enorm asociaal en egocentrisch kutwijf.
AKA Tokkie..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_210349589

Tegen glimworm zei ze dat haar aandeel erg meeviel, maar als je dit hoort op de video..
pi_210351485
Er is meer aan het verhaal. Volgens mij hebben we alles stapje voor stapje gehoord in de rechtbank.
pi_210352619
Eigenlijk lijkt het net of Glennis zich beledigd voelt door wat haar is overkomen. Verontwaardigd dat ze eigenlijk een te zware straf heeft gehad.
Nou ja ze had in hoger beroep kunnen gaan natuurlijk. Maar meestal ben je daar slechter bij af.
pi_210461980
https://www.telegraaf.nl/(...)w-voor-glennis-grace

Vanaf komende november moet Glennis de grote ster worden in dinnershow Grandeur. Producent Frank Wentink (76) heeft ambitieuze plannen met de Amsterdamse zangeres, maar eerst wilde hij een hartig woordje met haar spreken.

Uit haar verhaal kon ik opmaken dat ze zich schaamt voor haar gedrag en dat ze haar lesje heeft geleerd. Ze beloofde mij nimmer meer zoiets te doen. Ook begrijpt ze maar al te goed dat ik, door haar aan te nemen, een grote gok neem. En even voor de duidelijkheid: zij heeft zélf niet gesolliciteerd naar een baantje bij de show, ík ben degene die haar hiervoor heeft gevraagd
pi_210464859
Ze heeft moeten beloven nooit meer een Jumbo-filiaal te slopen. Blijkbaar is de Albert Heijn fair game B-).
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')