Dat is alles, behalve platquote:Op woensdag 9 november 2022 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis is overigens ook wel lekker plat gespoten van de botox en fillers.
Tasje van Kruidvat?quote:Op woensdag 9 november 2022 19:43 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/296533/(...)d-uur-taakstraf.html
Is dat rode, de houder van de paraplu ofzo, of steunt ze de boeren (of zit ze bij The Bloods)?
En, heel oppervlakkig, maar dat haar wordt steeds erger.
Ze is zo gewoon gebleven.quote:
Als ik slachtoffer zou zijn, zou ik echt niet op een gesprek met Krijs zitten wachten....quote:Op woensdag 9 november 2022 13:22 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Als ze in hoger beroep gaat, dan is alle sympathie die er eventueel nog is wel weg.
Lijkt me logischer dat ze zelf ook een ART-training gaat volgen en natuurlijk een charme-offensief start,
maar eerst misschien nog het gesprek met de slachtoffers (zoals Korver aangaf).
En weer: ik, ik, ik.....quote:Op woensdag 9 november 2022 14:18 schreef quirina het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)af-voor-geweld-jumbo
"Ík hoop dat ík het nu achter me kan laten."quote:
En een contact- en locatieverbod.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:20 schreef maily het volgende:
Zoonlief krijgt een taakstraf en een cursus omgaan met agressie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)raining-br~a6b76079/
quote:Bij de bepaling van de strafoplegging heeft de rechtbank er ook enigszins rekening mee gehouden dat verdachte mede vanwege de bekendheid van zijn moeder is geconfronteerd met veel media-aandacht voor zijn strafzaak. Naast de negatieve dingen die over hem en zijn medeverdachten zijn gezegd in de media, is hij ook nageroepen en zowel op straat als school getreiterd. Hoewel dit een rechtstreeks gevolg is van zijn eigen handelen weegt de rechtbank enigszins mee dat verdachte al veel negatieve gevolgen van zijn handelen heeft ervaren.
Wat betreft de aan verdachte op te leggen bijzondere voorwaarden is de rechtbank van oordeel dat, gelet op de aard van de feiten waaraan verdachte zich schuldig heeft gemaakt en de plek waar dit alles zich heeft afgespeeld, de oplegging van een contact- en winkelverbod passend en geboden is. Anders dan de officier van justitie echter, acht de rechtbank een periode van een half jaar hiertoe afdoende.
Echt he!quote:Op donderdag 10 november 2022 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ík hoop dat ík het nu achter me kan laten."
Jij wel meid, jij wel.
Wat een dramatisch gedoe ook. Even een zachte, langzame en sneue stem gebruiken wantquote:Op woensdag 9 november 2022 14:18 schreef quirina het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)af-voor-geweld-jumbo
Vraagt er nou nog eentje of ze spijt heeft van het gesprek bij Jinek?
En een boete van 1250¤ per slachtoffer. Dat zal z’n ma wel voor hem betalen. Tenzij hij aantoonbaar werk moet verrichten (als in: zodra hij eens gaat werken) om dit zelf bij elkaar te sprokkelen.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:20 schreef maily het volgende:
Zoonlief krijgt een taakstraf en een cursus omgaan met agressie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)raining-br~a6b76079/
Waar moet zij het geld vandaan halen dan?!quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En een boete van 1250¤ per slachtoffer. Dat zal z’n ma wel voor hem betalen. Tenzij hij aantoonbaar werk moet verrichten (als in: zodra hij eens gaat werken) om dit zelf bij elkaar te sprokkelen.
Laten we hopen dat ze nooit meer een podium krijgt. Vraag mij toch af hoe dat gaat werken voor deze mensen over een paar jaar. Of ze dan weer in Ahoy ed. staan.quote:Op woensdag 9 november 2022 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
We mogen niet weten waar ze straks aan het werk gaat, het is wachten op de eerste die haar ergens herkent.
Of zou ze met een blonde pruik aan de slag gaan?
quote:Verdachte heeft om 19.50 uur een WhatsApp-spraakbericht naar [medeverdachte 4] gestuurd waarin zij zegt: "Luister dan [medeverdachte 4] , ik ga nu effe naar de Albert Heijn. [naam zoon verdachte] en [zoon medeverdachte 2] waren net.. eh.. daar om boodschappen te halen en - ntv - was er wat gebeurd. Toen zijn ze met vier man op [naam zoon verdachte] ge.. eh.. hebben ze hem aangevallen. Medewerkers daar. Ik ben, ga helemaal door het lint hier. Ik ga er nu naar toe. Ik weet niet waar je rijdt, maar ik ga er naar toe".
Verdachte en [medeverdachte 4] sturen vervolgens tussen 19.51.59 uur en 20.21.22 elkaar de volgende (spraak)berichten:
[medeverdachte 4] : Wie? Medewerkers van de AH?
[verdachte] : Jaaaaaa
[verdachte] : Om zoiets doms
[medeverdachte 4] : Om wat?
[verdachte] : Ook van zijn kant maar maakt niet uit
[verdachte] : Poten thuis dus er gaan koppen rollen (19.52.59 uur)
[verdachte] : He, zijn hele gezicht is beschadigd he. Ze hebben [zoon medeverdachte 2] twee klappen op zijn hoofd gegeven omdat ie er tussen wilde komen, omdat ze op [naam zoon verdachte] aan het rammen waren. Ej, ik word helemaal gek he nu.
[medeverdachte 4] : Wacht tot ik er ben ik ga mee
[medeverdachte 4] : Maar om wat ging t
[verdachte] : Ja er zal wel allemaal politie zijn nu;
[medeverdachte 4] : Om wat ging het schat.
[medeverdachte 4] : ?
[verdachte] : Hoor je zo
[medeverdachte 4] : Ben ik er
[medeverdachte 4] : 15 min
[medeverdachte 4] : 1 min (20.21.22 uur).
Ze dacht vast dat ze zo een alibi had.quote:
oversteken is 10 sec. ;-)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |