Maar de posters hangen er in de ochtend al, dus dan is het bekendquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen eerst de nominatie speech in de avond debat.
dat zei hij nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahh was dat vandaag?
Want hij heeft het er vandaag ook met Jeffover gehad (of gisteren)
berend doet het niet voor minder dan 1000%quote:
nu wordt het een poker kofferquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:17 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac dacht slim Berend 'om te kopen' voor een eurootje maar die liet het bewust schieten
Daar heb ik een mega OT foto van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
Bern wil om een kat vragen voor de muizen![]()
dat klopt nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:18 schreef spapaars het volgende:
Stream 2 staat al stationair, totaal onbelangrijke kaartspelers zonder verhaal.
Wanda aan het woordquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:18 schreef spapaars het volgende:
Stream 2 staat al stationair, totaal onbelangrijke kaartspelers zonder verhaal.
Jaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij willen die muizen helemaal geen kat hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:17 schreef greysbones het volgende:
muizen laten vangen door katten is natuurlijk niet zielig..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
muizenvallen zijn zielig
dan gaan ze sloom dood
dan stikken ze volgens Mirthe
zolang ze zelf maar schone handjes houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:23 schreef Verida het volgende:
[..]
muizen laten vangen door katten is natuurlijk niet zielig..
maar aub geen huisdieren meer in een RLS dat is geen goed plan.
Die blauwe duif gaf al aan dat ze het niet kunnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang ze zelf maar schone handjes houden
Het is net een jongetje van 12 jaar zoals hij reageert, niet helemaal normaal in ieder geval..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:24 schreef spapaars het volgende:
Als je een beetje gezichten kan lezen, weet je toch meteen dat Isaac nogal gluiperig is.
Is ook lastig vanaf je bed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
Mora zo dom dan dat ze niet ziet dat Isaac er constant bij zit
ze moeten poster hangenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:32 schreef puzziepie het volgende:
Okay KimD gaat voor één keer aan de andere kant slapen
Vriendje dit is niet voor jou
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:31 schreef engine het volgende:
Eerst wil ik bernbrnnrnbjedidi bedanken.
als ze nu zo slim zouden zijn om 1 dag hem in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:32 schreef mangalie het volgende:
Isaac gaat toch echt door de mand vallen na deze week...Of zijn ze echt zo dom daar?
Geef je op na de uittzending en kleed je netjes aan.quote:
Van de Valkquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef je op na de uittzending en kleed je netjes aan.
jawohl Fraulein Estherquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:40 schreef mangalie het volgende:
Alle weckpotten terug..Goffer waar gaat dit over?
Ik krijg steeds meer zin in Esther als manager.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:40 schreef greysbones het volgende:
Esther stelt eisen
ontbijt
van 8 tot 10 uur klaar
daarna niks meer
mensen moeten eerder uit bed
tis hier geen vakantie
alle wekpotten terug
Dit gaat niks worden.quote:
stream 1 zjn nu esther ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
7 vacatures
danktanker
huishoudster
financieel planner
(vul ff aan)
Ik ga stuk hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:43 schreef mangalie het volgende:
Oh esther heeft een huishoudster in de loods..
Die kan zijn lachen ook bijna niet inhouden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:45 schreef mangalie het volgende:
Isaac sluit zich er helemaal bij aan...
als hij een vent wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kan zijn lachen ook bijna niet inhouden.
Knettergek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:47 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst alle regels van Esther!!![]()
Dat mens is gek???Denkt ze nu echt dat ze gekozen wordt met deze strafkamp-handleiding???
Ze gaat uit van 96 euro per dag.Niemand vraagt van welk geld.quote:
Dit gaat ze winnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:51 schreef greysbones het volgende:
ten koste van hun zakgeld(de pannen en messen)
een kruidenrek
als ze dit allemaal gaat voorlezenquote:
Waarom lach je?quote:
nee een vreemde communicatie hebben ze somsquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Jeffrey negeert Jasper steeds als hij praat. Of is Jeff doof geworden.
Jasper heult met de vijand of zoiets? (Wanda)quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Iedereen een rituals pakketjequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:54 schreef mangalie het volgende:
Budget creëren voor SinterklaasDat is wel lief.
Dat was toch maar 1 avond?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jasper heult met de vijand of zoiets? (Wanda)
Het is veel op Jeff inpraten,ik zou daar ook wel klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee een vreemde communicatie hebben ze soms
Als Jef zo door gaat, zie ik Jassie nog naar team Wanda vertrekken, hij kan het goed vinden met Kim K en Wandaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
die lult met iedereen meequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe kan het dat Isaac het overal mee eens is?
Omdat hij slim is en denkt dat anders te veel ogen op hem worden gericht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:56 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe kan het dat Isaac het overal mee eens is?
Check de TT.quote:
Acda & de Munnick.quote:
is op 1 altijd esthere?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:58 schreef mangalie het volgende:
Aaah Esther is haar medicijnen vergeten.. Ik vermoedde al zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alsof haar vriendje constant naar die stream kijkt en meekrijgt wat ze op dat moment zegt. Het enige ie zal zien is dat ze inderdaad andersom ligt. Sowieso niet te volgen zoals ook met dat vuurwerk. Jeffrey en Berend lachten haar ook gewoon uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:32 schreef puzziepie het volgende:
Okay KimD gaat voor één keer aan de andere kant slapen
Vriendje dit is niet voor jou
Voordat die poster hangt heeft ze al een burn-outquote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:03 schreef mangalie het volgende:
Ik kan het niet meer aanhoren...(Esther gewauwel)
Ik lig in een deuk,en Isaac voedt haar ook nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:03 schreef mangalie het volgende:
Ik kan het niet meer aanhoren...(Esther gewauwel)
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank voor de tag @:greysbones![]()
Berend en Isaac - 25 oktober 2022.toppertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KimD over haar scharrel deel 2 - 24 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, aardig gesprek nog van gisteravond ....![]()
[ afbeelding ]
KimD over haar scharrel deel 1 - 24 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KimD over haar scharrel deel 2 - 24 oktober 2022.Kwarrel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Sinds dat Jeffrey besloten heeft dat ie Maddy wil opvolgen is hij de draad kwijt alsof ie er eigenlijk niet zo zeker van isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 23:56 schreef juul. het volgende:
[..]
Als Jef zo door gaat, zie ik Jassie nog naar team Wanda vertrekken, hij kan het goed vinden met Kim K en Wanda
Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus ....![]()
![]()
![]()
Kwalitatief hoogwaardige scharrel was het toch ?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:10 schreef mario390 het volgende:
is esterchen echt nog op 1 ?
ik vraag om dat ik will op andere stream
werd ik wwer uitgelogd
Ja ze lult tegen Isaacquote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:10 schreef mario390 het volgende:
is esterchen echt nog op 1 ?
ik vraag om dat ik will op andere stream
werd ik wwer uitgelogd
En ze heeft haar poster.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
Esther wou enkel manager worden om interessant te lijken voor Jan-Willem en wat heeft ze genoten om dagenlang aan zijn zijde de plannen te bedenken voor haar managers periode. Esther is zwaar verliefd op Jan-Willem.
Knettergek.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:12 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Esther een keertje haar schoenen van de bank/stoel/tafeltje halen knetter lijp is dat mens.
Kamp Esther gaat niet gebeuren.
1 cent per boterham 3 cent boter.2 boterham met boter is 8 cent.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:15 schreef mangalie het volgende:
Esther 3 cent per boterham voor boter dat is 8 cent voor twee boterhammen...
Is brood van de voedselbank dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 cent per boterham 3 cent boter.2 boterham met boter is 8 cent.
Ze is er toe in in staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is brood van de voedselbank dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga even mijn hoofd tegen een muur slaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:23 schreef mangalie het volgende:
Esther: Dictatuur, maar wel democratisch....Nu haak ik echt af...
Ja ga jij maar even je dt oefeningen doen. Slaap lekker.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:23 schreef mangalie het volgende:
Esther: Dictatuur, maar wel democratisch....Nu haak ik echt af...
Liever gesprek Martin en Jeffrey, please.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb vandaag niet meer de kracht voor uurfilmpjes, maar ga Ester en Isaac nog wel even monteren zometeen ...
Echt ,die ga ik morgen spammen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb vandaag niet meer de kracht voor uurfilmpjes, maar ga Ester en Isaac nog wel even monteren zometeen ...
?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja ga jij maar even je dt oefeningen doen. Slaap lekker.
Maar dit gaat ze dus morgen serieus inbrengen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waar hebben ze die gek vandaan gehaald![]()
![]()
Tijdstip en stream dan graag svp, was pas om 2300 uur thuis en niets live gezien ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Liever gesprek Martin en Jeffrey, please.
Fresh Fruit weet dat vast nog wel. Ik heb het gemist. @FreshFruit ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tijdstip en stream dan graag svp, was pas om 2300 uur thuis en niets live gezien ...
Nee slappe hap.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was excuus gesprek Zoe en Mexx nog de moeite waard ?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik wordT, slaap lekker nogmaals.
Niet echt,dat was zo uitgekauwd.Gesprek Jeff en Martin was ook niks aan half 10.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was excuus gesprek Zoe en Mexx nog de moeite waard ?
Iemand zei van wel hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet echt,dat was zo uitgekauwd.Gesprek Jeff en Martin was ook niks aan half 10.
Was veeeeeel eerder dan half tien. In de hang mand.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet echt,dat was zo uitgekauwd.Gesprek Jeff en Martin was ook niks aan half 10.
Ik ga het gesprek van Esther spammen.quote:
Waarom vraag je mij dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Was veeeeeel eerder dan half tien. In de hang mand.
Ik heb dat gesprek niet gevolgd. Het begon met Jappie,Isaac en Jeff weet ik wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een goed geheugen had. Oepsie.
Thierry Thierryquote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat mens heeft ook gewoon stemrecht in onze samenleving!
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Esther en Isaac staat zo online in twee delen, wat een koekwaus ....![]()
![]()
Voel mij niet aangesproken ....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:43 schreef FreshFruit het volgende:
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers,
Dat zegt dus best wel iets.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voel mij niet aangesproken ....
Je weet waarom ik het post toch?quote:
klik op het onthouden knopjequote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:41 schreef mario390 het volgende:
moet me weer bij de kut inloggen![]()
ben het zo zat
Bedankt voor de tip Chufi.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:52 schreef mario390 het volgende:
in de stoel zijn wendy en jasp
en niet mirthe
Hoe hij in dit verzeild is geraakt. Zijn vriendin is parttime gaan werken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Esther en Isaac deel 2 - 25 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Esther over haar regels en haar motto Brood en Spelen, jammer dat het Jeffrey gaat worden ...![]()
[ afbeelding ]
Esther en Isaac deel 1 - 25 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Esther en Isaac deel 2 - 25 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mario bedankt je niet,dus doe ik het even.quote:
In ER mogen alleen CN'ers.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
Isaac legt uit over zijn inschrijving. Hij heeft een vriendin. Hij wou eigenlijk eerder iets als expeditie robinson. Hij had niet verwacht dat hij werd gekozen want wellicht een tig tal inschrijvingen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet waarom ik het post toch?
Omdat Jasper met iedereen OK is ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:04 schreef mario390 het volgende:
hoezo zit daar wendy met jasper ? komisch
Jeffrey en Kim D al naar bed? Die zijn ook meestal laat en wilden de posters ophangen als Esther naar bed wasquote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat Jasper met iedereen OK is ...
Daar staat Jeff dus bij, maar ze hebben nog geen posters opgehangen of wel?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette, de grootste opportunist van de loods.
Mag morgenavond pas na de 'talkshow' van GJ.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar staat Jeff dus bij, maar ze hebben nog geen posters opgehangen of wel?
Nee nog niet, eerst wellicht de talkshow van Gert-Jan morgenavond.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
waar was babette tot nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff nu met Babs en GJquote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeffrey en Kim D al naar bed? Die zijn ook meestal laat en wilden de posters ophangen als Esther naar bed was
Voormamellijk mezelf.quote:
Maddy komt ook van een site.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:16 schreef Silves het volgende:
Babs legt uit waarom bijna iedereen uit het casting bureau is gekozen, zelfs imadine..haar versie is ..geen aanmeldingen van het gewone volk.
Jij loopt vet achter.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:22 schreef mario390 het volgende:
babette zit de hele tijd op de sofa en de
zeigen vervelende jasper![]()
Geen problemen mee. Wat voor probleem heb je om te posten dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:25 schreef Silves het volgende:
Deze site of forum loopt ook op zijn einde..wat een gedoe om te reageren of iets te posten..jammer.
Huh?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:25 schreef Silves het volgende:
Deze site of forum loopt ook op zijn einde..wat een gedoe om te reageren of iets te posten..jammer.
Wat lul je dom,we doen soms een topic binnen een half uur.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:25 schreef Silves het volgende:
Dat heeft Huub ( DGK) een lange tijd gedaan voor TALPA kandidaten voor utopia bijvörbeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
Lijkt me mooi werk om de casting te doen,
Dan open je dat toch gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
Het is 1:30 en er is nog leven.![]()
![]()
![]()
Ik mis DTS wel trouwens.
Weet ik,Huub heeft zelfs wel mee gepost op FOK!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat heeft Huub ( DGK) een lange tijd gedaan voor TALPA kandidaten voor utopia bijvörbeeld.
Lopen je streams zo ver achter?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
Het is 1:30 en er is nog leven.![]()
![]()
![]()
Ik mis DTS wel trouwens.
Na 24 uur is er maar 1 stream dus we missen 80%quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:28 schreef mario390 het volgende:
wat hebben mirthe en djedi samen gemakt?
mirthe vallt met fritsaus in herhaling
Mag niet,en ik kan geen ban meer gebruiken dit jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:32 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan open je dat toch gewoon.
En Bart van BBquote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik,Huub heeft zelfs wel mee gepost op FOK!
Jezus, wat is dat dan? Ander Subforum? Kinderachtig.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mag niet,en ik kan geen ban meer gebruiken dit jaar.
4er ook misschienquote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Na 24 uur is er maar 1 stream dus we missen 80%
Ik sta echt op het randje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:36 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jezus, wat is dat dan? Ander Subforum? Kinderachtig.
Ja Mario , maar we kunnen er weinig aan doen...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
4er ook misschien
moira met rupert en berend met erik
videoland is vervelendquote:Op woensdag 26 oktober 2022 01:37 schreef Silves het volgende:
@ Fresh F..zoals nu kan ik niet reageren meteen, duurt een eeuwigheid, mss ligt het aan mijn instellingen? nieuwe laptop, maar oke lullen jullie maar verder..Groet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |