Nee al is het wat veel. 6 liter achter elkaar is wel fataalquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin beweert dat hij 6l water op een dag drinkt .. volgens mij ben je dan deaud.
Wat is haar probleem?quote:
Is van het bed.quote:
Shame.quote:
Pek en veren de poort uitquote:
Waar ?quote:
Niet gewoon expres? Zijn er wel meer die er een loopje mee nemenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:38 schreef lojanda het volgende:
Weer heeft Mexx geen zender om.. domme koe
Aan zn Hypochonderquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zo is het net of hij weer vreselijke pijnen heeft
Ah ok, niet zo'n ding wat Maddy zocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Is van het bed.
Hoes voor de matras of voor het dekbed.
Die hebben echt skitta,en dan een SL.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet gewoon expres? Zijn er wel meer die er een loopje mee nemen
Nou dat zou wel wat zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:40 schreef R0T29 het volgende:
Zo te zien is Ruben stiekem aan het handkarren
Dacht ik net ook al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:40 schreef R0T29 het volgende:
Zo te zien is Ruben stiekem aan het handkarren
Doet hij ook erg netjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:41 schreef R0T29 het volgende:
Isaac is wel de eerste die echt aan het naaien is
Open een bloot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:41 schreef R0T29 het volgende:
Stay badassquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:40 schreef Kakadylo het volgende:
Die tattoos van Mexx hebben evenveel inhoud als haar gedachten
Wipje van gisteren met Kim en Marciano gemist?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:41 schreef R0T29 het volgende:
En neequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:41 schreef R0T29 het volgende:
Ik zie Kim en Marciano echt geen cape in elkaar zettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nee
Dat waren Kim en Marciano
Zij is echt heel erg, vandaag wordt er continu ‘ beste Mexx wil jij je zender controleren ‘quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet gewoon expres? Zijn er wel meer die er een loopje mee nemen
Ze is gewoon een flirt. Niks mis mee. Niet zo handig in dit programmaquote:
Duo posten is zo leuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nee
Dat waren Kim en Marciano
Nee die waren aan het oefenen voor wat andersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik zie Kim en Marciano echt geen cape in elkaar zetten
Dat zeker.quote:
Ze zit al de hele dag boos op de kamer. Slaat nergens op waar ze boos over is maar goed, dat maakt voor Mexx niet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is gewoon een flirt. Niks mis mee. Niet zo handig in dit programma
Ok aandacht trekker danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zit al de hele dag boos op de kamer. Slaat nergens op waar ze boos over is maar goed, dat maakt voor Mexx niet uit.
Ja die ging wel lekker direct weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Wendy tegen Mexx
En bevalt het een beetje
500 vrouwen (door de helft) en een beetje
Onder je dekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja die ging wel lekker direct weer.
Ook van waar is Martin dan?
Ze kunnen echt werkelijk niks.Als er spelletjes komen hoop ik op Trivial pursuit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij kon niet eens Engels zei ze laatst
Joh tief es opquote:
En dat kost 100 euro?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:47 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx duikt iedere keer in bed met een man die zegt het met 300 vrouwen te hebben gedaan
Mexx en Ruben kunnen haar niet uitstaan .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:47 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy komt binnen en me humeur fleurt gelijk op
Ik kijk wel naar dr. Pimple Popper.quote:
Ook dat nogquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:48 schreef juul. het volgende:
Mexx; wat komt Wendy hier toch doen
Trut het is HAAR slaapkamer
Dr. Pimpel niet? Gadverquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar dr. Pimple Popper.
Maar dit is wel errug smerig
Mooi hequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja die ging wel lekker direct weer.
Ook van waar is Martin dan?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:48 schreef juul. het volgende:
TR.quote:
Ze hebben geen grip op Wendyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:48 schreef juul. het volgende:
Is ook zo mooi wanneer Wendy op 3 komt,zijn ze ineens allemaal heel mak.quote:
Vind het knap hoe zij zich aan heeft gepast en gewoon om in het spel onder de radar te blijven.quote:
Ze voelt mijn steun.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind het knap hoe zij zich aan heeft gepast en gewoon om in het spel onder de radar te blijven.
Hoe ze binnen kwam (meer zichzelf denk ik) en nu.
Doe het maar.
Kousquote:
Snap ik niet.quote:
Wendy is wel een toffequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:58 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy heeft mij enorm verbaasd in positieve zin
Irritantquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:59 schreef puzziepie het volgende:
Kan weer niets verstaan![]()
[ afbeelding ]
Ze is één van de weinige die niet achterbaks is, ze is direct, spontaan en ook nog eens grappig en niet luiquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:58 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy heeft mij enorm verbaasd in positieve zin
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:01 schreef Ebinas het volgende:
Esther geeft dingen door aan Rupert.
Jeff: zij kan liplezen
Is dat zo?
Het duurt altijd wel een maandje of 2 zodat je iemand iets kentquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze is één van de weinige die niet achterbaks is, direct, spontaan en ook nog eens grappig en niet lui
Ook vreemd dat Isaac dat nog niet wist danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff zag Isaac gister wit wegtrekken toen hij door had dat Esther kan liplezen![]()
Dit is een groepje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:02 schreef Ebinas het volgende:
Vallen ze nu stil om dat Jasper erbij komt
mssn niet over nagedachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook vreemd dat Isaac dat nog niet wist dan
Ja want stel je voor dat anderen er wat van gaan denkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:02 schreef Ebinas het volgende:
Vallen ze nu stil om dat Jasper erbij komt
Omdat Kim weg wilde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar daarom begrijp k niet dat ze ophielden
Ze gaan nu toch weer verder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat anderen er wat van gaan denken![]()
Kim D valt me steeds meer tegen
Ik denk dat ze gelijk heeftquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:04 schreef R0T29 het volgende:
Volgens KimD zijn er bondjes in bondjes in nog meer bondjes
Zoe en Kim K en zo, knutselen?quote:
Oh… ik hoopte op een opdrachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Spanddoeken aan het maken voor het boksen
Zucht… jammerquote:
Neu, maar mocht er een koter van komen verwacht ik niet dat het snel uit elkaar zal vallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:43 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik zie Kim en Marciano echt geen cape in elkaar zetten
Mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze beginnen Isaac door te krijgen
Zou tijd worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze beginnen Isaac door te krijgen
Niet dat het lawaai maakt maar tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
Rupie stond de hele tijd een handdoek te strijken waar de stekker niet van in het contact zat . lekker afluisteren
Rupie is vrij sneaky,die heeft echt alles.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:13 schreef mootie het volgende:
Jeff zegt dat de kasten boven uitpuilen. Snapt niet hoe het kan.
Het is maar een likje.quote:
Ja dat hoorde ik ookquote:
Sugar Daddy ???quote:
Jan Willemquote:
Niet wetende dat veel uit eigen komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:17 schreef mootie het volgende:
Wendy zegt dat Rupert zichzelf niet extra bedeelt in de keuken. Af en toe een likje.
Hij heeft wel iedereen gevoederd die niks meer had.
Verdacht hem er ook van eik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:17 schreef mootie het volgende:
Wendy zegt dat Rupert zichzelf niet extra bedeelt in de keuken. Af en toe een likje.
Hij heeft wel iedereen gevoederd die niks meer had.
Was het niet door iemand gewonnen met de bingo? Of is dit weer anderequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:17 schreef spapaars het volgende:
Afgewezen verfpakket was dus al ingekocht (of sponsor deal) door de febo, en kan het alsnog worden ingezet.
Erik heeft wel een aardige spaarrekening (zonder vrouw)quote:
De rol van Berend blijft bedenkelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:22 schreef juul. het volgende:
Berend heeft niet op Jef gestemd, zei hij tegen Kim D
Jasper zegt dat Berend tov hem het tegenovergestelde beweerde
Ze geloven Berend niet
Babette noemde Erik Sugar Daddy afgelopen weekendquote:
Nee ik ook niet.quote:
lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Maar eerder vandaag moesten ze omdat ding ook al naar binnen en moesten bladeren geveegd
En gaven ze er aan dat dat ding er weer was
Dat was echt omdat hij zijn pak suiker deelde met zijn tafelgenotenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette noemde Erik Sugar Daddy afgelopen weekend
Ahh !!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:27 schreef juul. het volgende:
Ze geloven Berend niet
[..]
Dat was echt omdat hij zijn pak suiker deelde met zijn tafelgenoten
Nee van daar, kan niet andersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Is die van een buitenstaander? Om te pesten?
Drone? Die maakt toch gewoon luchtopnames voor het programma. Je ziet altijd droneshots in de uitzending.quote:
Ja, maar maar maar maar eerder vandaag is dit aangegeven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Drone? Die maakt toch gewoon luchtopnames voor het programma. Je ziet altijd droneshots in de uitzending.
Dan kan het er inderdaad voor zijn als het aangegeven is. Dan willen ze even opnames maken zonder deelnemers buiten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar maar eerder vandaag is dit aangegeven.
Kweet ut verder ook niet
Ja beelden aubquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wipje van gisteren met Kim en Marciano gemist?
Yep!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:27 schreef juul. het volgende:
Ze geloven Berend niet
[..]
Dat was echt omdat hij zijn pak suiker deelde met zijn tafelgenoten
Dat is nazorgquote:
Is die nieuw?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
Soms vergeet je dat Leila er ook nog zit![]()
[ afbeelding ]
Nu nog tegen Jeffrey zelf en dan weten we de waarheid aangezien oneven aantal uitsprakenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:27 schreef juul. het volgende:
Ze geloven Berend niet
Boemboemboemboem !! Op elke hoek. Wat doet die eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
Je moet shinen BOEM!!
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
Soms vergeet je dat Leila er ook nog zit![]()
[ afbeelding ]
Liggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Boemboemboemboem !! Op elke hoek. Wat doet die eigenlijk?
Wachten tot het eten klaar isquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Boemboemboemboem !! Op elke hoek. Wat doet die eigenlijk?
Ik ga geen foute grappen makenquote:
40 kilo afvallen.quote:
De trap?quote:
quote:
Door die grote bek... en veel blufquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:45 schreef Lrod01 het volgende:
Die moraimaGrote bek, overal commentaar op maar voert geen reet uit behalve de hele dag met haar vatsige pens in haar nest liggen. Hoe komt zo iemand door al die casting selecties heen.
Mag hopen dat Harma uit Assendelft, Sjanet uit Pikkendam of Chelsie uit Bollewiek er niet tussen zatenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef Sociologica het volgende:
Gert Jan heeft na LLDL van 500 vrouwen een berichtje gekregen
Door die bek ontlopen ze haar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Door die grote bek... en veel bluf
Daarom zijn die sneertjes van Jeff ook zo leuk aangezien zo'n hele tafel hetzelfde denktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Door die grote bek... en veel bluf
Wie is dat? Oh GJquote:
Ok ze hebben elkaar lief gehad. Haar man accepteerde dat ookquote:
Ik vind het wel byzonderquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:54 schreef Kakadylo het volgende:
Erik heeft in z'n rechterhand een wortel en aan z'n linkerhand een lolly
Kim D heeft eten gedeeld en wil nu geld of eten terug oidquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:00 schreef mootie het volgende:
Wat is er nu weer te zeuren over de boodschappen?
Liefst alletweequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim D heeft eten gedeeld en wil nu geld of eten terug oid
Ik heb wat tegen dat mens. Ik kan er niet mijn vinger op leggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Snap ik wel, mensen kopen snoep en zij heeft eten gekocht en snoepkopers mee laten eten, omdat ze geen eten hadden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar ook vervelend .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen dat mens. Ik kan er niet mijn vinger op leggen
Ik schrijf ook zo.quote:
Waarom vraag je dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie vind jij wel leuk in de loods?
Ik hoor nu dat ze vindt dat ze vindt dat ze het zelfs dubbel terug moet krijgen. Krengquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nieuwsgierig, omdat ik vaak lees van jou, dat is een leugenaar, dat is een naar persoon etc. Ik vroeg me daarom af wie je dan wel leuk vindquote:
Ja precies , dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoor nu dat ze vindt dat ze vindt dat ze het zelfs dubbel terug moet krijgen. Kreng
Wanneer is de verkiezing?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:07 schreef Sociologica het volgende:
Weten Esther en Imma eigenlijk dat Jeff zich vanavond zal openbaren als kandidaat? Weet dat het rondgaat nu maar ff niet precies in welke kringen
Volgende week woensdagquote:
Rupie zei net daarvoor tegen Mora dat hij een wortel voor Berend had gepaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
'Rupert jat stukjes wortel in een beker mee naar boven terwijl Berend het nodig heeft' aldus Esther
Thnx. Is er al zicht wie de meeste stemmen gaat krijgen?quote:
Eentje extra dat je weet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rupie zei net daarvoor tegen Mora dat hij een wortel voor Berend had gepakt
Dat weet ik niet, maar ze is super gelukkig buiten zoietsquote:
quote:
Jankwijfquote:
Oh morgen pas thxquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:10 schreef Li0nHeart het volgende:
De talkshow is morgenavond, dus nog minstens 24 uur 'geheim' dat Jeff ook meedoet.
Zou kunnen.Ikdenk dat ze heel veel leed van een ander pakt.quote:
Dan moet ze die deur dicht houdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou kunnen.Ikdenk dat ze heel veel leed van een ander pakt.
Hoofdeindquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker met je sokken aan het voeteneind.
Nou wat is daar mis mee ? Je kan ook overal over zeikenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:18 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker met je sokken aan het voeteneind.
Vind ik ook elke keer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:18 schreef Aggie46 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen: ze zijn wel creatief.
Van niks iets maken.
Kan ze dus niet blijkt.quote:
Ik zit mobiel te zwiepenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:21 schreef puzziepie het volgende:
Ze heeft haar studie hiervoor achter gelaten ...
en nu weer terug bij GJ en Martin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |