SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)![]()
Het zegt vooral iets over het kwaliteitsverschil tussen die twee. Of dat Perez daarbij onderschat of overschat wordt doet niet eens ter zaken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zegt m.i. niet zo veel over Perez. Max is gewoon zo goed.
Perez is een prima racer, maar wat minder consistent in het formidabel rijden van snelle ronde na snelle ronde.
Bandenfluisteren en verdedigen zijn zijn sterke kanten en daarmee is hij af en toe gewoon belangrijk voor het team. Maar in een snelle overstuur auto legt hij het ruim af tegen Verstappen, net als vermoedelijk het merendeel van de grid.![]()
Leclerc en engineerquote:
Ik kan trouwens Youtube aanraden, iets betere kwaliteit.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Is that a bird? Question!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc en engineer
Ik kan trouwens Youtube aanraden, iets betere kwaliteit.
Detail dat de Alonso train opeens de Alonso plane is geworden. Die kleine dingen doen het hem bij hem![]()
![]()
Nou, hoeven we het daar ook niet meer over te hebben: https://racingnews365.nl/(...)tappen-uit-te-pakkenEn dat wil denk ik elke sportman.quote:Perez :"Ik hoef niets cadeau te krijgen. Ik heb al zo veel jaren alles bereikt zonder enig geschenk."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou hij beter worden dan Rush en Ford vs Ferrari? Met name van die laatste heb ik echt genoten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd
Hopelijk wordt het echt wat.![]()
Ja! Het wordt een Driven 2. Met Brad Pitt in de rol van Stallone.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou Pitt ook echt de hoofdrol krijgen? Want dat zou me enorm tegenvallen van Lewis.https://pagesix.com/2022/(...)link-up-for-formula-quote:The plot will focus on 58-year-old Pitt’s character, a seasoned racing driver who comes out of retirement to mentor a promising young rookie.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Ik van beide. En van Le Mans en Grand Prix om nog maar een paar films te noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou hij beter worden dan Rush en Ford vs Ferrari? Met name van die laatste heb ik echt genoten.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
En dan zal die rookie wel een afro-amerikaan zijn uit de Bronx.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja! Het wordt een Driven 2. Met Brad Pitt in de rol van Stallone.
[..]
https://pagesix.com/2022/(...)link-up-for-formula-
En dan net doen of het autobiografisch is![]()
![]()
![]()
Pitt identificeerd zich als zwarte man, wie ben jij om daarover te oordelen? Hmm?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zou Pitt ook echt de hoofdrol krijgen? Want dat zou me enorm tegenvallen van Lewis.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Dat klinkt als een uniek plot, dat heeft echt nog helemaal niemand bedacht!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
https://pagesix.com/2022/(...)link-up-for-formula-
Lijkt wel een beetje op Cars, en Planes.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Als ie de aanpak van Jos gebruikt, kan het nog wat wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
https://pagesix.com/2022/(...)link-up-for-formula-![]()
RockyCreed with Cars.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uniek plot, dat heeft echt nog helemaal niemand bedacht!
Lijkt wel een beetje op Cars, en Planes.![]()
Inderdaad. Moest meteen aan Creed denken. Met Pitt in de rol van Stallone en dan een jonge zwarte acteur er bij.quote:![]()
Hewitt Lamiltonquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan zal die rookie wel een afro-amerikaan zijn uit de Bronx."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
Forum Opties Forumhop: Hop naar: