Nope doetutniet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doet jullie WhatsApp het?
Beterschap Fiets en Barrel. Ziek is stom.
Meh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:25 schreef Lonaa het volgende:
Het lijf van mijn oma is opnieuw aan het proberen haar eronder te krijgen.
Ja. Ze weten niet zo goed wat er aan de hand is. 40 graden koorts, daar ook echt uh last van zeg maar. Geen kerona. Misschien is de tumor ontstoken. Er gaat nu massief AB in.quote:
O, dat zijn echt heel erg vervelende omstandigheden... beterschap voor oma!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ze weten niet zo goed wat er aan de hand is. 40 graden koorts, daar ook echt uh last van zeg maar. Geen kerona. Misschien is de tumor ontstoken. Er gaat nu massief AB in.
Alles is wel extra kut nu. Mijn vader kan er niet zomaar naar toe want trappen en nieuwe knie. Mijn moeder heeft nog steeds kerona. F. is de hele week weg met de auto.
Verdorie zeg. Woont zus wel in de buurt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ze weten niet zo goed wat er aan de hand is. 40 graden koorts, daar ook echt uh last van zeg maar. Geen kerona. Misschien is de tumor ontstoken. Er gaat nu massief AB in.
Alles is wel extra kut nu. Mijn vader kan er niet zomaar naar toe want trappen en nieuwe knie. Mijn moeder heeft nog steeds kerona. F. is de hele week weg met de auto.
Dat ze alleen zou zijn is de zorg niet. Er is meer familie en die zijn wel in de mogelijkheid er te zijn. Zusje overigens niet, die woont op 2 uur rijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Verdorie zeg. Woont zus wel in de buurt?
Niet om af te schuiven. Meer dat oma niet alleen is, zonder familie.
En @:Tuindier ook sterkte met de narigheid.💐
Ja, dan is het voor jullie lastig to the max.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat ze alleen zou zijn is de zorg niet. Er is meer familie en die zijn wel in de mogelijkheid er te zijn. Zusje overigens niet, die woont op 2 uur rijden.Maar voor ons zelf is het gewoon wel ruk en gecompliceerd zeg maar.
Ja dat, en dat je dan gewoon op den fietsch een bos herfstchrysanten kan brengen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:14 schreef Lonaa het volgende:
Thanks. Het is wat het is en we dealen er wel mee zoals het komt. Beter knapt ze gewoon op.
Beter zeiden ze dan "de arts komt zo snel mogelijk, maar ze moet nog eten en zich nog inlezen dus het zal wel even duren".quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:41 schreef Tuindier het volgende:
Wat duurt dat wachten in ziekenhuizen toch lang.. ‘De arts komt er zo aan’. Dat duurde 1,5 uur, want ze moest nog eten en inlezen. Ik snap het hoor, maar het is ook echt frustrerend en zo vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |