abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206440427
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:52:17 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_206440734
Wat?
Laffe huichelaar
pi_206440783
*O* @Tele *O* Gefeli
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206440806
Oow wacht zo werkt te mention natuurlijk niet voor @Tele6 :P

Hier, waarschijnlijk door al het gehoest van uk, uiteindelijk ook verkoudheidsklachten passend bij de tijd van het jaar. En negatieve neuspeutertest.

Gister om 20:00 naar bed gegaan en geslapen tot vanmorgen 7:00, dat heeft wel iets goed gedaan... maar het voelt alsof de vrachtwagen van @Lonaa nu op mijn hoofd geparkeerd staat.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206440841
Doet jullie WhatsApp het?

Beterschap Fiets en Barrel. Ziek is stom.
Spoilers!
pi_206440867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nope
pi_206440907
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 10:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nope
Ok. Afwachten maar. Lekker rustig ;)
Spoilers!
pi_206440929
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

Beterschap Fiets en Barrel. Ziek is stom.
Nope doetutniet.

Thnx, ik doe Nederlandse huisarts aanpak: " Als je je niet lekker voelt een paracetamolletje en veel water drinken.."
pi_206441441
Gefeliciteerd @Tele6 *O* Heel tof vooruitzicht!
pi_206441547
@Tuindier sterkte met familie!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206441805
@Tele6 Veel voorpret met het inrichten! Eindelijk een echt huis!

@Tuindier heel veel sterkte en hopelijk snel wat rustiger vaarwater voor jou en je gezin

@sigme hoe gaat het met alle brouwprojecten?
pi_206442755
Koud.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206443264
Het lijf van mijn oma is opnieuw aan het proberen haar eronder te krijgen. :{
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:40:04 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206443396
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:25 schreef Lonaa het volgende:
Het lijf van mijn oma is opnieuw aan het proberen haar eronder te krijgen. :{
Meh.
pi_206443425
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:40 schreef fietsie het volgende:

[..]
Meh.
Ja. Ze weten niet zo goed wat er aan de hand is. 40 graden koorts, daar ook echt uh last van zeg maar. Geen kerona. Misschien is de tumor ontstoken. Er gaat nu massief AB in.

Alles is wel extra kut nu. Mijn vader kan er niet zomaar naar toe want trappen en nieuwe knie. Mijn moeder heeft nog steeds kerona. F. is de hele week weg met de auto.
pi_206443642
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja. Ze weten niet zo goed wat er aan de hand is. 40 graden koorts, daar ook echt uh last van zeg maar. Geen kerona. Misschien is de tumor ontstoken. Er gaat nu massief AB in.

Alles is wel extra kut nu. Mijn vader kan er niet zomaar naar toe want trappen en nieuwe knie. Mijn moeder heeft nog steeds kerona. F. is de hele week weg met de auto.
O, dat zijn echt heel erg vervelende omstandigheden... beterschap voor oma!
pi_206444194
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 14:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Verdorie zeg. Woont zus wel in de buurt?
Niet om af te schuiven. Meer dat oma niet alleen is, zonder familie.

En @Tuindier ook sterkte met de narigheid.💐
pi_206444267
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 16:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Verdorie zeg. Woont zus wel in de buurt?
Niet om af te schuiven. Meer dat oma niet alleen is, zonder familie.

En @:Tuindier ook sterkte met de narigheid.💐
Dat ze alleen zou zijn is de zorg niet. Er is meer familie en die zijn wel in de mogelijkheid er te zijn. Zusje overigens niet, die woont op 2 uur rijden. ;) Maar voor ons zelf is het gewoon wel ruk en gecompliceerd zeg maar.
pi_206444291
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 16:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat ze alleen zou zijn is de zorg niet. Er is meer familie en die zijn wel in de mogelijkheid er te zijn. Zusje overigens niet, die woont op 2 uur rijden. ;) Maar voor ons zelf is het gewoon wel ruk en gecompliceerd zeg maar.
Ja, dan is het voor jullie lastig to the max.
Nogmaals sterkte ermee.
pi_206444317
Thanks. Het is wat het is en we dealen er wel mee zoals het komt. Beter knapt ze gewoon op.
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:37:16 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206444495
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Thanks. Het is wat het is en we dealen er wel mee zoals het komt. Beter knapt ze gewoon op.
Ja dat, en dat je dan gewoon op den fietsch een bos herfstchrysanten kan brengen.
pi_206444540
Wat duurt dat wachten in ziekenhuizen toch lang.. ‘De arts komt er zo aan’. Dat duurde 1,5 uur, want ze moest nog eten en inlezen. Ik snap het hoor, maar het is ook echt frustrerend en zo vermoeiend.
pi_206444765
De AB lijkt erg goed aan te slaan.
pi_206445145
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 16:41 schreef Tuindier het volgende:
Wat duurt dat wachten in ziekenhuizen toch lang.. ‘De arts komt er zo aan’. Dat duurde 1,5 uur, want ze moest nog eten en inlezen. Ik snap het hoor, maar het is ook echt frustrerend en zo vermoeiend.
Beter zeiden ze dan "de arts komt zo snel mogelijk, maar ze moet nog eten en zich nog inlezen dus het zal wel even duren".

Ik had vanmorgen een belafspraak met een arts uit een ziekenhuis en die belde precies op de afgesproken tijd O+ :o
En was bereid om compleet out of her box te denken en iets te doen wat ze nog nooit eerder heeft geprobeerd want uitzonderlijke omstandigheden vragen passende maatregelen :o O+
Het bestaat dus echt *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206445809
Ach LonaaOma -O- En dan niet er even naar toe kunnen gaan.

Fijn @Vanyel, zo'n arts die ook meer wil en niet volgens de regeltjes werkt.

Sterkte jij ook @Tuindier Hopelijk is alles snel weer rustig.

Drukke dag weer. Wel leuk, maar ook lastig om door 2 mensen tegelijk ingewerkt te worden. De een weet alles (maar gaat met pensioen) en de ander is er nog maar 2 maanden en met haar moet ik straks de toko runnen (al heb ik het vermoeden dat er nog wel iemand bij moet komen, dit is een hele rustige tijd).

Daarna met de nietwerkende e-bike naar de fietsenmaker gegaan, hopelijk kunnen ze 'm maken.
Morgen gelukkig vrij, donderdag werken en dan dinsdag weer (en dan officieel in dienst)
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')